MuscleMeat

Gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Ik zie mensen hier geregeld praten over gyno (gynecomastia), en dat 'als je het merkt' je bv nolvadex of clomid kan gebruiken.

Maar dan vind ik he best wel knap hoe je dat merkt? Elke dag even meten of je tieten niet zijn gegroeid? :)

Want gevoelligheid zegt toch ook niet alles..
 
Tis er ook niet van de een op de andere dag. Begint meestal met gevoelige tepels, beetje schuurderig gevoel tegen je kleding.

Dat zijn de eerste signalen en als je dan op zeker wilt gaan zou ik op dat moment beginnen met Nolvadex.

Just my 2cc.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik merkte het ook niet meteen, ik lag onder de zonnebank en voelde een bult in mijn rechter borst net onder mijn tepelklier. Ik heb nolvadex en arimidex gebruikt, dat werkt perfect.
 
Originally posted by t0mm1e
Ik zie mensen hier geregeld praten over gyno (gynecomastia), en dat 'als je het merkt' je bv nolvadex of clomid kan gebruiken.

Maar dan vind ik he best wel knap hoe je dat merkt? Elke dag even meten of je tieten niet zijn gegroeid? :)

Want gevoelligheid zegt toch ook niet alles..
Met je vingers tasten aan je tepel, is er een schijfvormige verdikking dan kan je best met nolva kuur beginnen.
 
en dan ?

een week lang?

hoeveel?

wanneer kun je weer stoppen met de nolva?

ik heb er zelf nooit last van gehad maar begin nu dat 'schuren' te voelen en das nie prettig!
 
20 mg dag tot het wegtrekt
 
Ik zou gaan voor 40 mg voor 2 dagen en dan verder met 20 mg tot het weg is.

Groet Smalluser :thumb:
 
en als je er al langer last van hebt??
Is de hoop dan verloren en moet je onder het mes??
Of werkt dat spul dan ook nog?
Ik ben er niet erg aan toe heb er slechts een beetje last van..
 
Originally posted by smalluser
Ik zou gaan voor 40 mg voor 2 dagen en dan verder met 20 mg tot het weg is.

Groet Smalluser :thumb:

You're the man, weer wat geleerd :thumb:
 
Originally posted by dixi4ever
en als je er al langer last van hebt??
Is de hoop dan verloren en moet je onder het mes??
Of werkt dat spul dan ook nog?
Ik ben er niet erg aan toe heb er slechts een beetje last van..
Je moet er zo snel mogelijk bij zijn, als je te lang wacht dan is het idd onverbiddelijk onder het mes.
 
Dixi jij bent toch helemaal niet aan het kuren?
 
Originally posted by Juriaan
Dixi jij bent toch helemaal niet aan het kuren?

Uhh nee ik ben zeker niet aant kuren..
Ik zie er op het moment zo uit

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dan vallen die gyno's wel mee, maar als het warmer wordt dan mijn vel zit er niet strak omheen dan gaan ze wat hangen...
Ik vind dit erg hinderlijk, ik dacht dat ik het wel wegkreeg en daarom ben ik ook wat gaan trainen en veel cardio (lopen,zwemmen) maar zit nu op een vetpercentage van 11% en het gaat niet weg!!
 
komt denk ik door je genen.. miss dat t later nog wegtrekt.

of misschien dat t wel steviger wordt wanneer je meer gaat concenteren op krachttraining.
 
Volgens mij zijn er hier veel mensen die denken dat ze gyno hebben maar het helemaal niet hebben. Als je een hoger vetpercentage heb en je tepels zijn wat groter ook (door de warmte) is dat geen probleem als ze hard zijn en je heb het dan nog of je voel echt een bult dan kan je eens bij de dokter gaan kijken.




Groeten bigboy25.
 
Originally posted by johnnydiesel
Heb je schijfen dan?



Zelf heb ik het gelukkig niet maar een maat van me heeft het gehad dus ik heb het van dicht bij gezien.



Groeten bigboy25.
 
Back
Naar boven