MuscleMeat

Gyno??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hey
bij mij gingen de knobbels ook niet weg door ari, maar het werd niet MEER,

pas na de laatste inject en na de nakuur

toen begon het beetje bij beetje weg te trekken, 1/tot 2 maand na nakuur was alles weg..

dus zou die ari er gewoon bij houden, en anders fem, dat is nog wat sterker..

mocht dat NIET werken dan zou ik de kuur zeker AFKAPPEN..
een kuur doordrukken met MEGA schijven onder de tepels dat WIL JE NIET..

SUCCES
 
Heb de nolva er helemaal uitgegooid en terug begonnen met Ari. en ga deze mee laten lopen. Wou die tren nog graag afmaken ging net zo lekker. Fem. is bijna niet aan tekomen dus blijf tijdelijk door gaan met die Ari.

bedankt voor je reactie :)
 
je kan hem gewoon afmaken denk ik als je ari er bij laat lopen..

alleen als het echt erger word, en de negatieve overheerst aan het positieve

STOP DAN EN NAKUREN, beter de volgende x een niet aromstiserend kuurtje pakken
 
je kan hem gewoon afmaken denk ik als je ari er bij laat lopen..

alleen als het echt erger word, en de negatieve overheerst aan het positieve

STOP DAN EN NAKUREN, beter de volgende x een niet aromstiserend kuurtje pakken


Weetnie of Ari iets ga doen tegen tren gyno daarom ben ik bang om verder te gaan met tren. Ari en nolva is enigste waar ik op dit moment ook aan kan komen.
 
zonder oestrogeen geen gyno... als je voor femara kiest dan sluit je gyno al voor 90% uit... maar dat is ook wel te zien aan je gains dus de keuze die je maakt.
 
zonder oestrogeen geen gyno... als je voor femara kiest dan sluit je gyno al voor 90% uit... maar dat is ook wel te zien aan je gains dus de keuze die je maakt.

Denk je als ik Ari gewoon door neem tot de einde de gyno niet meer ontwikkeld. Kan ik de tren er dan wel gewoon in houden???
 
als je een gyno ontwikkeld waar je een sterk aromatiserend middel zoals Test oid combineerd met Tren,kan alleen Letrozole helpen,tren alleen geeft geen gyno,das bull,dat geeft het alleen in combi met sterk aromatiserende middelen.Is dan ook wel erg hartnekkig.

Femara is dan je keuze
 
als je een gyno ontwikkeld waar je een sterk aromatiserend middel zoals Test oid combineerd met Tren,kan alleen Letrozole helpen,tren alleen geeft geen gyno,das bull,dat geeft het alleen in combi met sterk aromatiserende middelen.Is dan ook wel erg hartnekkig.

Femara is dan je keuze

Damn :( Dat wordt extra goed zoeken :(
 
Eindelijk Femara kunnen vinden. Welke dosis zou ik dan de Femara pakken??? Zou ik dan wel gewoon door kunnen gaan met me kuur Test, Tren, Mast T3 en Eventuel nog verlengen met korte esters???

Thnx voor de reacties :)
 
Als je Gyno hebt,zal ik zeer voorzichtig te werk gaan,met half tabje eod,misschien paar dagen een hele,dan kwartje e3d totdat het weg is.
Omdat de test ook je cholesterol onderdrukt,zal een te hoog femara,je cholesterol zo vreselijk verkrachten dat hij in de gevarenzone terecht komt......uitkijken daarmee,tis een ZEER zwaar middel
 
Als je Gyno hebt,zal ik zeer voorzichtig te werk gaan,met half tabje eod,misschien paar dagen een hele,dan kwartje e3d totdat het weg is.
Omdat de test ook je cholesterol onderdrukt,zal een te hoog femara,je cholesterol zo vreselijk verkrachten dat hij in de gevarenzone terecht komt......uitkijken daarmee,tis een ZEER zwaar middel



Zou ik dan wel gewoon door kunnen gaan met me kuur Test, Tren, Mast T3 en Eventuel nog verlengen met korte esters ???
 
Zou ik dan wel gewoon door kunnen gaan met me kuur Test, Tren, Mast T3 en Eventuel nog verlengen met korte esters ???

Hoi Bob, ik heb hetzelfde ongeveer. Zit in week 7 van 500mg test e en 400mg Tren e per week en heb nu een bobbeltje naast mijn rechter tepel. Ik stop direct met Tren e en pak 1/4 tab fem om de dag. Overweeg nu of om helemaal te stoppen of nog de kuur met test e only af te maken. Ik denk dat het door de tren komt...dus geen tren meer voor mij in de toekomst.

Ik moet zeggen dat ik wel mega sterk aan het worden was en en aardig aan het groeien was. Maar ik kies wel voor mijn gezondheid zodra ik merk dat er iets niet goed gaat.
 
en heb nu een bobbeltje naast mijn rechter tepel. Ik stop direct met Tren e.
Overweeg nu of om helemaal te stoppen of nog de kuur met test e only af te maken. Ik denk dat het door de tren komt...dus geen tren meer voor mij in de toekomst.

Ik heb exact hetzelfde maar op 200mg Tren-e, en dat stopt mij niet om in de toekomst nog met tren te kuren hoor.. klein bobbeltje is nog geen ramp, volgende kuur zorg ik wel dat ik de nodige anti-gyno middelen in huis heb, ondanks hier al proviron, nolvadex,.. ligt, maar femara, letro enzo ligt hier niet...
 
Uitslag Echo = Beide kanten Gyno :( Volgens docter was enigste manier om er van af te komen verwijderen? Ga dit ook op Gyno door AS ? Of zou Femara toch iets kunnen betekenen?
 
zonder oestrogeen geen gyno... als je voor femara kiest dan sluit je gyno al voor 90% uit... maar dat is ook wel te zien aan je gains dus de keuze die je maakt.

Ari en femara werken je gains tegen, maar is dat in grote mate?
Heb zelf ook last van gyno, zelfs van voor mijn kuur...

Ik neem nu ari en het wordt niet erger, maar heb nog altijd femara liggen als het erger wordt.

Werkt femara je gains harder tegen dan ari?
 
Back
Naar boven