Fitness Seller

Ha! Wilders: 'Gesprek met moslimraad zinloos' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je de film Postal maar eens gaan bekijken, waarin zogenaamde moslimextremisten toch maar even met Bin Laden gaan bellen voor hun werkelijke daad omdat ze het maagdensysteem toch niet echt vertrouwen.

Ook zijn er genoeg films in omloop, die vaak op VPRO worden uitgezonden waarin men een extremist volgt. Hoezeer hij op het eind helemaal niet meer gelooft in Allah en zijn maagden, maar uiteindelijk toch zijn bom af laat gaan uit schaamte. Want hij weet dat als hij terug zou komen, dat hij dan aan de beurt is.

Dan zijn dat geen moslims die 100% in allah geloven. Zo simpel is dat.
Wel verbaasd het me, dat ze juist op het einde een beetje wantrouwerig worden. Ik vraag me af waarom, want 'eternal life in paradijs' is toch hun beloning ?
 
Dan zijn dat geen moslims die 100% in allah geloven. Zo simpel is dat.
Wel verbaasd het me, dat ze juist op het einde een beetje wantrouwerig worden. Ik vraag me af waarom, want 'eternal life in paradijs' is toch hun beloning ?

zeg eens Cyan
wat vind jij ervan dat men in nederland in moskeen openlijk imams heeft of heeft gehad ( moet dat even in het midden laten ) welke haat zaaien
en daar me bedoel ik dus uitpraten maken over wat ze moet mensen moeten doen en dus te fundimentaal prediken?
 
Soms vraag ik me af waarom sommige mensen die zo slim zijn (om te komen waar Wilders nu is moet je echt wel hersens hebben) toch zo dom kunnen zijn. Hij wordt steeds extremer, omdat hij eigelijk alles wat hij wil zeggen al gezegt heeft (en dat is bar weinig). Op een gegeven moment krijgen de mensen door dat het een idioot is en haalt hij niet meer dan 2 zetels en verlaat hij stilletjes de politiek.

Het is niets meer dan een wannabe dictator, uit alles wat hij zegt en doet kan je dat afleiden.
 
Soms vraag ik me af waarom sommige mensen die zo slim zijn (om te komen waar Wilders nu is moet je echt wel hersens hebben) toch zo dom kunnen zijn. Hij wordt steeds extremer, omdat hij eigelijk alles wat hij wil zeggen al gezegt heeft (en dat is bar weinig). Op een gegeven moment krijgen de mensen door dat het een idioot is en haalt hij niet meer dan 2 zetels en verlaat hij stilletjes de politiek.

Het is niets meer dan een wannabe dictator, uit alles wat hij zegt en doet kan je dat afleiden.
het kan ook best zijn dat bepaalde mensen hem juist op deze positie hebben gezet.
zodat hij verder radicaliseerd en zo ze vanzelf van hem af denken te zijn
 
zeg eens Cyan
wat vind jij ervan dat men in nederland in moskeen openlijk imams heeft of heeft gehad ( moet dat even in het midden laten ) welke haat zaaien
en daar me bedoel ik dus uitpraten maken over wat ze moet mensen moeten doen en dus te fundimentaal prediken?

Ik zal maar gelijk mijn ideeen prijs geven. Ik ben tegen elke vorm van religie markywannabe. Al zijn ze het liefste, vriendelijkste etc etc etc mensen ter wereld. Je kan me in een hokje steken als extreme atheïst ;)
 
:D
Ik zal maar gelijk mijn ideeen prijs geven. Ik ben tegen elke vorm van religie markywannabe. Al zijn ze het liefste, vriendelijkste etc etc etc mensen ter wereld. Je kan me in een hokje steken als extreme atheïst ;)

ok ik dacht even wat anders:D

maar eigenlijk ben ik ook tegen hokjes...cultuur
 
maar jongens en meisjes
ik ga het bed in

lees de rest later wel
 
het kan ook best zijn dat bepaalde mensen hem juist op deze positie hebben gezet.
zodat hij verder radicaliseerd en zo ze vanzelf van hem af denken te zijn

Het kan ook zijn dat Wilders die bepaalde mensen op die positie heeft neergezet, zodat die bepaalde mensen Wilders in een bepaalde positie brengen, zodat Wilders kan zeggen dat die bepaalde mensen dat gedaan hebben en nog meer stemmen kan winnen.
 
Het is niets meer dan een wannabe dictator, uit alles wat hij zegt en doet kan je dat afleiden.


Volgens jou is Wilders een wannabee dictator. Maar al die extreme moslimtuig zijn allemaal wannabee dictators en daar hoor ik je niet over. Waar haalt dat smerige tuig vandaan dat hun mogen beslissen over mijn leven of dat van mijn kind in de naam van een schimmig figuur genaamd Allah? Waar haalt dat ontspoorde tuig vandaan dat wij Westerlingen verdorven zijn en dat hun uit naam van Allah het gehele westen mogen vernietigen. Ik zal je zeggen, dat staat niet in de Koran hoor.

Heb je de Koran wel eens gelezen? Het is, in alle opzichte, een vredelievend boek, met erin een paar uitspraken die je op allerlei manier kan intepreteren. En wat doen dan een stelletje baardapen? Die draaien het allemaal zo om om hun o zo geliefde god Allah ineens aan de Westerlingen voor de stellen als hun leider in de heilige Jihad en het zou hun het volledige recht geven om onze kelen door te snijden, onschuldige mensen op te blazen en kindertjes van 11 te trouwen en te nken.

Een stel schapenbrijers nemen vrolijk de hele handel over en blaffen het vervolgens over aan hun kinderen. Kinderen weten in de toekomst niet beter en over 50 jaar is het gedaan met de vredelievende samenleving.

