MuscleMeat

H.m.b. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zuivelproduct

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jan 2003
Berichten
279
Waardering
0
Heeft er iemand ervaring met de H.M.B van dymatize???Ga je er op vooruit, of kan ik beter van een ander merk nemen?


H.M.B. heeft een vergelijkbare werking als steroïden, omdat het de enzymen CPK,3-MH en LDH, die verantwoordelijk zijn voor de productie van het hormoon cortison, blokkeert. De productie van cortison wordt sterk verminderd waardoor er veel minder spierafbraak plaatsvindt. Dit resulteert in een snelle toename van zowel spierherstel, spiermassa als spierkracht........................

*stimuleert spiergroei
*speciaal geschikt bij zware trainingsprogramma's
*300% meer spiermassa
*295% meer kracht
*remt (catabolisme) afbraak van spierweefsel


Dit in samenwerking met stacker 3 welke ik nu af en toe neem omdat ik me niet zo kan concentreren als ik het gebruik. Ook gebruik ik de Whey van EAS en ben hier er tevreden over..

Gebruikt iemand een van deze producten of hebben jullie tips over dit gebruik???
 
Ach je kan het proberen maar je kan niet cutten en Spiermassa krijgen tegelijkertijd.

Dus gebruik het dan alleen om je catabolisme tegen te gaan. Maar je meot gewoon je voeding aanpassen. KH verminderen en eiwit fors omhoog gooien.
 
ik heb deze gekocht en ga over 2 weken beginnen samen met creatine

misschien wel overwegen waard zit net zoveel tribulusin als alleen tribulus alleen hier ook zma

vindt alleen 6 tabletten wel erg veel

heeft misschien iemand er ervaring mee
Z-Bol
Interactive Nutrition




Z-bol™
Met Z-bol groei je terwijl je slaapt! Z-bol combineert de kracht van ZMA met diverse krachtige testosteron boosters. Z-bol zorgt ervoor dat je testosteron spiegels op veilige en natuurlijke wijze stijgen terwijl je slaapt.

Deze unieke combinatie is vele malen sterker dan wanneer men de ingrediënten afzonderlijk zou innemen! Door de verhoogde testosteron spiegel wordt men sterker, bouwt men meer spiermassa op, en wordt de coïtus drift gestimuleerd. Dit alles gebeurt op een veilige en natuurlijke wijze. Z-bol is het product voor iedereen die extra spiermassa of kracht wil.

Hoe werkt Z-bol?

Een verhoogde testosteron spiegel klinkt waarschijnlijk als iets heel engs voor een groot aantal mensen. Dit hoeft echter absoluut niet. Testosteron zorgt voor een toename van spierkracht, spiermassa, uithoudingsvermogen, herstelvermogen, eetlust en coïtusdrift. Als de testosteron spiegel op een natuurlijke wijze verhoogd wordt, heeft men alle voordelen van testosteron, maar geen van de nadelen. Z-bol is dus 100% veilig voor gebruik.

Z-bol neem je in direct voor het slapen gaan in. Tijdens onze slaap groeien en herstellen onze spieren. Z-bol is precies ontwikkeld om tijdens onze slaap een extra stimulans aan het lichaam te geven om extra spiermassa aan te maken.

De ingrediënten van Z-bol:

ZMA: een gepatenteerde combinatie van Zink, Magnesium en Vitamine B-6. De Zink en Magnesium zijn in de special Aspartate vorm. Onderzoek heeft aangetoond dat alleen deze speciale vorm voor een stijging van de testosteron spiegel kan zorgen. Gewone Zink en Magnesium werken dus niet!

Tribulus Terrestris: Een kruiden extract dat al duizenden jaren gebruikt wordt om de testosteron spiegel te doen stijgen. Tribulus stimuleert de aanmaak van het Lutiniserend Hormoon (LH). Dit zorgt er weer voor dat onze testikels meer testosteron gaan produceren. Let op; het is van essentieel belang dat een Tribulus product gestandaardiseerd wordt op Furostanolic Saponins. Als een product dat niet is, bevat het niet of nauwelijks werkzame bestanddelen.

Acetyl-L-Carnithine: Een krachtige testosteron booster. ALC heeft een beschermende werking op de skeletspieren en zorgt voor optimale hormoon spiegels tijdens intensieve trainingen.

