- Waardering
- 0
Heeft er iemand ervaring met de H.M.B van dymatizeGa je er op vooruit, of kan ik beter van een ander merk nemen?
H.M.B. heeft een vergelijkbare werking als steroïden, omdat het de enzymen CPK,3-MH en LDH, die verantwoordelijk zijn voor de productie van het hormoon cortison, blokkeert. De productie van cortison wordt sterk verminderd waardoor er veel minder spierafbraak plaatsvindt. Dit resulteert in een snelle toename van zowel spierherstel, spiermassa als spierkracht........................
*stimuleert spiergroei
*speciaal geschikt bij zware trainingsprogramma's
*300% meer spiermassa
*295% meer kracht
*remt (catabolisme) afbraak van spierweefsel
Dit in samenwerking met stacker 3 welke ik nu af en toe neem omdat ik me niet zo kan concentreren als ik het gebruik. Ook gebruik ik de Whey van EAS en ben hier er tevreden over..
Gebruikt iemand een van deze producten of hebben jullie tips over dit gebruik
H.M.B. heeft een vergelijkbare werking als steroïden, omdat het de enzymen CPK,3-MH en LDH, die verantwoordelijk zijn voor de productie van het hormoon cortison, blokkeert. De productie van cortison wordt sterk verminderd waardoor er veel minder spierafbraak plaatsvindt. Dit resulteert in een snelle toename van zowel spierherstel, spiermassa als spierkracht........................
*stimuleert spiergroei
*speciaal geschikt bij zware trainingsprogramma's
*300% meer spiermassa
*295% meer kracht
*remt (catabolisme) afbraak van spierweefsel
Dit in samenwerking met stacker 3 welke ik nu af en toe neem omdat ik me niet zo kan concentreren als ik het gebruik. Ook gebruik ik de Whey van EAS en ben hier er tevreden over..
Gebruikt iemand een van deze producten of hebben jullie tips over dit gebruik