Dus Wilders een dictator? Laat me aub niet lachen.
 
Moet je de film Postal maar eens gaan bekijken, waarin zogenaamde moslimextremisten toch maar even met Bin Laden gaan bellen voor hun werkelijke daad omdat ze het maagdensysteem toch niet echt vertrouwen.

Ook zijn er genoeg films in omloop, die vaak op VPRO worden uitgezonden waarin men een extremist volgt. Hoezeer hij op het eind helemaal niet meer gelooft in Allah en zijn maagden, maar uiteindelijk toch zijn bom af laat gaan uit schaamte. Want hij weet dat als hij terug zou komen, dat hij dan aan de beurt is.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
praten met mensen, die overtuigd zijn van de waarheid van een boek met mythologische verhalen, wat door een paar malloten aan elkaar is gebreid, de waarheid in pacht heeft, is idd zinloos.

lekkere kromme zin maar goed.

Omdat Islam de ultieme waarheid is , mischien moet je je er maar eens in gaan verdiepen
 
Wilders legt echt niet het loodje hoor, daar zijn moslims te angstig voor. Enige wat extreme moslims kunnen zijn lafhartige daden plegen.

Mohamed B
Samir A?
El F
Soumaya S.
Brahim H
 
Je praat poep Spiertje...bah. Islam is niet de ultieme waarheid. Net zo min als het christendom en andere geloven. Er bestaat geen god, er bestaat geen hemel, er bestaat geen algehele hiernamaals. Enige wat tegenwoordig bestaat zijn mekkerende schapen die een ander de vernieling in willen brengen met iets wat hun noemen een boodschap van god/allah en weet ik het hoe die andere stumperts genoemd worden.

Trouwens, wat doe je nog hier? Ga aub gewoon weg, je bent je aan het omvormen tot lokale pispaal als je zo doorgaat en geloof mij, ik pis graag over je heen.
 
Omdat Islam de ultieme waarheid is , mischien moet je je er maar eens in gaan verdiepen

:roflol: ik weet nog wel wat me buurjongentje zei toen hij klein was.we hadden het over nken en kinderen krijgen.hij keek me echt zo aan van what the **** lul jij.hij dacht zonder gein dat allah kinderen bracht.of zijn moeder hem dit wijs heeft gemaakt of dat het in de koran staat weet ik niet maar ik kwam niet meer bij. ontopic : de waarheid weet niemand van af.
 
Mohamed B
Samir A?
El F
Soumaya S.
Brahim H

Allemaal baardapen met 0,0 IQ. Kijk maar eens waar ze nu allemaal zitten. En hopelijk masseren ze hun kringspier de rest van hun leven goed, want ik hoop echt dat er ooit een bullebak van 150kg opstaat om ze even diep van binnen te bekijken.
 
Volgens jou is Wilders een wannabee dictator. Maar al die extreme moslimtuig zijn allemaal wannabee dictators en daar hoor ik je niet over. Waar haalt dat smerige tuig vandaan dat hun mogen beslissen over mijn leven of dat van mijn kind in de naam van een schimmig figuur genaamd Allah? Waar haalt dat ontspoorde tuig vandaan dat wij Westerlingen verdorven zijn en dat hun uit naam van Allah het gehele westen mogen vernietigen. Ik zal je zeggen, dat staat niet in de Koran hoor.

Heb je de Koran wel eens gelezen? Het is, in alle opzichte, een vredelievend boek, met erin een paar uitspraken die je op allerlei manier kan intepreteren. En wat doen dan een stelletje baardapen? Die draaien het allemaal zo om om hun o zo geliefde god Allah ineens aan de Westerlingen voor de stellen als hun leider in de heilige Jihad en het zou hun het volledige recht geven om onze kelen door te snijden, onschuldige mensen op te blazen en kindertjes van 11 te trouwen en te nken.

Een stel schapenbrijers nemen vrolijk de hele handel over en blaffen het vervolgens over aan hun kinderen. Kinderen weten in de toekomst niet beter en over 50 jaar is het gedaan met de vredelievende samenleving.

Dus Wilders een dictator? Laat me aub niet lachen.

Ja veel westerlingen zijn ook verdorven, niet allemaal natuurlijk
Islamieten zoals Mohamed B en Bin laden verschillen heel erg, zo pleegde Bin laden de aanslag(die ik totaal niet betreur trouwens, jammer dan) omdat de VS de joden militair steunen tegen palestina.
Zo zou Bin laden geen enkele reden hebben om nl aan te vallen, omdat ze zich niet met moslimlanden bemoeien
En de rest is gewoon idiote prietpraat die het niet waard is om op te reageren
 
En de rest is gewoon idiote prietpraat die het niet waard is om op te reageren

Ben blij dat je zelf zo over je berichten praat...wederom toch een opluchting
 
Allemaal baardapen met 0,0 IQ. Kijk maar eens waar ze nu allemaal zitten. En hopelijk masseren ze hun kringspier de rest van hun leven goed, want ik hoop echt dat er ooit een bullebak van 150kg opstaat om ze even diep van binnen te bekijken.

Mohamed Bouyeri en die anderen hebben allemaal minimaal havo gedaan
Toch wat hoger dan de rest van nl, niet dat dat iets zegt maar ok
Een 150 kg mofo? Haha denk je dat mohamed bouyeri iets kan schelen
Je kan iemand die niet bang is voor de dood niet bang maken, Mohamed Boueryi zou zijn eigen vrouw de keel doorsnijden als Allah swt het zou vragen.
Nee, dat zit er denk ik niet in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven