MuscleMeat

Gyno???

Bezoekers in dit topic

BOB

Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2004
Berichten
218
Waardering
4
Lengte
1m73
Massa
93kg
Hoi DBB,

Ben momenteel bezig met een kuur Test, Tren en T3. Na 3 weken kreeg ik gevoelige tepel. Mijn tepels zien er pufferig uit en als ik er in knijp zijn ze gevoelig (pijnlijk). Ben gestart met Arimidex 1mg per dag en ben nu een week bezig. Maar er is geen verbetering. Wat raden jullie aan Stoppen met Arimidex en over gaan naar Femara ???

Graag advies gewild.

Alvast bedankt,
 
Hoop niet dat het gyno is man.
zou zelf even goed in de gaten houden of het verslechterd.
 
Ja weet het niet zeker maar denk het wel. Ze steken iets uit naar voren beetje pufferig en als ik er in knijp gevoelig tot pijnlijk :(
 
is je vetpercentage verhoogd?
Heb je knobbels of schijven achter je tepelhof?
 
Goeie morgen Kriel,

Ben bezig met cutten dus geen verhoging denk ik in Vetpercentage.

Zit een soort verharding die pijn doet achter me tepelhof als ik er in knijp. Aan 1 kant voel ik wel goed dat er pijnlijke knobbels zitten. Aan de andere kant is die ook meer pufferig en hangt me tepelhof een beetje en daar voel ik knoppel schijfachtig iets???
 
Je voelt altijd wel wat klierweefsel achter je tepels. De een heeft dat meer dan de ander. En natuurlijk is het pijnlijk als je daar flink aan knijpt. Jeuken je tepels? Zijn ze gevoelig voor gewone normale aanraking?
 
Je voelt altijd wel wat klierweefsel achter je tepels. De een heeft dat meer dan de ander. En natuurlijk is het pijnlijk als je daar flink aan knijpt. Jeuken je tepels? Zijn ze gevoelig voor gewone normale aanraking?

Sava,

Echt hard hoef ik niet te knijpen. Beetje vast pakken tussen mijn vingers voelen ze gevoelig tot pijnlijk. Maar heb totaal geen jeuk. Als ik er op druk of knijp zijn ze gevoelig. Zijn zo gezwolen (tepelhof) had ik voor de kuur niet???
 
zou nog even afwachten en blijven doorgaan met de ari. als het niet erger word is het goed toch? ff afwachten en mss nolva bijstarten na een tijdje als het erger word...
 
ari en nolva nooit samen nemen,middelen heffen elkaar op,das zonde.
Maar idd wat Stanske zegt,ff de tijd nemen,dan pas verder stappen ondernemen.
 
ik meen 200mg vitamine b6 wel werk om een mogelyk gynco tegen te gaan per dag ma als je het eenmaal begin te krijgen weetik niet wat het dan doet..ik zit ook in een tren en test kuur en ik neem 200mg b1 en b6 in en 1mg b11
 
ik had het ook na 3 weken test kuurtje
heb ari genomen en het werd niet erger
bleef de gehele kuur als toen ik met ari begon, maar na de kuur na verloop van tijd ging het helemaal weg..

nu met mijn nieuwe test en mast kuur
pak ik ari vanaf dag een en geen problemen meer

succes en ff volhouden dus
 
Bedankt voor de Reacties jongens Thnx ;) Ga nog ff door met de Ari. Echt verandering is er niet ze zijn nog steeds opgezwollen en alleen pijnlijk als ik er op druk of knijp zachtjes.

Vanmorgen merkte ik ook dat de acne hevig ant opkomen is terwijl ik voor de kuur was gestart met 10mg Roa voor 2mnd. Nu tijdens de kuur laat ik de Roa meelopen. Hopelijk wordt het niet erger :p
 
ik meen 200mg vitamine b6 wel werk om een mogelyk gynco tegen te gaan per dag ma als je het eenmaal begin te krijgen weetik niet wat het dan doet..ik zit ook in een tren en test kuur en ik neem 200mg b1 en b6 in en 1mg b11

Neem je die Vit B in cap vorm of inject ??
 
Vit B is natuurlijk geen anti A jongens,dit is onzin om het daarvoor in te nemen.Net zoals T3 tegen gyno werkt,dit is allemaal in zeer lichte maten,en niet dat het je bestaande gyno oplost
 
Nu ben ik meer dan 10 dagen bezig met Ari 1mg perdag en het lijkt dat de verharding (knoppels) achter mijn tepels groter zijn maar minder pijnlijk???

Wat raden jullie aan nog door gaan met Ari ??? Heeft het nog zijn tijd nodig om te kunnen werken of beter stappen op Nolva 20mg perdag ???

Alleen nu gebruik ik ook Tren en het zou ook progestron gerelateerd kunnen zijn??? Zal het dan niet verergeren door de Nolva???

Alvast bedankt,
 
Meestal kan je met een dergelijke combi (test en tren) zodra er gyno optreed er van uit gaan dat het voornamelijk door de invloed van tren komt (progestron gerelateerd). Het eenvoudigst en mins heftige wat je kan doen om dat de kop in te drukken is je prolactinelevels onder controle houden door 200mg/B6 per dag te nemen

b1 kan je by apo halen in tabs van 100mg b6 kan je ook halen in tabs van 100mg en b11 kan je halen in tabs van 0.5 mg de rest is niet te verkrygen in tabs atans niet in nederland
 
Meestal kan je met een dergelijke combi (test en tren) zodra er gyno optreed er van uit gaan dat het voornamelijk door de invloed van tren komt (progestron gerelateerd). Het eenvoudigst en mins heftige wat je kan doen om dat de kop in te drukken is je prolactinelevels onder controle houden door 200mg/B6 per dag te nemen

b1 kan je by apo halen in tabs van 100mg b6 kan je ook halen in tabs van 100mg en b11 kan je halen in tabs van 0.5 mg de rest is niet te verkrygen in tabs atans niet in nederland

had bigcat daar niet iets over gepost ?

Prolactine gyno bestaat niet. Einde discussie. Androgenen, inclusief tren en deca VERLAGEN de prolactine. Ze doen dat overigens op dezelfde manier als cabergoline, dostinex en al die brol.
 
1 zeg ja ander zeg neee dikke prima zo komen we er alleen uit door te proberen plus het zyn maar vitamintjes...ik heb noormaal ook er last van en me laatse kuur met 500 test en 200 deca had ik er ook last van en nu op 500 test en 400 tren zyn ze alleen gevoelig maar heel stuk minder dan toen dus meschien komt het wel door de b6..hoe dan ook ik blyf het gebruiken
 
Hoi DBB,

Ben momenteel bezig met een kuur Test, Tren en T3. Na 3 weken kreeg ik gevoelige tepel. Mijn tepels zien er pufferig uit en als ik er in knijp zijn ze gevoelig (pijnlijk). Ben gestart met Arimidex 1mg per dag en ben nu een week bezig. Maar er is geen verbetering. Wat raden jullie aan Stoppen met Arimidex en over gaan naar Femara ???

Graag advies gewild.

Alvast bedankt,

hey man

vervelend voor je om te lezen dat je last hebt van gyno in je kuurtje. ik heb dat ook geregeld. eerst pak ik arimidex, als dat niet werkt dan ga ik over op nolva voor 4 dagen op 20 mg. dan is het geheid weg... drukt wel ietsjes je gains maar beter dan gyno ;-)

succes!
 
Boys,

Tijdje ook nolva geprobeerd te hebben zelf aantal dagen op 40mg geen Baat. Gyno is alleen maar erger geworden aan beide kanten.

Bezoekje bij de huisarts gedaan en die heeft mij doorverwezen voor een echo.
Nu ben ik einde van me kuur zou nog 2x Tren e moeten zetten maar ga die er helemaal uitgooien. Mijn dosisen waren ook niet zo hoog toch last gekregen.
Zou ik door kunnen gaan met de Test e en mast e??

Pff was eigenlijk nog helemaal niet klaar wou er achter nog 4 a 5 weken door gaan met korte esters om nog extra droog te worden.

grtz,
 
Back
Naar boven