AndroidHealthClinic

Gyno ?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mjmwillems

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Vraagje ?!

Heb 3 maanden na mijn winstrol only kuur klein beetje last gekregen van bolletje onder mijn tepels.

Niks aan de hand, maar ben nu een week begonnen met mijn Dbol only kuur. 6 weken 40 mg per dag om de 4 uur 1 tab van 10 mg.

Maar nu beginnen mijn tepels gevoelig te worden. Het bolletje/schijfje bij mijn linkertepel is misschien zo groot als een knikkertje en rechts beduidend kleiner.

Wat moet ik doen ?! Vind het echt super kut, zit er de hele dag aan te voelen of ze niet groter worden en kan zo niet genieten van mijn kuur. Heb om meerdere mensen met verstand van zaken hun mening gevraagd maar deze verschillen nogal.

Ik hoor het meeste gewoon door te gaan met mijn kuur en pas met nolvadex te beginnen als ze echt groter worden. En het dus zo lang mogelijk uit te stellen ( maar is het dan niet te laat )

Maar ik hoor ook dat mensen zeggen gewoon direct te starten met 10 mg nolva per dag, in het begin van mijn kuur, houd dat niet veel tegen van de kuur dan ? Wat zouden jullie doen, mensen met ervaring ? Heb er zoveel over gelezen maar iedereen zegt wat anders hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen

Alvast bedankt !
 
naar mijn weten houd het wat je gains tegen als je nolva meelaat lopen van in begin ja. Maar nu heb je geen keuze, meelaten lopen tot aan de einde van je kuur.

Wat heb je eigenlijk gewonnen met winstrol only? en wat zijn je doelstelling met dbol only als ik vrgen mag
 
QUOTE=Eatandgain;9087383]naar mijn weten houd het wat je gains tegen als je nolva meelaat lopen van in begin ja. Maar nu heb je geen keuze, meelaten lopen tot aan de einde van je kuur.

Wat heb je eigenlijk gewonnen met winstrol only? en wat zijn je doelstelling met dbol only als ik vrgen mag[/QUOTE]



Hoezo heb ik geen keuze dan ? moet ik nu al beginnen met nolva ?
Iemand had me verteld dat ik het beste zo lang mogelijk kan uitstellen met nolva.
Maar wil niet dat het dan te laat is en dat je het echt gaat zien, maak me zelf nu al gek dat je het ziet haha.

Maar tot het einde laten door gaan met nolva, of 2 weken ofzo tot dat ze weg zijn getrokken, als ze wegtrekken haha.

Heb met winstrol only 6 kilo gepakt waarvan 3 behouden. En mijn doelstelling bij DBOL is om meer in mijn gewicht bij te komen. Wil wat groter worden, eet daarom ook heel veel KH in mijn voedingsschema. meerdere malen per dag pasta en rijst met extra vezels, brinta pap, bananen noem maar op. En natuurlijk de eiwitjes maar die zitten ook goed verdeeld. Ik eet om de 2 uur
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven