Fitness Seller

Gyno

Bezoekers in dit topic

REDRED

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2009
Berichten
43
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
82kg
Beste mensen,

Ik heb al sinds mijn pubertijd last van onnatuurlijke borstvorming. Ik ben 2 weken terug hiervoor naar de huisdokter geweest, ik heb uit schaamte gezegt dat ik langs ben gekomen omdat ik pijnlijke last aan mijn borst heb en niet omdat ik er pschysche klachten aan over houd. De huisdokter voelde hier en daar wat knobbels. Ik heb daarna een echo en een mammografie gehad. vandaag waren de testresultaten binnen, ik kreeg te horen dat het lymfeklieren waren en dat het onschuldig is. Volgens de dokter had ik er wat meer dan de gemiddelde persoon. mijn vraag is wat is hier tegen te doen, en is dit gynaecomastie? of kan het zo zijn dat de dokter het verkeerd heeft geconstateerd?

Groet,
 
Hoe oud ben je?
 
ik ben 25 jaar
 
Als het inderdaad lymfeklieren zijn dan is het geen gyno.
 
Beste mensen, omdat ik toch het gevoel had dat ik gyno had en de dokter dus een invaller was voor mijn dokter.
Heb ik opnieuw een afspraak gemaakt met mijn dokter, uiteindelijk bleek het dat de mammografie testresultaten nog niet binnen waren. De uitslag van deze test heb ik gister binnen gekregen. Ik heb veel klierweefsel dat daar niet hoort te zitten.
Nu heb ik volgende week een afspraak bij de poli-chirurg. Mijn vraag is hoelang duurt deze procedure ivb aanvraag verzekering etc.
 
Beste mensen, omdat ik toch het gevoel had dat ik gyno had en de dokter dus een invaller was voor mijn dokter.
Heb ik opnieuw een afspraak gemaakt met mijn dokter, uiteindelijk bleek het dat de mammografie testresultaten nog niet binnen waren. De uitslag van deze test heb ik gister binnen gekregen. Ik heb veel klierweefsel dat daar niet hoort te zitten.
Nu heb ik volgende week een afspraak bij de poli-chirurg. Mijn vraag is hoelang duurt deze procedure ivb aanvraag verzekering etc.

Heb hetzelfde gehad als jij, 2 x naar de huisarts geweest, bij de 2e keer doorverwezen naar de mammografie en daarna naar de chirurg.
Ik kon al binnen 10 dagen geopereerd worden, door vakantie uitgesteld, ben 2 weken geleden geholpen.
 
Beste mensen,

Ik ben vandaag dus langs geweest bij de chirurg. Het ging heel snel hij keek snel wat ik had, en vroeg of ik mijn shirt uit wou doen. Na het kijken zei de chirurg dat ik dit kon laten verwijderen en ik zei direct ja. De ingreep staat op eind juli gepland. Ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met het boven ij ziekenhuis.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Heb hetzelfde gehad als jij, 2 x naar de huisarts geweest, bij de 2e keer doorverwezen naar de mammografie en daarna naar de chirurg.
Ik kon al binnen 10 dagen geopereerd worden, door vakantie uitgesteld, ben 2 weken geleden geholpen.

Thanks voor je antwoord,

Hoe is de operatie verlopen? ben je er tevreden mee?
En hoe zit het met klachten?
 
Beste mensen,

Ik ben vandaag dus langs geweest bij de chirurg. Het ging heel snel hij keek snel wat ik had, en vroeg of ik mijn shirt uit wou doen. Na het kijken zei de chirurg dat ik dit kon laten verwijderen en ik zei direct ja. De ingreep staat op eind juli gepland. Ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met het boven ij ziekenhuis.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------



Thanks voor je antwoord,

Hoe is de operatie verlopen? ben je er tevreden mee?
En hoe zit het met klachten?

Waar word je geopereerd en wordt t vergoed? Eind juli is al wel heel erg snel zeg :o
Groetjes
 
Ja heel snel alleen ik weet niet of het een goede chirurg is. In het boven y ziekenhuis in amsterdam.
 
Beste mensen,

Ik ben vandaag dus langs geweest bij de chirurg. Het ging heel snel hij keek snel wat ik had, en vroeg of ik mijn shirt uit wou doen. Na het kijken zei de chirurg dat ik dit kon laten verwijderen en ik zei direct ja. De ingreep staat op eind juli gepland. Ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met het boven ij ziekenhuis.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------



Thanks voor je antwoord,

Hoe is de operatie verlopen? ben je er tevreden mee?
En hoe zit het met klachten?

Operatie goed en snel, in het begin zag het er niet uit, tepel leek wel half eraf. Begint nu wel mooi te genezen..

Qua klachten weinig, zeurderig gevoel af en toe en soms last met slapen..
Is nu 4 weken na mn operatie, ik ga volgende week weer rustig proberen te trainen.
 
Operatie goed en snel, in het begin zag het er niet uit, tepel leek wel half eraf. Begint nu wel mooi te genezen..

Qua klachten weinig, zeurderig gevoel af en toe en soms last met slapen..
Is nu 4 weken na mn operatie, ik ga volgende week weer rustig proberen te trainen.

ja het heeft echt tijd nodig!

@ TS

als je benieuwd ben naar foto's

heb ze hier:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...operatie-before-after-pics-363984/index3.html

Wel mooi dat je geholpen kan worden:-) vergoed de verzekering het?
 
Back
Naar boven