AndroidHealthClinic

haalbaarheid lichaam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Beste bodybuilders,

ik ben nogal een fan van de serie spartacus, en ik vroeg af hoeveel jaar men ongeveer moet trainen voor een lichaam als dat van [Link niet meer beschikbaar], indien men een zogenaamde 'ectomorph' zonder ervaring bent.

Alvast bedankt.
 
Makkelijk haalbaar als je goed je best doet.
 
2 jaar.
Eacy peacy........
 
Verschilt per persoon. 3 jaar tot onmogelijk. Velen zullen AAS nodig hebben om zoiets te behalen.
 
Hmmm, tegenstrijdige berichten. Zijn er nog mensen met ervaringen? Ik zou het natuurlijk zonder AAS willen bereiken. Wat vinden de BB'ers trouwens van zo'n lichaam? Ik weet dat het geen bodybuilders look is maar beter/slechter dn de typische beachboy?
 
Iets meer massa dan een typische beachboy heeft het wel, alleen chest mag wat groter dan ziet het er imo epic uit :D
 
LoL, dikke dodge 'n burn abs :D

OT:
Is zeker Natural te doen, maar hangt natuurlijk erg af van je lichaamsbouw, en de aanleg die je lichaam heeft. MAW zal het van persoon tot persoon flink verschillen!
Laten we van het positieve uitgaan dat je lichaam redelijk makkelijk spier wint. Als je zeg een jaar of 2-3 knalt met je voeding perfect in orde, en daarnaast de evt nodige supplementen als toevoeging op je voeding (eiwitten en vitamines) je rust perfect in orden,.. kortom alles goed op een rijtje
dan zou,... het te doen moeten zijn.

Aan de andere kant,.. kan zo zijn Stats niet zien natuurlijk,...
 
mooi ,ooit een stuk gezien van making off spartacus.
getraind hebben ze wel maar er is ook met make up gewerkt op die buiken
 
beetje schoensmeer...


for real. een jaartje of 2.
 
hangt ervan af hoe jou lichaam nu is hoor.maar hij heeft totaal geen massa noch definitie ;ENKEL EXTREME SPRAY TAN EN ZONNEBANK ;UGLYYYY
 
Als we zeggen niet te doen, ga je dan niet trainen? indien we zeggen 2 jaar, ga je dan wel trainen?
Zo heel bijzonder is dat fysiek toch niet?
Jaartje of 2/3 zou ik zeggen.
 
Op de foto is hij inderdaad nogal opgemaakt/bewerkt, maar persoonlijk vind ik dat zijn lichaam bijvoorbeeld hier er erg goed uitziet (no homo) hoewel het niet het meest gespierde lichaam is.

En @zunnepitte: ookal zeggen jullie dat het niet haalbaar is ga ik nog trainen, wil gewoon een ietwat realistisch doel :)
 
makkelijk 1 tot anderhalf jaar als je alles goed doet.
 
Binnen 2 jaar, maar als je zoals je zei een ecto bent.. nooit, hij heeft meer een endo/meso lichaam dan ecto brede heupen etc. Die krijg je niet van trainen.
 
Back
Naar boven