MuscleMeat

gyno

Bezoekers in dit topic

Leroy1

Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

ik ben dus net een week begonnen met mijn kuur en ik merk dat ik gevoelige tepels begin te krijgen, wat moet ik doen?? mijn kuur is: test prop 100 mg oed tren Ace 100 mg oed en t3 50 ug pd.
 
mijn advies nolvadex 10mg tot het weg is (als je daadwerkelijk knoppel begint te voelen)
 
Je begint met een kuur en je weet niet wat er kan gebeuren... Heb je je wel ingelezen? Dit zijn echt gewoon beginnersvragen die in de sticky's/wiki staan... En in nog 1000 andere topics...
 
Je begint met een kuur en je weet niet wat er kan gebeuren... Heb je je wel ingelezen? Dit zijn echt gewoon beginnersvragen die in de sticky's/wiki staan... En in nog 1000 andere topics...

ik heb me wel ingelezen en ik weet wat gyno is maar zoals we allemaal weten zijn er meerdere manieren om er van af te komen en ik vroeg me af wat ik nu het beste kon doen bijv nolva of aromasin ect

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 17:54 ----------

Weet trouwens niemand hoe ik aan dht gel kan komen ? bij de apotheek kan niet dan moet je een voorschrift van de dokter hebben.
 
ik heb me wel ingelezen en ik weet wat gyno is maar zoals we allemaal weten zijn er meerdere manieren om er van af te komen en ik vroeg me af wat ik nu het beste kon doen bijv nolva of aromasin ect

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 17:54 ----------

Weet trouwens niemand hoe ik aan dht gel kan komen ? bij de apotheek kan niet dan moet je een voorschrift van de dokter hebben.

of je doet nu nolva tot het weg is, of je neemt aromasin de hele tijd door tot de nakuur
 
Back
Naar boven