Fitness Seller

Gyno?????

Bezoekers in dit topic

Dumbel

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 jul 2011
Berichten
432
Waardering
128
Lengte
1m90
Massa
114kg
Vetpercentage
10%
-
 
Laatst bewerkt:
die witte/gele bultjes lijkt me gewoon talg te zijn..door het schommelen van de hormonen krijg je meer talg.
 
die witte/gele bultjes lijkt me gewoon talg te zijn..door het schommelen van de hormonen krijg je meer talg.

Ah kijk, dat kan natuurlijk ook nog ja maar verdikking van tepels wil dus niet zeggen dat het gyno is?
 
Gyno is een harde schijf die je zou voelen.
Ik denk dat als je gyno zou hebben het wel echt zou voelen/zien.
 
Ja ik twijfel dus, omdat het vetweefsel ook hard voelt, voel wel wat hards maar weet dus niet of het vet is of gyno..
 
Gyno is harder dan vet, als je het hebt dan zou je het zeker merken , precies alsof je echt rubber achter je tepel hebt
 
Week 9 toch? Je duikt bijna je natuur in, no worries dus! Lekker paar weekjes nakuren met nolva..
 
Dus gewoon wachten tot 2 weken na laatste inject en dan nolva pakken voor een maand?
Of nu nolva pakken op 20 mg voor een weekje en kijken hoe het dan is?
 
Laatst bewerkt:
-
 
Als het niet erger wordt gewoon 2 weken na laatste inject 4 weken 20 mg nemen. Als het erger wordt of het begint op je zenuwen te werken begin dan maar eerder.
 
En dan dus 6 weken nolva?
 
Als je zelf al uberhaupt twijfelt of je gyno hebt, dan heb je het niet.
 
Als je zelf al uberhaupt twijfelt of je gyno hebt, dan heb je het niet.

Ik wist het niet zeker maar rechts is nu ook veel meer opgezet dan links, ben vandaag begonnen met 20 mg nolvadex.
 
Als je echt gybo hebt (gaat niet ongemerkt aan je voorbij), begin dan idd maar vast nolva te nemen op 10mg ed, remt verdere ontwikkeling tijdens je kuur.
 
Als je echt gybo hebt (gaat niet ongemerkt aan je voorbij), begin dan idd maar vast nolva te nemen op 10mg ed, remt verdere ontwikkeling tijdens je kuur.

Heb al 3 dagen 20 mg nolva gehad, moet ik dit verlagen naar 10 of?
 
Waarschijnlijk beginnende gyno man, je bent bijna klaar nu? Houdt dan maar gewoon deze dosis vast (20mg) en blijf nakuren tot de harde brokken gyno verdwenen zijn! Dus na je kuur nog minimaal 6/7 weken, gezien de test nog even door blijft werken... Als je na 3/4 weken nakuren merkt dat het drastisch minder wordt, zou ik persoonlijk je nolva ook halveren.
 
Oké, bedankt man voor je reactie.
 
Gyno merk je wel hoor, ik heb ook beginnende gyno, en ga nu proviron ertegen nemen.
Maar dan zit er wel een schijf of zoals ik het zeg een erwt onder je tepels. en zijn ze behoorlijk gevoelig!
 
Back
Naar boven