XXL Nutrition

Gyno van kuur 6 maanden geleden wat doen?

Bezoekers in dit topic

Aapindezak11

Novice
Lid geworden
30 mrt 2020
Berichten
19
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Goedemiddag Heren,

Zoals de titel al zegt ik heb gyno overgehouden na een kuur en ga nu pas handelen omdat ik dacht dat het zelf minder werd, omdat dat elke keer zo was met een kuurtje.

Nu pak ik al een paar weken nolva op 20 mg per dag en om de 5 dagen arimidex 0,25.
het lijkt lichtelijk te werken maar komt nog niet in de buurt met wat ik wil.
het gaat om mijn rechter tepel. Er zit een hard langwerpig Stukje van ongeveer 3 cm bij 2 cm ongeveer...

Kan iemand mij hierbij helpen?
Wat kan ik pakken of is de enige oplossing een operatie?
 
Ikzelf heb mijn gyno weten terug te draaien middels het gebruik van letro. Alvorens had ik nolva gebruikt, maar dat deed voor mij niet zo veel. Wellicht een anekdotisch gevalletje, gezien het feit bepaalde studies zeggen dat Nolva superieur moet zijn in dit geval.

Ik had destijds dit protocol gevolgd: https://forums.isteroids.com/anabolic-steroids-questions-answers/70811-letro-cycle.html

Overigens kun je ook Raloxifene proberen.
 
Als het er al een half jaar zit zou het weefsel misschien al deels verhard kunnen zijn en dat krijg je niet meer weg met tamoxifen.
 
Is het bij jou al weg getrokken Aapindezak11 ik heb er ook al 2 maanden last van en heb arimidex geprobeerd en dacht dat het weg was na de 1e nakuur (niet dus had de nakuur te vroeg gestopt waarschijnlijk), nu heb ik een 2e nakuur arimidex gepakt en het lijkt minder te worden ze zijn nu nog maar max een halve cm rechts erger dan links.
 
Ik heb het ook weg gekregen met arimidex 0,25 e.d.
 
Hoelang duurde het bij jou?
een weekje of 2/3 als ik het mij goed herinner (is al weer enkele jaren geleden) al ik nu tijdens een blast opgezette klieren begin te krijgen pak ik een tijdje arimidex en is het na enkele dagen weg.
 
Back
Naar boven