MuscleMeat

Gyno wegwerken of verkleinen met Letrozole/Femara? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guoy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 okt 2007
Berichten
11
Waardering
0
Beste mensen,

Sinds juli 2006 is bij mij gyno aan mijn de rechter kant van mijn rechter tepel ontstaan. Hoogstwaarschijnlijk komt het door finasteride gebruik (i.v.m. haaruitval), maar het zou ook deels erfelijk kunnen zijn omdat mijn vader ook gyno heeft en ook enkel aan zijn rechter tepel. (Hij heeft nooit finasteride geslikt) Heel lang dacht ik dat gyno niet te stoppen of af te remmen was en omdat mijn haarbehoud voor mij belangrijker was dan een klein beetje gyno heb ik er niets aan gedaan behalve mijn finasteride dosis een beetje verlaagd. Daar moet ik aan toevoegen dat, alhoewel ik wel 3 keer in de week fitness, ik mijzelf niet als bodybuilder zie en streef daarom ook niet naar de ultiem perfecte torso streef. :) Maar gezien jullie ervaring met o.a. letrozole, tamoxifen en arimidex besluit ik toch mijn verhaal hier te plaatsen en hopen op enig advies.

Maandelijks merkte ik geen tot weinig verschil aan de groei van de gyno, maar toen ik in juli 2007 de situatie vergeleek met juli 2006 (voor wat ik mij kon herinneren) merkte ik dat het in dat jaar toch wel meer was gegroeid dan ik gehoopt had. Ik ben me op allerlei Amerikaanse haaruitval fora gaan storten en las daar dat enorm veel mensen hun teveel aan oestrogeen door finasteride of dutasteride gebruik, onder controle houden met I3C (Indol-3-carbinol) en DIM (Diindolylmethane). Dit zijn natuurlijke stoffen die oestrogeenmetabolisme in de hand houden. Sinds dien gebruik ik dus die supplementen en dat gaat prima. Ik heb in november 2007 mijn testosteron- en oestrogeenspiegels laten meten en die waren beide in een prima range. :)

Daar ben ik blij mee! Alleen ik heb nog die gyno waar ik nu toch eigenlijk wel vanaf wil. Of althans voor een deel proberen weg te werken. Ik ben me op verschillende bodybuilding fora gaan storten en wat steeds naar voren kwam was het middel Letrozole (fabrieksnaam: Femara).

Ik heb verschillende verhalen gelezen over bodybuilders die gyno (geen idee in welke stadia) met een aantal dagen 2,5 mg letrozole slikken hebben weten weg te werken. Nou heb ik nog niet direct zin in een operatie, dus dacht ik er aan eerst letrozole te proberen. Mijn vragen aan jullie:

1. Gebruikers en ex-gebruikers van Letrozole: wat zijn jullie ervaringen?
2. Is het enigszins mogelijk om met een aantal dagen, weken of maanden een redelijke gyno te verkleinen of geheel weg te werken?
3. Hoe lang kan je als man veilig 2,5 mg letrozole per dag slikken?
4. Waar kopen jullie het op internet?
5. Hoe zit dat met benodigde recepten, invoertaxes e.d. als je het via internet bestelt?
6. Hebben jullie medicinale alternatieven, of raden jullie me letrozole af?
7. Hoeveel kost een gyno operatie aan één tepel ongeveer?
8. Is er een mogelijkheid het te laten vergoeden door de ziektekosten?

OK, dat waren ze weer! Ik heb hier al een aantal adresjes gevonden waar je eventueel letrozole kan kopen. Heeft iemand ervaring met één van deze sites?

(Femara). Buy discount Letrozole (Femara) online at http://www.easy.md/
Buy Generic Femara (Letrozole) Online :: Aclepsa.com - Online Health Superstore
Letro 30ml 2.5mg/ml

Dank voor alle hulp!

Guoy

Ps. Ik hoop dat dit in het goede subform heb gezet, anders merk ik het wel! :)
 
de enige manier om gyno te verwijderen in een stabiel stadium is het mes, ik zou een liever een afspraak maken bij je arts ipv te k*tten met dergelijke middeltjes. een gyno operatie wordt bijna nooit vergoed, aangezien het hier om en esthetische ingreep gaat, en de prijzen kunnen nogal makkelijk verschillen.
 
yup, femara haalde bij mij bestaande gyno weg. gebruikte 1,25 mg per dag voor 3 weken...

is wat over te vinden op steroid.com bij de profiles.
 
yup, femara haalde bij mij bestaande gyno weg. gebruikte 1,25 mg per dag voor 3 weken...

is wat over te vinden op steroid.com bij de profiles.

:) Nice! En hoe groot was jou gyno ongeveer? En hoe ben je aan de letrozole gekomen? Van je dokter of via internet bestelt? Als het van internet kwam, welke site was het?

