MuscleMeat

H.I.T-trainingslog(lex)

Bezoekers in dit topic

Jah, ik wil het ook eigenlijk niet... Maar men ouders kunnen beter het geld niet missen voor buskaarten.. DUs mooi fietsen dan maar, krijg je ook meer honger van + Je conditie word verbeterd + bloedsomloop word verbeterd + definitie in je bener word mooier/strakker/beter zichtbaar... Maar goed.. Mijn benen groeien nog steeds als kool :D
 
Extend zei:
Jah, ik wil het ook eigenlijk niet... Maar men ouders kunnen beter het geld niet missen voor buskaarten.. DUs mooi fietsen dan maar, krijg je ook meer honger van + Je conditie word verbeterd + bloedsomloop word verbeterd + definitie in je bener word mooier/strakker/beter zichtbaar... Maar goed.. Mijn benen groeien nog steeds als kool :D

De mijne ook maar ik denk zonder dat vele fietsen dat ze sneller massa zouden krijgen! :D
 
Nog sneller :P dan word het spooky haha, ik denk het ook maar goed, je kan niet alles hebben he :P
Ben ook nog niet zo lang geleden begonnen met bb-en en toen waren mijn benen niks, en ze groeien gigantisch sinds mijn nieuwe schema, ik krijg eindelijk een beetje bovenebene! (als men kuiten nou eens zouden willen :rolleyes:)
 
Ik zou zeggen probeer HIT een keer! mijn kuiten gaan nu ook goed vooruit!
 
Ik weet niet, ik vind dan dat je zo barweinig in de gum zit, waar ik eigenlijk wel van hou. Ik denk dat ik eerst even ga proberen meer oefeningen te doen, want nu doe ik alleen sitting calf raises 3x till failure, misschien standing erbij doen (laats even voor de gein gedaan en voelde goed :))

Nou heb ik ook niet een goed beeld over HIT eigenlijk, wat houd het nou precies in?
 
lees anders dit eens: [Link niet meer beschikbaar]

Dat is HIT, Mike Mentzer heeft er zijn eigen draai aangegeven en noemt dat Heavy Duty. Dus een vorm van HIT.
 
Extend zei:
Ik weet niet, ik vind dan dat je zo barweinig in de gum zit, waar ik eigenlijk wel van hou. Ik denk dat ik eerst even ga proberen meer oefeningen te doen, want nu doe ik alleen sitting calf raises 3x till failure, misschien standing erbij doen (laats even voor de gein gedaan en voelde goed :))

Nou heb ik ook niet een goed beeld over HIT eigenlijk, wat houd het nou precies in?

Of als je echt meer wilt weten, ga je naar Bol.com en bestel je een van Mike Mentzer zijn boeken. Zijn niet zo duur!
 
7 April

dumbbell lateral raises: 12 kg x 11 reps(toename 3 reps)
military press(dumbbell) 22 kg x 9 reps(toename 3 reps)
palms-up pulldowns: 55 kg X 9 reps(toename 5 kg)
triceps pressdowns: blok 8 x 9 reps(toename 2 blokken)
dips: 5 reps

21 april

dumbbell lateral raises: 13 kg x 8 reps(toename 1 kilo)
military press(dumbbell) 22 kg x 11 reps(toename 2 reps)
dumbbell preacher curl: 14 kg X 8 reps
triceps pressdowns: blok 8 x 12 reps(toename 3 reps)
dips: 6 reps(toename 1 rep)
 
Schouders en Borst laten in de spiegel zichtbare verbetering zien en de quadriceps worden duidelijk voller.
 
13 April

Nautilus flyes: blok 8 x 9 reps
Nautilus bench press: blok 13 x 7 reps
Straight-arm pulldowns: 30kg x 7 reps(toename: 5 kg)
Palms-up pulldowns: 60 kg x 8 reps(toename 10 kg)
Deadlift: 70 kg x 8 reps
__________________
26 April

Nautilus flyes: blok 8 x 11 reps(toename:2 reps)
Nautilus bench press: blok 13 x 9 reps(toename 2 reps)
Straight-arm pulldowns: 30 kg x 8 reps(toename 1 rep)
Palms-up pulldowns: 60 kg x 9 reps(toename 1 rep)
Deadlift: 70kg x 8 reps(geen toename)
 
LeXxx zei:
13 April

Nautilus flyes: blok 8 x 9 reps
Nautilus bench press: blok 13 x 7 reps
Straight-arm pulldowns: 30kg x 7 reps(toename: 5 kg)
Palms-up pulldowns: 60 kg x 8 reps(toename 10 kg)
Deadlift: 70 kg x 8 reps
__________________
26 April

Nautilus flyes: blok 8 x 11 reps(toename:2 reps)
Nautilus bench press: blok 13 x 9 reps(toename 2 reps)
Straight-arm pulldowns: 30 kg x 8 reps(toename 1 rep)
Palms-up pulldowns: 60 kg x 9 reps(toename 1 rep)
Deadlift: 70kg x 8 reps(geen toename)

het ging gister aardig, alleen je deadlift ken veel beter sjappie :p
 
Omdat ik merk dat mijn lichaam toe is aan verandering ga ik een aantal oefeningen vervangen voor andere oefeningen. Mijn trainingschema word als volgt.

Ma: Borst&Rug

oefeningen:
Pec-Deck(6-10 reps)
Incline dumbbell bench press(6-10 reps)
Straight arm pulldowns(6-10 reps)
Barbell Row(6-10 reps)
Deadlift(6-10 reps)

Vr: Benen
oefeningen:
Leg extension(10-15 reps)
SQUAT(10-15 reps) :D
Seated Calf raise(10-15 reps)

Wo: Schouders&Armen
oefeningen:
Dumbbell lateral raises(6-10 reps)
Schoulder press(6-10 reps)
Standing cable bicep curl(6-10 reps)
Dumbbell tricep extension(6-10 reps)
Dips(tot failure)

Gisteren is gelukkig mijn RUG gered door Klempic omdat hij op tijd zag dat ik de DEADLIFT lomp aan het uitvoeren was~! NOG HEEL ERG BEDANKT GOZER!! :D
 
doe je deadlift alleen voor je rug? Ik dacht dat het ook een hele goede oefening was voor je hamstrings? Dan hoort ie toch bij benen?
 
Ik voel de deadlift beter in mijn rug dan in mijn benen en het is natuurlijk gewoon je eigen keuze of je hem nou bij de rug of benen doet maar ik vind de deadlift bij de RUG fijner. Bij de benen zou ik dan Stif leaged deadlift doen als ik die daarin ooit nog toevoeg.
 
Gaat lekker keep up the good work bro!!
 
17 April

Leg extension: blok 9 x 14 reps(toename 2 reps)
Leg press: blok 10x11 reps(toename 1 rep)
calf raise: 140 kg x 11 reps(toename 10 kilo)

1 mei

Leg extension: blok 10 x 12 reps(toename 1 blok)
SQUATS: Op gevoel 3 sets- laatste set 80 kilo 12 reps.
seated calf raise: 35 kg x 17 reps
 
Back
Naar boven