MuscleMeat

Ha! Wilders: 'Gesprek met moslimraad zinloos' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mouhamedje krijgt maar al te graag traantjes in zijn ogen als hij anaal flink werd genomen. Tis gewoon een mislukte moslim. Had doodgeschoten willen worden op zijn vluchtroute, maar werd in zijn beentje getroffen. Gaan zijn geile maagden dan....

En doe maar niet alsof je hem kent, spiermans. Hij kotst net zo hard op jou dan op mij. Maar dat wil je gewoon niet zien.
 
Je praat poep Spiertje...bah. Islam is niet de ultieme waarheid. Net zo min als het christendom en andere geloven. Er bestaat geen god, er bestaat geen hemel, er bestaat geen algehele hiernamaals. Enige wat tegenwoordig bestaat zijn mekkerende schapen die een ander de vernieling in willen brengen met iets wat hun noemen een boodschap van god/allah en weet ik het hoe die andere stumperts genoemd worden.

Trouwens, wat doe je nog hier? Ga aub gewoon weg, je bent je aan het omvormen tot lokale pispaal als je zo doorgaat en geloof mij, ik pis graag over je heen.

Islam is de enige en ultieme waarheid
Er is geen god dan ALLAH en zijn profeet is mohamed
Geloof wat je wilt, jouw dag zal komen, dus toon berouw voordat het te laat is!
En pis wat je wil, ik heb Allah swt aan mijn zijde
 
parels voor de zwijnen vrienden
 
Mouhamedje krijgt maar al te graag traantjes in zijn ogen als hij anaal flink werd genomen. Tis gewoon een mislukte moslim. Had doodgeschoten willen worden op zijn vluchtroute, maar werd in zijn beentje getroffen. Gaan zijn geile maagden dan....

En doe maar niet alsof je hem kent, spiermans. Hij kotst net zo hard op jou dan op mij. Maar dat wil je gewoon niet zien.
Haha wat een onzin alsof jij hem kent
Uitgeluld, massol :hello:
 
Islam is de enige en ultieme waarheid
Er is geen god dan ALLAH en zijn profeet is mohamed
Geloof wat je wilt, jouw dag zal komen, dus toon berouw voordat het te laat is!
En pis wat je wil, ik heb Allah swt aan mijn zijde

haha doet me denken aan die turkjes hier in de buurt.zeggen altijd uit het niets....onze god is allah en zijn profeet is mohamet . :roflol:
 
Had het over jouw zooi beledegingen

Ik geloof er niks van. Ergens weet je dat je een hoop stront uit je mond laat vallen over die zogenaamde heilige geloof van je. Dat je alleen maar loopt te provoceren om zodoende je postcount kan opkrikken.

اشهد ان لا اله الا الله, اشهد انّ محمّدا رسول الله
Durf te wedden dat je dat niet eens 5 keer per dag uitspreekt. En geloof me, iik DURF er echt op te wedden. Jij ongelovige.
 
Omdat ze de waarheid weten, de enige oplossing die er is
Islam, ze zijn zich bewust van het hiernamaals
 
Islam is de enige en ultieme waarheid
Er is geen god dan ALLAH en zijn profeet is mohamed
Geloof wat je wilt, jouw dag zal komen, dus toon berouw voordat het te laat is!
En pis wat je wil, ik heb Allah swt aan mijn zijde

Geloof mij, als ik over je heen pis is er geen enkele allah die ervoor zorgt dat mijn pis naar ranja doet smaken hoor.

Hoe dom kan je zijn om dat te geloven, tjeez
 
Ik geloof er niks van. Ergens weet je dat je een hoop stront uit je mond laat vallen over die zogenaamde heilige geloof van je. Dat je alleen maar loopt te provoceren om zodoende je postcount kan opkrikken.

اشهد ان لا اله الا الله, اشهد انّ محمّدا رسول الله
Durf te wedden dat je dat niet eens 5 keer per dag uitspreekt. En geloof me, iik DURF er echt op te wedden. Jij ongelovige.

Zielige aanval zeg, hou maar op met je beledegingen want het doet me niks
Ik bid zeker 5 keer per dag, maar ik spreek inderdaad niet vijf keer per dag de shahadaa uit, nergens voor nodig ook
Overigens ken jij mij niet, en ken jij mensen in mijn omgeving niet die mijn oprechte geloof kunnen beamen geldt wel voor meerdere hier
Enerzijds jammer, anderzijds boeit het me geen ene flikker
Tis zielig als je denkt dat ik mn hele geloof, cultuur geschiedenis en identiteit
zo ga beledigen, mischien dat dat bij jullie gebeurt voor wat zielige post......
 
Rustig aan weer mensen.
 
Zie je, had ik mooi de weddenschap gewonnen.

En ow ja, je hebt nu hierbij letterlijk toegegeven geen toegewijde moslim te zijn, dus kap aub met je rare uitspraken over allah en zijn kornuiten. Elk toegewijde moslim hoort het 5 keer per dag tijdens de salade (jaja salat voor moslims) uit te spreken.
 
Zie je, had ik mooi de weddenschap gewonnen.

En ow ja, je hebt nu hierbij letterlijk toegegeven geen toegewijde moslim te zijn, dus kap aub met je rare uitspraken over allah en zijn kornuiten. Elk toegewijde moslim hoort het 5 keer per dag tijdens de salade (jaja salat voor moslims) uit te spreken.

ach , moslims zijn zo druk bezig met bidden , koran lezen , uitspreken en moskee bezoeken dat ze geen tijd meer hebben om te werken.gekkenwerk is het.ze moeten eens een steentje bijdragen aan de maatschapij.daar schiet je meer mee op denk ik.
 
Hahaha hahaha
Je lult jezelf er zo hard uit hahaha:roflol:
Ten eerste, het is de shahada, dat is een uitspraak van een moslim dat hij in god gelooft
Ten tweede, laat maar eens zien waar dat staat in de koran dat het verplicht is dat je 5 keer per dag de shada moet zeggen, los van het gebed want je begint een gebed standaard met de shahada, wedden dat het je niet lukt haha:D
Overigens is het enige verplichte dat je 5 keer per dag moet bidden
Conclussie, je weet nix en je zal ook nix weten want je tast in het donker
Jij bent ook een van de mensen waarover de profeet swt over heeft gesproken
 
Nu kappen met dat gebitch, volgende krijgt een kaart.
 
Hahaha kk dom
Sorry maar dit is te grappig hahaha
Je lult jezelf er zo hard uit hahaha:roflol:
Ten eerste, het is de shahada, dat is een uitspraak van een moslim dat hij in god gelooft
Ten tweede, laat maar eens zien waar dat staat in de koran dat het verplicht is dat je 5 keer per dag de shada moet zeggen, los van het gebed want je begint een gebed standaard met de shahada, wedden dat het je niet lukt haha:D
Overigens is het enige verplichte dat je 5 keer per dag moet bidden
Conclussie, je weet nix en je zal ook nix weten want je tast in het donker
Jij bent ook een van de mensen waarover de profeet swt over heeft gesproken

Jij weet dondersgoed dat je de shahada moet uitspreken tijdens je gebeden, maar ik zal je helpen om nog vromer te worden:

Wanneer je gaat staan en tijdens je tweede ra'ka, vervolg je met de tashahhud. En wat is de tashahhud Spiertje? Juist.
 
Ik blijf niet deleten, locked. Blijkbaar liggen dit soort onderwerpen te gevoelig bij sommigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven