AndroidHealthClinic

Gyno: wanneer te bestrijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
429
Waardering
0
Wie kan mij uitleggen wanneer het tijdens de kuur tijd is om in te grijpen met nolvadex? Ik hoor namelijk nogal tegenstrijdige verhalen.

De een zegt dat je met nolva moet starten zodra je gevoelige tepels hebt terwijl de ander zegt dat je op die manier fout bezig bent omdat het simpelweg te vroeg is.

Wat is het nou bro's?
 
Gewoon beginnen als je merkt dat ze puffy worden, er zich een schijf vormt of het echt gevoelig begint te worden.
 
Zodra ik merk dat ik last krijg van gyno, worder mijn tepels juist eerst harder en gevoeliger, dan is het tijd om gelijk met nolvadex te beginnen.
Dan kijk ik het een paar dagen aan en meestal is het dan ook weer voorbij.
Nolva kan je gains in de weg zitten.

Volgens mij was Big'R die het zei;
Liever een kilo minder zonder tits dan een kilo meer met tist ;)
 
Voor de duizendste keer: Nolva zit je gains niet in de weg.
Vocht is geen gains.


hitman zei:
Zodra ik merk dat ik last krijg van gyno, worder mijn tepels juist eerst harder en gevoeliger, dan is het tijd om gelijk met nolvadex te beginnen.
Dan kijk ik het een paar dagen aan en meestal is het dan ook weer voorbij.
Nolva kan je gains in de weg zitten.

Volgens mij was Big'R die het zei;
Liever een kilo minder zonder tits dan een kilo meer met tist ;)
 
Elmo zei:
Voor de duizendste keer: Nolva zit je gains niet in de weg.
Vocht is geen gains.
met alle respect, je weet meer dan ik, maar als zelfs uit studies blijkt dat het WEL zo is kan je je ongelijk nog niet toegeven :rolleyes: :(
(Big Cat)
 
enrico zei:
met alle respect, je weet meer dan ik, maar als zelfs uit studies blijkt dat het WEL zo is kan je je ongelijk nog niet toegeven :rolleyes: :(
(Big Cat)

Dont get Elmo started :eek: :D
 
ik wil geen discussie want hij lult mij toch vierkant onder tafel maar ik wou het gewoon even vermelden :D
 
Back
Naar boven