Want een operatie kost gelijk 1500 euro of iets in die richting. 30 pillen femara van 2,5 mg kost iets van 100 dollar. :S
 
Bestaande gyno kan je terugwerken, heb ik al meerdere malen bij gebruikers gezien, letro is het enige middel wat hierin kan werken.

Bouw je femara op zoals:

Dag1: 0.5mg
Dag2: 1mg
Dag3: 1.5mg
Dag4: 2mg
Dag5: 2.5mg

Blijf op de dosis tot je gyno minder is of compleet weg is, blijf daarna nog 5 dagen voor de zekerheid op dezelfde dosis en bouw het dan af op dezelfde manier. Sommigen gebruiken nog een poosje Arimidex erna.
Gebruik het niet in een cycle, 2.5mg zal je gains erg beperken.

En schrik niet als je je klote voelt, veel jongens raken "depri" ervan.

Probeer het eens zou ik zeggen, Letro kan je legaal krijgen uit de US, maar in nederland ook goed verkrijgbaar op de juiste plekken.
 
Arimidex is ook TOP! Ken jongens die eerst bij 75mg trenA al gyno kregen, maar met arimidex erbij en dan bij 300mg TrenA nergens last van hadden!

Er zijn nu goeie tabs verkrijgbaar van een bekend 2 letterig Nederlands UGlab!
 
Arimidex is ook TOP! Ken jongens die eerst bij 75mg trenA al gyno kregen, maar met arimidex erbij en dan bij 300mg TrenA nergens last van hadden!

Er zijn nu goeie tabs verkrijgbaar van een bekend 2 letterig Nederlands UGlab!

ED? en waren dat jongens die van zickzelf al een hogere bf hadden? ik krijg van Tren altijd Gyno, zelf onder de 10%, als letro dit kan tegengaan zou ik erg blij zijn
 
Letro op 0.5mg tijdens een cycle als je last hebt.

Ari is ook een optie, maar bij jongens die zwaar kuren werkt het vaak niet.
 
Dank voor alle hulp tot nu toe. :)

Ik zit er over te denken een tijdje letrozole te gaan gebruiken om te kijken of het enigzins effect heeft op de gyno.

Zijn er adresjes in Nederland waar je makkelijk Letrozole kan krijgen? En als jullie ze in de VS bestellen, wat zijn dan betrouwbare websites? Het lijkt me wel belangrijk dat niet op de verpakking komt te staan dat het om medicijnen gaat, anders moet je er weer dikke belasting en invoerrechten over betalen. Daar heb ik weinig zin in. :grumble:
 
Zijn er adresjes in Nederland waar je makkelijk Letrozole kan krijgen? En als jullie ze in de VS bestellen, wat zijn dan betrouwbare websites? Het lijkt me wel belangrijk dat niet op de verpakking komt te staan dat het om medicijnen gaat, anders moet je er weer dikke belasting en invoerrechten over betalen. Daar heb ik weinig zin in. :grumble:

Als vanwege reclame geen adressen genoemd mogen worden op de site, dan vind ik PMetjes niet erg. :)
 
Als vanwege reclame geen adressen genoemd mogen worden op de site, dan vind ik PMetjes niet erg. :)

Dat zal best wel.... Femara wordt hier niet echt op legale wijze verkocht.

Als je het uit de VS kan bestellen doe je dat toch gewoon.
 
de enige manier om gyno te verwijderen in een stabiel stadium is het mes, ik zou een liever een afspraak maken bij je arts ipv te k*tten met dergelijke middeltjes. een gyno operatie wordt bijna nooit vergoed, aangezien het hier om en esthetische ingreep gaat, en de prijzen kunnen nogal makkelijk verschillen.

in nederland niet in belgie wel;)
 
ken je dat in belgie gewoon halen ?? aphotheek??
 
ja jij wel denk ik
 
misschien bij de nacht-apotheker.
 
ben hier ook benieuwd naar. maar 2,5 mg letro ed lijkt me wel veel...???
 
2,5mg pd is gekkenwerk voor cosmetisch iets
 
ari tegen de gyno werkt bij mij praktisch niet, heb het nu voor het eerst, ik koop het nooit meer, heb er maar wat nolva bij gepakt, werkt voor mij wel. Bestaande gyno is natuulijk een ander verhaal. Zelfs provi vind ik beter dan ari
 
Ari is ook zwakker dan letrozole. En verhinderd maar 50-80% van de aromatase van androgenen naar oestrogenen. Zou het alleen preventief gebruiken.
 
Als je al langere tijd gyno hebt. Kun je dat terug werken met letro? Ik dacht van niet...
 
Back
Naar boven