AndroidHealthClinic

Haar

Bezoekers in dit topic

Shredded7

Novice
Lid geworden
14 sep 2019
Berichten
29
Waardering
8
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Weet iemand een product tegen DHT
 
dutasteride
 
-Finasteride
-Dustaride
-Ru-58841

De meeste beginnen met finasteride en moest dat resultaat ondermaats overschakelen naar Dustaride. Dan heb je ook nog de echte fanaten die met oestrogeen en Spironolactone gaan klooien. Je hebt er een heel forum over namelijk hairlosstalk.

Zijn wel geen snoepjes. Best in overleg met dokter en bloedwaardes. (Hoewel dat laatste nog een research chem is als ik mij niet vergis.)
 
-Finasteride
-Dustaride
-Ru-58841

De meeste beginnen met finasteride en moest dat resultaat ondermaats overschakelen naar Dustaride. Dan heb je ook nog de echte fanaten die met oestrogeen en Spironolactone gaan klooien. Je hebt er een heel forum over namelijk hairlosstalk.

Zijn wel geen snoepjes. Best in overleg met dokter en bloedwaardes. (Hoewel dat laatste nog een research chem is als ik mij niet vergis.)
Dit en minoxidil en ketoconazol shampoo. Ik heb zelf ook goede resultaten geboekt met pumpkin seed oil pills.

Vond dit ook wel een goede guide: https://forums.t-nation.com/t/an-ef...col-to-avoid-trt-aas-induced-hair-loss/239206
 
Haja ja, zit nu op 0.5mg fina, nanoxidil , revita en ketoconazol shampoo.
Die minoxidil heb ik vervangen door nanoxidil omdat mijn huid er van achteruit ging. Killt je collageen.
Op dat forum zie je hoe een norwoord 5 naar transseksueel met meiden haar transformeert.
Is de DBB van haaruitval vol gekken. :roflol:
 
Ben toch blij dat ik hier geen last van heb
 
Haja ja, zit nu op 0.5mg fina, nanoxidil , revita en ketoconazol shampoo.
Die minoxidil heb ik vervangen door nanoxidil omdat mijn huid er van achteruit ging. Killt je collageen.
Hoe is je libido op fina?

Ik had minoxidil gebruikt om wat baard gaps op te vullen, maar me gezicht leek er inderdaad 5 jaar ouder op. Meteen mee gestopt. Fucking troep, maar het werkt zeker.
 
Nog altijd palen waar je een zeehondje mee kan doodknuppelen.
(Het zelfde)
Enige nadeel is als ik een kindje wil dat ik wel off moet gaan omdat er anders een verhoogd risico op complicaties is.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven