MuscleMeat

Gyno

Bezoekers in dit topic

MarkM

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
89kg
Vetpercentage
8%
Goedenavond,

Ik heb een vraag met betrekking tot Gyno. Heb veel informatie op internet gevonden en de informatie is zeer uiteenlopend dus ik wil graag jullie mening weten.

IK gebruik momenteel 500mg Test E en 300mg Primo, en ik heb vandaag mijn 5/10 injectie gezet.

Week 1-10 500mg Test E
Week 1-10 300mg Primo
Week 13-16 Nolvaldex

Nou is zich een flinke gyno aan het ontwikkelen onder mijn rechtertepel en ik wil deze de kop indrukken voordat het erger en erger wordt. Ik heb begrepen dat Nolvaldex (Tamoxifen) daar een bijdrage aan kan leveren.

Hoeveel mg kan ik nu het beste gebruiken tijdens mijn kuur?
Is heb uberhaupt wel mogelijk om mijn kuur voort te zetten terwijl ik ook nolva gebruik om die gyno de kop in te drukken.
En wanneer moet ik stoppen met het gebruik van Nolva? Wanneer de gyno weg is en dan pas weer beginnen als de gyno weer de kop op steekt, of in week 13 pas?

Zou het zeer waarderen als iemand mij op weg kan helpen.

Mvg,

Mark
 
In voor antwoord uit interesse, misschien heb ik er nog een keer wat aan
 
Klopt, nolvadex is niet alleen een anti-oestrogeen, maar werkt ook nog eens specifiek tegen borstweefsel.

Ik zou dit adviseren:
Gyno => 10 mg nolvadex
Gyno weggetrokken => stoppen nolvadex
Gyno blijft met 10 mg nolvadex => verhogen naar 20 mg nolvadex
Gyno blijft met 20 mg nolvadex => aromatiserende AAS verlagen (in dit geval testosteron), nolvadex blijven slikken tot de gyno is weggetrokken

Als de gyno terugkomt, weer hetzelfde verhaal. Wellicht dan meteen beginnen met 20 mg, indien 10 mg niet voldoende bleek. De kuur kun je gewoon voortzetten.
 
Klopt, nolvadex is niet alleen een anti-oestrogeen, maar werkt ook nog eens specifiek tegen borstweefsel.

Ik zou dit adviseren:
Gyno => 10 mg nolvadex
Gyno weggetrokken => stoppen nolvadex
Gyno blijft met 10 mg nolvadex => verhogen naar 20 mg nolvadex
Gyno blijft met 20 mg nolvadex => aromatiserende AAS verlagen (in dit geval testosteron), nolvadex blijven slikken tot de gyno is weggetrokken

Als de gyno terugkomt, weer hetzelfde verhaal. Wellicht dan meteen beginnen met 20 mg, indien 10 mg niet voldoende bleek. De kuur kun je gewoon voortzetten.

Zit er ook nog een bepaalde bovengrens Nolva waar ik niet boven moet komen. Algemeen geaccepteerde bovengrens is meestal 30-40mg geloof ik?

Bovendien heb ik ook nog zitten kijken naar wat sterkere middelen voor het geval de Nolvadex niet wil aanslaan en dat is Aromasin, Arofixin. Is het mogelijk om dat ook tijdens een kuur te gebruiken?

En is er voor een volgende kuur ook een manier om te voorkomen dat er gyno optreedt?
 
Aromasin gaat de aromatisering tegen van testosteron dus kan zeker helpen om dit te Nemen om te voorkomen dat er meer weefsel vormt. Nolvadex (tamoxifen) gebruik je om al ontstaan weefsel weg te krijgen. Arofixen is een combinatie van aromasin en tamoxifen.

Ik zou nolvadex nemen tot de gyno weg is (beginnen met 10, eventueel verhogen als het niet effectief genoeg is) en wanneer de gyno weg is een AI als aromasin (of arimidex) om de vorming van nieuwe gyno tegen te gaan.
 
Aromasin gaat de aromatisering tegen van testosteron dus kan zeker helpen om dit te Nemen om te voorkomen dat er meer weefsel vormt. Nolvadex (tamoxifen) gebruik je om al ontstaan weefsel weg te krijgen. Arofixen is een combinatie van aromasin en tamoxifen.

Ik zou nolvadex nemen tot de gyno weg is (beginnen met 10, eventueel verhogen als het niet effectief genoeg is) en wanneer de gyno weg is een AI als aromasin (of arimidex) om de vorming van nieuwe gyno tegen te gaan.


Hoe hoog die aromasin te doseren?:)
 
10mg eod is wat ik een aantal keer ben tegen gekomen op andere boards. Geen eigen ervaring echter. Ik heb zelf proviron mee laten lopen met testosteron om aromatisering tegen te gaan op 50mg/dag.
 
Idd, waarom primo op 300?? En nolva neemt de gyno niet weg maar zorgt juist dat het niet erger word. Echte gyno krijg je nietmeer weg omdat het geen deel van je lichaam is zegmaar.. Je kunt het wel beperken tot niet zichtbaar zoals ikzelf heb.
 
Arimidex als het uit de hand loopt? Volgensmij wel maar 0,5mg ed
 
Idd, waarom primo op 300?? En nolva neemt de gyno niet weg maar zorgt juist dat het niet erger word. Echte gyno krijg je nietmeer weg omdat het geen deel van je lichaam is zegmaar.. Je kunt het wel beperken tot niet zichtbaar zoals ikzelf heb.

En hoe heb jij dat gedaan?

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

++

Daarnaast, waarom primo maar op 300?

Is mijn eerste kuurtje, doe een rustig bescheiden kuurtje om te beginnen.
Wil na deze kuur een zwaardere pakken

500mg/ml Test E
400mg/ml Tren E

Denk dat ik dan Aromasin/Proviron o.i.d mee laat lopen
 
10mg nolva per dag echo laten maken enzo en een tijd na de kuur was het bijna nietmeer zichtbaar en nu zelfs helemaal nietmeer

altijd meer primo dan test pakken i.v.m. vocht
 
Waarom meteen meer medicijnen in je donder? Test verlagen, primo uppen en in je nakuur de Nolva gebruiken. Zou ik persoonlijk doen maar ik heb nog nooit gyno gehad. Lijkt me niet prettig om ff 10 weken lang op Nolva te zitten.

Arimidex is rotzooi. Kan zorgen voor een dikke rebound waardoor je alsnog met de gyno of andere oestrogeen gerelateerde problemen komt te zitten. Aromasin zou wel kunnen eventueel, 10 mg ED.
 
Gewoon doorkuren .

Eind van de rit weg laten halen
 
Primo voorkomt toch gyno vorming normaal gesproken?
 
Primo voorkomt toch gyno vorming normaal gesproken?

Als de verhouding met test goed is wel ja. 300 Primo is echt niet zo sterk dat 't 500 test tegenhoudt :P
 
10mg nolva per dag is wel aan te raden als je gyno begint te krijgen
 
Als de verhouding met test goed is wel ja. 300 Primo is echt niet zo sterk dat 't 500 test tegenhoudt :P

Hoe hoog zou ik primo moeten zetten dan? 500-600?
 
Bij mij is de gyno helemaal weggegaan na n lange tijd te kloten met aromasin letro arimidex en nolva . Echt als n bezetene die troep geslikt uiteindelijk was het weg .. Ik had ook maar kleine gyno 2 balletjes van n halve cm nu heb ik helemaal niks meer . Of het gezond is ? Nee maar de klieren zijn weggebrand ofzo door die troep
 
Hoe hoog zou ik primo moeten zetten dan? 500-600?

Kun je proberen idd. Ik durf niet te zeggen of gyno door Primo mogelijk is, maar dit is wel waarom altijd aangeraden wordt om eerst een test only te pakken. Als je dan sides hebt weet je zeker dat ze door de test komen.
 
Back
Naar boven