MuscleMeat

Haartransplantatie en AAS, risico of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HorusV

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
453
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Omdat AAS haaruitval kunnen stimuleren wanneer je hiervoor aanleg heb vroeg ik me het volgende af:

Bij een haartransplantatie worden de haren vanuit het donorgebied getransplanteerd in het gebied waar haaruitval plaatsvind. deze haren zijn dan immuun voor DHT aanvallen op de hairfollikels.

Wat gebeurt er nu als je gaat kuren? blijven de getransplanteerde haren immuun voor dht en vallen dus niet uit? of is de praktijk anders hierin.

Graag een serieus antwoord hierop omdat een vriend van mij een aantal geleden een haartransplantatie heeft gehad en nu van plan is om te gaan kuren.
Ik zei tegen hem dat hij voorzichtig hiermee moest zijn maar hij was van mening dat er niks kon gebeuren.

Hij vroeg aan mij of ik dit hier op DBB wilde voorleggen aan de experts.
Nee hij heeft( nog )geen account op DBB

In ieder geval wacht ik met belangstelling jullie reacties af.

Bedankt alvast :)
 
Mensen die willen kuren kun je met allerlei feiten om de oren slaan maar dat maakt geen reet meer uit, die hebben de beslissing al genomen.
 
volgens mij gaat er niks met de getransplanteerde haren gebeuren om die dht immuum zijn.
Wat wel gaat gebeuren is dat het gebied rondom de getransplanteerde haren versnel gaat uitvallen, waardoor uiteindelijk alleen de getransplanteerde haren overeind blijven wat een erg on natuurlijk en lelijk gezicht geeft.
En als je bijvoorbeeld in het begin alleen je inhammen heb gedaan, heb je later alleen nog maar 2 horentjes over.

Dus zou het hem zowieso afraden om ze overige haren te behouden.

Je ziet het overigens goed bij raymond van barneveld ( niet dat hij kuurt) maar dat zn overige haren zijn uitgevallen maar alleen de getransplanteerde haren blijven oogt erg on natuurlijk en is niet mooi.
 
volgens mij gaat er niks met de getransplanteerde haren gebeuren om die dht immuum zijn.
Wat wel gaat gebeuren is dat het gebied rondom de getransplanteerde haren versnel gaat uitvallen, waardoor uiteindelijk alleen de getransplanteerde haren overeind blijven wat een erg on natuurlijk en lelijk gezicht geeft.
En als je bijvoorbeeld in het begin alleen je inhammen heb gedaan, heb je later alleen nog maar 2 horentjes over.

Dus zou het hem zowieso afraden om ze overige haren te behouden.

Je ziet het overigens goed bij raymond van barneveld ( niet dat hij kuurt) maar dat zn overige haren zijn uitgevallen maar alleen de getransplanteerde haren blijven oogt erg on natuurlijk en is niet mooi.

Heeft niemand hier geen praktische ervaring mee?
Er zijn medici die concluderen dat de haarstructuur zich aanpast aan de omgeving waar deze zit en dus toch zwakker kan worden.
Ik ben zelf ook een beetje aan het twijfelen over een haartransplantatie gecombineerd met AAS.
 
Versta je engels?

http://www.steroidology.com/forum/a...-steroids-after-hair-transplant-bad-idea.html

Als je iets niet vind op nederlandse forums vind je soms wel iets op engelse forums..

Heb snel gelezen en kwam erop neer van niet op dezelfde reden die jij net noemt..
En wat ik ook las was, begin laag en kijk of je wat haar verliest, je kan dan altijd snelwerkende anabolen gebruiken, maar aangezien je blijkbaar betaalt per haartje zou ik dit miss niet doen..

Denk zelf dat er nietd gebeurt aangezien je zelf aangeeft dht immuun te zijn..
Maarja expert ben ik niet..
 
Omdat AAS haaruitval kunnen stimuleren wanneer je hiervoor aanleg heb vroeg ik me het volgende af:

Bij een haartransplantatie worden de haren vanuit het donorgebied getransplanteerd in het gebied waar haaruitval plaatsvind. deze haren zijn dan immuun voor DHT aanvallen op de hairfollikels.

Wat gebeurt er nu als je gaat kuren? blijven de getransplanteerde haren immuun voor dht en vallen dus niet uit? of is de praktijk anders hierin.

Graag een serieus antwoord hierop omdat een vriend van mij een aantal geleden een haartransplantatie heeft gehad en nu van plan is om te gaan kuren.
Ik zei tegen hem dat hij voorzichtig hiermee moest zijn maar hij was van mening dat er niks kon gebeuren.

Hij vroeg aan mij of ik dit hier op DBB wilde voorleggen aan de experts.
Nee hij heeft( nog )geen account op DBB

In ieder geval wacht ik met belangstelling jullie reacties af.

Bedankt alvast :)

Sinds wanneer zitten er hier experts op dat gebied?
 
@HorusV: misschien weet Cools of XXL hier meer vanaf omdat ze veel kennis van AAS hebben?
 
No offence, maar ik vind dat je dit toch onderbouwt als je zo'n reactie plaatst..

Miss linkje of studie, is geen kleine uitspraak nl.. No pun intended..
Moet je gaan googlen had gelezen dat de DHT ongevoelig haren niet uitvallen als ze worden getransplanteerd je kan het ook vragen aan een haartransplantaat chirurg (moet je ffe mailen)
 
Getransplanteerde haren blijven staan.. Orginele haren kunnen uitvallen. Wil je dat voorkomen? Ru58841 nemen 5% per dag in minoxidl.. (dus flesje minoxidil 5% kopen van 60ml, stop je 3gram RU58841 in, twee maal daags 1 ml op je kop smeren )
 
Moet je gaan googlen had gelezen dat de DHT ongevoelig haren niet uitvallen als ze worden getransplanteerd je kan het ook vragen aan een haartransplantaat chirurg (moet je ffe mailen)


Ha ben jij dan een haartransplantaat chirurg?:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 14:12 ----------

Getransplanteerde haren blijven staan.. Orginele haren kunnen uitvallen. Wil je dat voorkomen? Ru58841 nemen 5% per dag in minoxidl.. (dus flesje minoxidil 5% kopen van 60ml, stop je 3gram RU58841 in, twee maal daags 1 ml op je kop smeren )

He man, wat zeg je me nu wat is dat dan Ru58841 en waar kan ik dat kopen?
Toch wel apart topic. misschien dat ik dit een keertje ga proberen
 
Ha ben jij dan een haartransplantaat chirurg?:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 14:12 ----------



He man, wat zeg je me nu wat is dat dan Ru58841 en waar kan ik dat kopen?
Toch wel apart topic. misschien dat ik dit een keertje ga proberen
Smartass ik heb het ook aan een transplant chirurg gevraagd wees niet lui en onderzoek het zelf als je me niet geloofd.


Heeft OP dan met het kuren haaruitval of maakt die zich zorgen dat het kan voorkomen?
 
Smartass ik heb het ook aan een transplant chirurg gevraagd wees niet lui en onderzoek het zelf als je me niet geloofd.


Heeft OP dan met het kuren haaruitval of maakt die zich zorgen dat het kan voorkomen?

Ik ben van belang om een haartransplantatie te nemen, maar ik wil af en toe ook een licht kuurtje erbij blijven nemen...:D

Bedankt voor je reactie

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 08:42 ----------

Bedankt voor de moeite en reacties!
 
Omdat AAS haaruitval kunnen stimuleren wanneer je hiervoor aanleg heb vroeg ik me het volgende af:

Bij een haartransplantatie worden de haren vanuit het donorgebied getransplanteerd in het gebied waar haaruitval plaatsvind. deze haren zijn dan immuun voor DHT aanvallen op de hairfollikels.

Wat gebeurt er nu als je gaat kuren? blijven de getransplanteerde haren immuun voor dht en vallen dus niet uit? of is de praktijk anders hierin.

Graag een serieus antwoord hierop omdat een vriend van mij een aantal geleden een haartransplantatie heeft gehad en nu van plan is om te gaan kuren.
Ik zei tegen hem dat hij voorzichtig hiermee moest zijn maar hij was van mening dat er niks kon gebeuren.

Hij vroeg aan mij of ik dit hier op DBB wilde voorleggen aan de experts.
Nee hij heeft( nog )geen account op DBB

In ieder geval wacht ik met belangstelling jullie reacties af.

Bedankt alvast :)

Koop een pruik net als Bassie die dikke powerlifter. weet je wel van Bassie en adriaan.
 
Ik ben van belang om een haartransplantatie te nemen, maar ik wil af en toe ook een licht kuurtje erbij blijven nemen...:D

Bedankt voor je reactie

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 08:42 ----------

Bedankt voor de moeite en reacties!
Je kan het beste even een haartransplant mailen maar al je DHT gevoelige haren zullen dus uitvallen en de getransplanteerd horen gewoon te blijven.

Waar ga je je een operatie nemen? Hier is het heel erg duur
 
Je kan het beste even een haartransplant mailen maar al je DHT gevoelige haren zullen dus uitvallen en de getransplanteerd horen gewoon te blijven.

Waar ga je je een operatie nemen? Hier is het heel erg duur


Ik denk in Veldhoven bij Aestetics. 2000 grafts voor 5000 euri.....
 
Back
Naar boven