AndroidHealthClinic

Gyno winstrol

Bezoekers in dit topic

Bjorn1207

Cool Novice
Lid geworden
8 feb 2020
Berichten
57
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

Ben nu 1week bezig met winstrol 10mg.
Ik neem 50mg per dag en voel nu een klier aan mn tepel..
Heb al eens gyno gehad en het laten verwijderen dus ik weet wat het is..
Van echt winstrol zou dit toch niet kunnen?
Is dit rotzooi dan?
Pff ik weet het niet meer...
Iemand ervaring?
 
Niet goed dit.
 
Als ik heel snel zoek, dan kunnen mensen gevoelig zijn voor gyno. Als je het al eerder hebt gehad moet je ook al eerder hebben gebruikt toch?

Waarom gebruik je dan weer?
 
Als ik heel snel zoek, dan kunnen mensen gevoelig zijn voor gyno. Als je het al eerder hebt gehad moet je ook al eerder hebben gebruikt toch?

Waarom gebruik je dan weer?
Nee nooit winstrol..
Vroeger 5j geleden , sust deca en test e met tren e gedaan, toen gekregen en verwijderd in 2018... dus ik denk eerder dat hiet mytel test inzit ofz en geen pure winni is..
 
Ok. Daar heb ik allemaal geen verstand van..... :o Vroeg mij gewoon af waarom je weer gebruikt als je het al eerder hebt gehad....

Is er geen optie om iets te nemen om de gyno tegen te gaan? Ga er dan blindelings vanuit dat je 5 jaar geleden wist wat je deed. Zijn er niet middelen die gebruikt worden voor borstkanker om dit soort dingen tegen te gaan.....
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik dacht dat Winstrol niet kon aromatiseren. Ik kende iemand die het juist gebruikte om gyno te voorkomen/beperken. (verder heb ik er geen verstand van)
 
Winstrol is toch fuckd voor je lever? En 5 jaar geleden deed je een zware mix met dingen van weet ik het wat...... Was het dan niet beter geweest om gewoon wat test te zetten met een nakuur.....? Zelfs ik kan een test 500 met Tamoxifen opzoeken....... ?
 
Laatst bewerkt:
Ok. Daar heb ik allemaal geen verstand van..... :o Vroeg mij gewoon af waarom je weer gebruikt als je het al eerder hebt gehad....

Is er geen optie om iets te nemen om de gyno tegen te gaan? Ga er dan blindelings vanuit dat je 5 jaar geleden wist wat je deed. Zijn er niet middelen die gebruikt worden voor borstkanker om dit soort dingen tegen te gaan.....
Ja maar eens de knobbel eris is het er alhe
 
Winstrol is toch fuckd voor je lever? En 5 jaar geleden deed je een zware mix met dingen van weet ik het wat...... Was het dan niet beter geweest om gewoon wat test te zetten met een nakuur.....? Zelfs ik kan een test 500 met Tamoxifen opzoeken....... ?
Ja ik wou wat cutten gewoon meer niet
 
Ik dacht dat Winstrol niet kon aromatiseren. Ik kende iemand die het juist gebruikte om gyno te voorkomen/beperken. (verder heb ik er geen verstand van)
Ja dat dacht ik ook xs
 
Wat zijn je stats? (gewichten wat je wegdrukt..... ik snap nog niet alles dus kan er zelf veel van leren).

Als je wat wilt gebruiken moet jij jezelf niet schamen, wees dan gewoon eerlijk dat je niet alles weet.
Ga jezelf niet voor de gek houden, las net wat meer van je en met jouw geschiedenis wat je verkondigt zou je beter moeten weten.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats? (gewichten wat je wegdrukt..... ik snap nog niet alles dus kan er zelf veel van leren)
1.79m 88kilo bench 107 dumbelpress 38kg bicepdumbell 32 ,.... zo kan ik nog blijve verder gaan he xd
 
Je bent dus wel op je nat max?
 
Back
Naar boven