AndroidHealthClinic

Haan gekraai van buren 3 uur sochtends elke dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zet er een paar kippetjes bij. Heeft die haan wat te doen 's ochtends.
 
Als je buren zon lamp bij de voordeur hebben die aanspringt als er iemand (of iets, een kat ofzo) langs loopt, dan is het ook logisch dat zon beest lawaai maakt

nee die van ons was echt stokoud (10jaar), miste een oog van het vechten, en was gewoon helemaal de weg kwijt :roflol:.
 
Oh hahahaha dan heb ik niets gezegd :D
 
blij zijn dat je niet bij deze ****ers woont

http://www.youtube.com/watch?v=9MhZPqHeEAQ

ze vliegen dus op de daken (jawel helemaal tot boven) en dan beginnen ze te roepen... Toen ik nog bij mijn ouders woonde gebeurde dat regelmatig.

nu ja, geen klachten, liever een kraaiende haan of een pauw dan in de stad wonen
 
blij zijn dat je niet bij deze ****ers woont

http://www.youtube.com/watch?v=9MhZPqHeEAQ

ze vliegen dus op de daken (jawel helemaal tot boven) en dan beginnen ze te roepen... Toen ik nog bij mijn ouders woonde gebeurde dat regelmatig.

nu ja, geen klachten, liever een kraaiende haan of een pauw dan in de stad wonen

die zijn echt erg ja.. bij dierentuin in de buurt hebben ze ze ook.. al loop je in het begin van park (hun zitten aan het einde) hoor je ze al tetteren.. verschrikkelijk
 
Trouwens is een haan die zo vroeg kraait mogelijk een teken van dementie(of overbelichting).

De onze begon er helemaal af te draaien, was geen kukeleku meer maar KUKUUUUU-HUUUUUUUUUUUH alsof hij stikte om half 2 snachts.

wuaha ja deze klinkt idd ook een beetje gehandicapt :roflol:
 
Ik heb er ook last van. Ik zit er sterk over te denken om wat gehakt met doorgemengd landbouwgif voor te schotelen want ik vind het asociaal dat ik die herrie moet aanhoren iedere dag om 04:00. Let wel, ik heb niets tegen dieren maar het kan toch niet zo zijn dat de hele buurt wakker moet blijven omdat iemand zo nodig verse eitjes bij het ontbijt wil eten?
 
Haha ja pauwen, wat een k*tbeesten zijn dat. Nog een tijdje bij een dierenpark gewoond en wat een ramp zijn die beesten met hun lokroep.
 
Ik heb een soortgelijk probleem maar dan met mijn broer. Ik wou er srs vandaag een topic over openen. Maar er is niet veel verschil tussen dit topic en het topic dat ik voor ogen had. Dus ik zal gewoon de tips die hier voorbijkomen in acht nemen.
Bedankt voor het aanmaken van dit draadje.

Dikke zoen,

Raf aka haaibrid
 
Ik heb een soortgelijk probleem maar dan met mijn broer. Ik wou er srs vandaag een topic over openen. Maar er is niet veel verschil tussen dit topic en het topic dat ik voor ogen had. Dus ik zal gewoon de tips die hier voorbijkomen in acht nemen.
Bedankt voor het aanmaken van dit draadje.

Dikke zoen,

Raf aka haaibrid

je broer doet zijn lokroep in de morgen ? :D
 
Ach, zo erg is het toch weer niet..Ik zou er geen problemen mee hebben.
 
btw: een serieuze tip

zorg dat je die mensen kunt contacteren en zeg dat je last hebt

zeg hen dat ze dit probleem kunnen minimaliseren door het raam van het kippenhok te verduisteren
 
Back
Naar boven