Fitness Seller

Haar. Buiten sporten om

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
dit gaat dus niet over mijn haar tijdens het sporten maar gewoon in mijn vrije tijd.
Aangezien ik nooit echt met mijn uiterlijk bezig ben geweest als vrouw heb ik er niet zo veel verstand van.

Ik heb redelijk dik haar tot ongeveer net een cm over mijn kont. Ik heb het eigenlijk altijd in een staart en die losse haren van mijn staart in een vlecht.
Als ik het gewoon los hou dan worden mijn haren altijd statisch of het ziet er net uit of ik het een tijdje niet heb gewassen en geborsteld.

Ik was het met shampoo van andrelon.
"Vroeger" ook en toen had ik hier nooit last van pas sinds 2016 dat het zo is.

Weet iemand wat ik moet doen om mijn haren normaal te houden na het borstelen zodat ik ook eens mijn haren wat vrijheid kan geven ipv altijd vast.
Ik zie tijdens een andere sport meiden met normale staarten rennen en allerlei bewegingen maken en hun staart blijft er gewoon geborsteld uit zien, zelfs met die sportshirts aan die meestal voor statische haren zorgen.

Help?
 
Heb je misschien sinds 2016 een ander soort borstel/kam/kleding (qua materiaal) waarmee je door/langs je haar gaat?


Bepaalde soorten kunsstof kunnen namelijk nogal elektrisch reageren met haar zeg maar.
 
Of je smeert er gewoon een haarolie op. Van Joico bv.
 
Kan door het weer komen of eens andere shampoo proberen.
 
dit gaat dus niet over mijn haar tijdens het sporten maar gewoon in mijn vrije tijd.
Aangezien ik nooit echt met mijn uiterlijk bezig ben geweest als vrouw heb ik er niet zo veel verstand van.

Ik heb redelijk dik haar tot ongeveer net een cm over mijn kont. Ik heb het eigenlijk altijd in een staart en die losse haren van mijn staart in een vlecht.
Als ik het gewoon los hou dan worden mijn haren altijd statisch of het ziet er net uit of ik het een tijdje niet heb gewassen en geborsteld.

Ik was het met shampoo van andrelon.
"Vroeger" ook en toen had ik hier nooit last van pas sinds 2016 dat het zo is.

Weet iemand wat ik moet doen om mijn haren normaal te houden na het borstelen zodat ik ook eens mijn haren wat vrijheid kan geven ipv altijd vast.
Ik zie tijdens een andere sport meiden met normale staarten rennen en allerlei bewegingen maken en hun staart blijft er gewoon geborsteld uit zien, zelfs met die sportshirts aan die meestal voor statische haren zorgen.

Help?


Pics?
 
Heb je misschien sinds 2016 een ander soort borstel/kam/kleding (qua materiaal) waarmee je door/langs je haar gaat?


Bepaalde soorten kunsstof kunnen namelijk nogal elektrisch reageren met haar zeg maar.

Ik ga heel snel door mijn borstels heen, dikke haren en veel klitten. Heb er allerlei geprobeerd en allemaal hetzelfde effect
 
Kan door het weer komen of eens andere shampoo proberen.

Hoor meer mensen zeggen dat het misschien door het weer komt. Ik zal er eens op letten als het zo weer warmer word
 
Ik ga heel snel door mijn borstels heen, dikke haren en veel klitten. Heb er allerlei geprobeerd en allemaal hetzelfde effect
Probeer er een van Mason Pearson, er zijn verschillende voor diverse type haar.
 
Na het borstelen even insprayen met een antifrizz spray. Verder heb je borstels die antistatisch zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee:p
 
Gebruik je geen conditioner/masker na de shampoo? > Daarmee gaan klitten er sneller uit.

De haarmayonaise/masker van ORS vind ik echt topspul. Deze is te vinden in kruitvats met afroschap OF afrowinkels/toko's, In de tweede genoemde krijg je meestal de dubbele hoeveelheid voor dezelfde prijs.
Let wel, dit is officieel bedoeld voor kroeshaar. Ik heb ook geen kroeshaar... maar wel soort van bijna. :roflol: Iedergeval dezelfde haarproducten nodig. (lang krullend haar)
Ik heb ook een aantal reviews gelezen over dit product op stijl haar. De meeste waren er ook erg tevreden over! Smeer het na je shampoo op de punten van je haar. Laat het ongeveer 30 minuutjes inwerken en spoel het dan met water uit.

510FtrXGFFL._SY300_QL70_.jpg


Ik heb trouwens ook een Mason Pearson borstel... Alleen beetje spijt van. :roflol: Gebruik hem bijna nooit doordat ik een andere haarroutine ben gaan volgen met alleen een kam.
Mason Pearson borstels schijnen wel tientallen jaren mee te gaan!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven