MuscleMeat

'haar' in GS tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan zei:
Mag ie direct 10 postbussen erbij gaan openen :D

Hij moet wel wat overhebben voor zn maten hier op DBB hoor!! :D
 
@dutch windmill en leviathan : Jullie stellen allebei een tegenovergesteld en extreem spectrum voor. Wat leviathan zei is geen goede steekproef, omdat dat idd nu net 1 vialtje kan zijn waar het misgelopen is. Als die dingen individueel gemaakt en verzegeld worden is dat best mogelijk. En Dutch windmill zegt dat GS ze al heeft laten testen, maar laten we daar nu eerlijk in zijn, als je iets laat testen om als bewijs te gebruiken dan ga je je beste voetje voor zetten en net dat staaltje opzenden dat je gemaakt hebt waarvan je weet dat ze niets zullen vinden.

Nee, daarom ook dat ik zei dat het niet haalbaar is zonder sponsor. Die dingen mogen niet rechtstreeks van GS komen, het moeten vials zijn waarvan hijzelf niet vermoed dat ze gaan getest worden. Maar omgekeerd moet je nu net niet dat ene foute vialtje gaan testen, dat kan (hoewel ik wel zeker ben dat dat hier niet zo is) nu net iemand zijn die iets tegen GS heeft enz.

Als je wil dat de resultaten iets betekenen moet het een steekproef zijn van wat hij verkoopt.
 
ach, mss bestel ik er zelf wel wat, zal altijd wel iemand zijn die ik ken die een en ander nodig heeft en ik heb telkens maar 1 a 2 ml nodig.
 
Big Cat zei:
@dutch windmill en leviathan : Jullie stellen allebei een tegenovergesteld en extreem spectrum voor. Wat leviathan zei is geen goede steekproef, omdat dat idd nu net 1 vialtje kan zijn waar het misgelopen is. Als die dingen individueel gemaakt en verzegeld worden is dat best mogelijk. En Dutch windmill zegt dat GS ze al heeft laten testen, maar laten we daar nu eerlijk in zijn, als je iets laat testen om als bewijs te gebruiken dan ga je je beste voetje voor zetten en net dat staaltje opzenden dat je gemaakt hebt waarvan je weet dat ze niets zullen vinden.

Nee, daarom ook dat ik zei dat het niet haalbaar is zonder sponsor. Die dingen mogen niet rechtstreeks van GS komen, het moeten vials zijn waarvan hijzelf niet vermoed dat ze gaan getest worden. Maar omgekeerd moet je nu net niet dat ene foute vialtje gaan testen, dat kan (hoewel ik wel zeker ben dat dat hier niet zo is) nu net iemand zijn die iets tegen GS heeft enz.

Als je wil dat de resultaten iets betekenen moet het een steekproef zijn van wat hij verkoopt.

:clap: en zo is het!
 
Big Cat zei:
@dutch windmill en leviathan : Jullie stellen allebei een tegenovergesteld en extreem spectrum voor. Wat leviathan zei is geen goede steekproef, omdat dat idd nu net 1 vialtje kan zijn waar het misgelopen is.

Om echt een goed beeld te kunnen krijgen zullen uit een batch van bv 100 vials minimaal 5 vials geanalyseerd moeten worden.

Zo gaat dat in de praktijk ook:

Men neemt vanuit de productielijn op bepaalde gezette tijden de monsters, en deze wordt geanalyseerd, zodat men een goed beeld heeft van de kwaliteit over de gehele batch.
 
nota: dit is niet de eerste keer dat iemand iets verdacht in een gs vial opmerkt

dus dit gaat niet over 1 zeldzaam geval
 
De zon schijnt in mijn hoofd en daarom een gezellige opmerking voor de verandering, eentje die de mods geen kopzorgen brengt:

Haar in je vial? Troebele vloeistof? Loopt u even langs uw supplier, als die goed is zal hij u een nieuwe vial verschaffen en de 'verkeerde' even meegeven aan de vertegenwoordiger die dit weer kan melden bij de fabrieksdirecteur. Zo simpel is het en het bespaart anderen een hoop stress en onzekerheid als ze zo'n post lezen.
 
je hebt natuurlijk gelijk dbc, en elke goede supplier is het daar onmiddelijk mee eens, maar het is zeker de moeite om dit te posten

en de bedoeling is dat de mensen die gs hebben eens in hun vialtjes kijken juist om dit te vermijden
 
willlem zei:
je hebt natuurlijk gelijk dbc, en elke goede supplier is het daar onmiddelijk mee eens, maar het is zeker de moeite om dit te posten

en de bedoeling is dat de mensen die gs hebben eens in hun vialtjes kijken juist om dit te vermijden

Typisch Hollands, wel goedkope multi-use-vials willen maar tegelijkertijd eersteklas kwali eisen op human grade niveau :D

Dat gaat niet samen lieverds, dan wordt het toch Schering bellen en €15 per ampul gaan betalen. Word een duur kuurtje! :D
 
typisch belgisch bedoel je?:D
 
willlem zei:
typisch belgisch bedoel je?:D

Nah voor zover ik het herken uit de horeca en het toerisme, is het typisch Hollands en als jij een Belg bent dan heb je Hollandse trekjes.
 
je analyse is typisch belgisch
 
Mijn test. e. is keurig helder.

Geen schaamhaar of vlieg in te bekennen.
 
DBC01 zei:
Nah voor zover ik het herken uit de horeca en het toerisme, is het typisch Hollands en als jij een Belg bent dan heb je Hollandse trekjes.

Ik vind dat zo'n vervelende uitdrukking 'typisch Hollands', juist omdat die ervaringen van ons meestal komen door aanrakingen met Hollandse toeristen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat Belgen eens leren het verschil te maken tussen de gemiddelde Nederlander, en 'De Hollandse toerist die Belgie bezoekt'. Iemand die zijn vakantie in Belgie neemt is nu eenmaal niet de meest gecultiveerde of beleefde persoon die er is.

Ik heb persoonlijk niets dan positieve ervaringen met de Nederlanders die ik ken, maar ik ben ook nog geen enkele Hollandse toerist tegengekomen aan de Belgische kust die ik twee blikken gun.

Ik vind Nederlanders doorgaans aangename mensen, en meer laid-back dan belgen. Alleen hun toeristen en dat klein aantal chauvinisten op webforums zoals pipo en zo steekt wat tegen :P
 
MrJ zei:
Mijn test. e. is keurig helder.

Geen schaamhaar of vlieg in te bekennen.

Zwijg, straks willen ze er allemaal een :)
 
MrJ zei:
Mijn test. e. is keurig helder.

Geen schaamhaar of vlieg in te bekennen.

Hmmm in de mijne zag ik een drol voorbij drijven :D
 
ik heb net een vial van mrp vastgehad waar ook wat kleine onzuiverheden in rond dwarrelden (deca), is echt niet alleen bij GS dus ;)
 
enrico zei:
ik heb net een vial van mrp vastgehad waar ook wat kleine onzuiverheden in rond dwarrelden (deca), is echt niet alleen bij GS dus ;)

onzuiverheden die ronddwarelen in een vial :cool: das foute boel bro!

Ooit kan bv trenbolone troebel zijn of er kan een stukje rubber in de olie komen (vanwege het doorprikken van het rubber met een injectienaald). Maar onzuiverheden die je echt in die olie ziet is foute boel.

Dat heb ik bij GG en GS nog nooit gezien....
 
Back
Naar boven