MuscleMeat

gyno?

Bezoekers in dit topic

nick01

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
19
Waardering
0
ben nu over de helft met men kuur deca/test e.heb niks last van gyno,nu is mijn vraag kan je dit nog krijgen na de kuur?iemand ervaring mee?
 
na je kuur in pct is de kans minimaal tot niet aanwezig
 
ben nu over de helft met men kuur deca/test e.heb niks last van gyno,nu is mijn vraag kan je dit nog krijgen na de kuur?iemand ervaring mee?

nee je krijgt straks in week 6 last van diarree, dus op passen.
 
na je kuur in pct is de kans minimaal tot niet aanwezig

Idd tijdens je nakuur is de kans klein omdat je je oestrogeen blokt (met nolvadex)

Een tijdje na je nakuur bestaat de kans wel degelijk en heb je weer kans op gyno. Maar als je tijdens je test deca kuur geen last hebt zal je hier wrsl geen last meer van krijgen. Kan wel altijd, bij mij gebeurt het namelijk wel na de nakuur. Heb dan ook altijd nolva bij de hand
 
Hey,

Ik kan je vertellen ik ben nu iets meer als 4 weken bezig met mijn kuur. Ik ben ook bezig met Test/Deca ik heb alleen de eerste 3 weken Dianabol erbij gebruikt als kick start.

Ik kreeg naar 2 weken last van Gyno en ook erg gevoelige tepels en heb toen 3 a 4 dagen Nolvadex gebruikt. De eerste 2 dagen 40mg en de andere 2 20mg. Toen heb ik er geen last meer van gehad, maar gyno gaat niet weg van nolvadex. Toen met ik einde week 3 met dianabol gestopt, en zit nu op 500 test 2 ml en 200 deca 1 ml Goldengear. Nu ik gesptop ben met mijn Dianabol heb ik nergens meer last van. Dus denk dat je nu tijdens je kuur geen last zult krijgen van gyno.

week 1 t/m 3

250 test en 200 deca en elke dag 4 dianabol tabs.

week 4 t/m 8 500 test en 200 deca dat doe ik nu. Ik zet om de 5 dagen.

Greetz
 
ik had gyno, ben er aan geopereerd, ik ga weer trainen BAM krijg ik het groter aan de andere kant.
en ik deed nog niet eens erbij kuren. ik kreeg het met alleen trainen al.
heb wel gekuurt in mn verleden maar dat was anderhalf jaa geleden.
ben begonnen met kuren 2 weken geleden.
ga nu mn 3e week in.
er zit een gyno onder mn borst he als ze die eruit halen kunnen ze em gebruiken als tennisbal denk ik hahahaha nee hoor das een geintje :rolleyes:
maar ik ga gewoon verder met kuren. hij zat er al en had geen zin in weer een operatie. dan ben ik er weer 2 a 3 maanden uit
binnekort aan de clomid.
en even vraagje: kan je beter prignil gebruiken als nolvadex na de kuur ????
 
kan je nolvadex ook onder je kuur gebruiken of is het beter om het een aantal weken NA je kuur te gebruiken ?
sorry voor de vragen maar dat laat ik mij vertellen en hier zie ik meestal dat mensen het anders doen.
 
Misschien domme vraag...
Maar als je denkt gyno te hebben.
Met welke proportie moet je nolvadex nemen?
Ik heb eerder een hard bolletje, het lijkt mij een kliertje, heb nu 5 dagen 20mg nolvadex genome.
Maar de kuur vond ik te gek om te stoppen aangezien de as pas na 3 weken echt actief begint te werken.
En hetdus nutteloos is er nu mee te stoppen aangezien de spuiten van de weken dervoor nu beginnen te werken en je die niet kunt stoppen offcourse ;)
 
pregnyl oftewel HCG, dient niet als oestrogeen blokker, maar als anti ball-shrinker :)
 
Back
Naar boven