Fitness Seller

gyno voorkomen. dbol/deca/test cycle

Bezoekers in dit topic

Leiphoofd

Novice
Lid geworden
22 nov 2015
Berichten
28
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
68kg
Vetpercentage
8%
over een aantal weken ga ik beginnen aan mijn kuur ,

Wk 1-4 dbol 30mg per dag
Wk 1-10 deca 200mg per week
Wk 1-12 test 250 Mg per week
Wk 14-16 nolvadex 20 Mg per dag

Nu heb ik nog 1 vraagje met betrekking tot het risico op gyno, wat zeker door de combinatie dbol deca aanwezig is heb ik mij laten vertellen.

Stel dat ik hier last van krijg wat is dan het slimste om te doen ? van sommige heb ik gehoord dat mocht dat gebeuren ik het beste de deca dr uit kan halen, en dan gelijk beginnen met nolvadex, weet iemand hoe lang en hoe veel ik dan nolvadex moet gebruiken ? of heeft iemand andere tips hierover. alvast bedankt voor de hulp!
 
Arimidex op 1 mg/dag. Een kuur als dit zonder Ai's is niet meer van deze tijd.
 
oke en dit is gedurende de hele cycle van 12 weken ? is dit geen extra grote belasting voor mijn lever of valt dit te overzien? en zal het gains tegenhouden of niet
 
Arimidex op 1 mg/dag. Een kuur als dit zonder Ai's is niet meer van deze tijd.

is het ook mogelijk om proviron te gebruiken in plaats van arimidex ?
 
Zou mast of primo toevoegen niet helpen?
 
Je kan masteron toevoegen maar ik zou arimidex zeker bij de hand houden.
 
ik wilde eigelijk niet teveel meer extra toevoegen aan deze kuur, dus is het echt compleet onmogelijk om dit zonder AI te doen?
 
neen niet ommogelijk.
 
okee ik heb de kuur al binnen en kan namelijk niet zo snel aan arimidex komen denk ik. Als ik dit nou zonder AI doe, en wel last krijg van gyno, wat kun je me dan aanraden ?
 
Als je nolva hebt liggen dan starten met nolva op 20 mg/dag.
 
Als je nolva hebt liggen dan starten met nolva op 20 mg/dag.
okee en dit net zolang totdat het weggaat? is het dan slim om ook de deca vanaf dat moment weg te laten of kan ik gewoon doorgaan met de gehele kuur
 
Doorgaan met de deca tijdens de kuur hangt af van hoelang je er al mee bezig bent.
 
Doorgaan met de deca tijdens de kuur hangt af van hoelang je er al mee bezig bent.
okeoke en daarmee neem ik aan mocht dit tijdens de eerste vier weken bijv gebeuren dan stoppe drmee, en ben ik er al 8 weke mee bezig dan gewoon afmaken ? of klopt dit niet. thanks voor je hulp en excuses voor mijn vele vragen overigens :P
 
Zoiets ja.
 
lekker nuttig antwoord
 
Op deze dosis is de kans op gyno klein. Als je het krijgt komt het door de dianabol en niet door de test of de deca. Stoppen met deca heeft geen zin want het blijft voorlopig toch in je lichaam door de lange esther van deca.

Krijg je het in het begin: stop met dianabol en begin met 20mg Nolva pd tot dat het weg is.
Krijg je het halverwege: begin met 20mg Nolva tot dat het weg is.

Een AI zoals Arimidex kan je achter de hand houden maar zou het pas gebruiken als Nolva niet werkt. En nogmaals, op jouw dosis gaat gyno sowieso waarschijnlijk niet komen en als het komt krijg je het waarschijnlijk wel weg met Nolva.

Maar ben je dr echt bang voor, skip dan geheel de dianabol en heb 4 weken geduld voordat je wat gaat zien.
 
Op deze dosis is de kans op gyno klein. Als je het krijgt komt het door de dianabol en niet door de test of de deca. Stoppen met deca heeft geen zin want het blijft voorlopig toch in je lichaam door de lange esther van deca.

Krijg je het in het begin: stop met dianabol en begin met 20mg Nolva pd tot dat het weg is.
Krijg je het halverwege: begin met 20mg Nolva tot dat het weg is.

Een AI zoals Arimidex kan je achter de hand houden maar zou het pas gebruiken als Nolva niet werkt. En nogmaals, op jouw dosis gaat gyno sowieso waarschijnlijk niet komen en als het komt krijg je het waarschijnlijk wel weg met Nolva.

Maar ben je dr echt bang voor, skip dan geheel de dianabol en heb 4 weken geduld voordat je wat gaat zien.


kijk dit is informatie waar ik wat aan heb thanks, en de kuur kan gewoon door blijven lopen he als ik dat doe? behalve dan de diana
 
Jaah kuur kan je gewoon hetzelfde houden als je begint met de nolva. Los van de dbol inderdaad als het de eerste 4 weken is.
Zou btw wel een weekje langer nakuren.
K zet zelf ook 2x 500 IU HcG pw en kuur na met Clomid maar beide zijn persoonlijk natuurlijk.
 
Back
Naar boven