Avena Sativa: Werkt op dezelfde wijze als Tribulus

Gebruik:
Neem dagelijks 6 capsules direct voor het slapen in. Vermijd hierbij de inname van Calcium (o.a zuivel producten) tenminste een half uur voor en een half uur na inname.

Supplement Facts Inhoud : 180 capsules Serving Size : 6 capsules Elke serving bevat: (% ADH)
Zink Aspartate 30 mg (200%)
Magnesium Aspartate 450 mg (113%)
Vitamine B-6 10,5 mg (525%)
Tribulus Terrestris 1000 mg (*)
(gestandariseerd voor 45% Saponins)
Acetyl-L-Carnitine 1000 mg (*)
Avena Sativa 400 mg (*)

Ingrediënten: Whey Eiwit Concentraat, Whey Eiwit Isolaat, Maltodextrine, Inulin, Medium Chain Triglycerides, Natuurlijke en Kunstmatige smaakstoffen, Enzymen mix (Protease l, Protease ll, Peptizyme, Lactase, Amylase), Sucralose
 
O ja vergeet die verkooppraatjes maar kijk alleen maar naar de ingredienten
 
Ach je kan het proberen maar je kan niet cutten en Spiermassa krijgen tegelijkertijd.

Dus gebruik het dan alleen om je catabolisme tegen te gaan. Maar je meot gewoon je voeding aanpassen. KH verminderen en eiwit fors omhoog gooien.

JA dat is waar, ik neem de stacker af en toe, want de negatieve berichtgeving over dit product doet de trek in een stack tablet niet verhogen. Maar het voordeel van de stacker is weer wel (volgens verpakking) dat je huidige spiermassa gehandhaafd blijft.

Maar met HMB alleen moet het toch mogelijk zijn om resultaat te boeken??En met de EAS shakes helemaal denk ik.......
 
Niets in de wereld is een Wonder middel.

En je heb wel wonder middelen alleen die zijn niet echt goed voor de gezondheid! :D
 
Ja, maar als je er niet goed bij traint en eet dan is het nog steeds geen wonder middel
 
Ík heb geen idee of alleen een beginner baat heeft bij HMB, maar ik denk dat dit per individu afhankelijk is.

Het zou best kunnen werken, maar wat zou je advizeren voor iemand die een soortgelijk suppl zoekt, 104 kG, en al 4 jaar praktisch dagelijks in de sportschool te vinden is?
 
een periode creatine gebruiken en daarnaast je spieren uitdagen met nieuwe oefeningen
 
Met HMB 300% meer spiermassa? haha, dat is echt onzin jongen! HMB is gewoon troep, ik en veel andere mensen hebben HMB genomen en komen tot een conclusie: Weer 25Euro door de plee gespoeld!
 
ik heb anders wel goede resultatenmet hmb gehad alleen denk ik dat wanneer je verder ontwikkeld bent je groei minder snel gaat ook met hmb ..maar er zijn ook pro's die hmb gebruiken

mvg martijn
 
ik heb een tijdje geleden een "kuurtje" HMB gedaan, bijna 4 gram per dag, maar geen massa erbij gekregen. hmb is volgens mij gewoon zonde van je geld idd
 
Originally posted by martijn23
ik heb anders wel goede resultatenmet hmb gehad alleen denk ik dat wanneer je verder ontwikkeld bent je groei minder snel gaat ook met hmb ..maar er zijn ook pro's die hmb gebruiken

mvg martijn

Waar heb je dat gelezen? :D
 
hmb is echt b.s en tribulus ook.wat mij betreft weggegooid geld.
 
wanneer moet je trouwens HMB innemen, na een maaltijd??
 
3 gram verdeeld over de dag

dus je moet bijv. in totaal vier capsules van 750 mg per dag inemen .

Op trainingsdagen: 1 s'ochtends, 2 voor het trainen, 1 na het trainen.



Ik heb een keertje HMB met creatine gebruikt. Ik merkte wel in kracht dat het vooruit ging. Deels door creatine en deels door HMB. Ik krijg wel een tinteling door m'n lichaam van de HMB.
 
ja, maar ik bedoel op lege maag, of na een maaltijd? :D
 
Op de lege maag, met dextrose, voor een betere opname.
Bij mij heeft het trouwens niet geholpen.
 
Back
Naar boven