MuscleMeat

Haagse Sjonnie verliest strijd tegen kanker

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Haagse-Sjonnie1-700x394.jpg


John Waldschmit, beter bekend als Haagse Sjonnie is vrijdagavond laat op 53-jarige leeftijd overleden. Waldschmit leed al geruime tijd aan long- en bijnierkanker.

Haagse Sjonnie was een begrip in de Hofstad, Hij was ADO fan in hart en nieren, cultheld en een fervent cannabis gebruiker. Een documentaire uit 2006 maakte hem alleen nog maar populairder en liet ook de rest van Nederland kennis maken met de plat Haagse Sjonnie.

Onlangs hebben wij in onze uitzending uitgebreid aandacht besteed aan een eerbetoon, dat zijn vrienden, familie en kennissen voor hem geregeld hadden.

http://www.hartvannederland.nl/top-nieuws/2014/haagse-sjonnie-overleden/
 
Opgeruimd staat netjes. Hij was niet echt aardig persoon "op zijn zachts uitgedrukt".
 
Opgeruimd staat netjes. Hij was niet echt aardig persoon "op zijn zachts uitgedrukt".

Hoezo? Heeft hij je ooit eens voor een paal aangezien toen hij tegen je aan pistte?
 
Hij was best een vage gast, maar wel grappig soms.

Rip.
 
Wat een figuur joh. Naja, ze houden het leven leuk om zo maar te zeggen.
 
Toevallig de documentaire vorige week nog bekeken. Een markant persoon, zonde dat ie zo jong is overleden.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Opgeruimd staat netjes. Hij was niet echt aardig persoon "op zijn zachts uitgedrukt".

Op z'n sjonnies, houd je muil joh!
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft genoeg gekankerd/kanker gezegd in zn leven.
 
Die documentaire was wel geinig, maar het was natuurlijk een pauper.
 
Aan longkanker ook echt.

En het begon er bijna op te lijken dat vooral gezonde personen het leven als eerste verlieten.
 
is die van johnny zing een liedje voor mij ?


srs kwestion
 
RIP sjonnie! was in Belgi ook al beroemd na zijn fameuze docu
 
The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

Niemand die jou een stro breedte in de weg legt om jou weg te zien gaan. Dusja...

Later he!
 
Back
Naar boven