XXL Nutrition

Haaruitval bij Testoman

Bezoekers in dit topic

Testoman zei:
Sinds dat ik ben begonnen met kuren, is mijn haar boven op mijn hoofd veel dunner geworden en is er aanvankelijk (veel) minder haar, dan vroeger.

Heb een lange periode lang haar gehad en eigenlijk niks gemerkt van haaruitval. Ik hield het ook niet in de gaten aangezien mijn hoofd geen kale plekken vertoonde.

Nu heb ik mijn haar laten knippen en schrok ik toch wel even :eek: . Voornamelijk bij mijn kruin is er veel minder haar dan voorheen.

Ben momenteel bezig met Test E. en Tren E. kuurtje en ben ook begonnen met het gebruik van kiezelaarde om haaruitval tegen te gaan. Ik ben na wat research tot de conclusie gekomen dat haaruitval voornamelijk wordt veroorzaakt door de omzetting van testo naar DHT.

Nou heb ik dus ook verhalen gehoord over Saw Palmetto. Het schijnt zo te zijn dat Saw Palmetto de convertering van testo naar DHT blokkeert in de prostaat en in de (hoofd)huid.

Ideaal dus voor mijn probleem zou je dus denken. Echter, er schijnen ook beweringen te zijn dat het je resultaat negatief kan beinvloeden.

Mijn vraag: Zijn er mensen met hetzelfde probleem en wat zijn jullie bevindingen m.b.t. het gebruik van Saw Palmetto tegen haaruitval.

Verder ben ik ook benieuwd of dat ik mijn verloren haren terug zou kunnen krijgen door evt gebruik van Saw Palmetto en kiezelaarde. (Herstel van haarzakjes etc)

Het is de bedoeling dat ik na mijn kuur even een flinke rustpauze ga inlassen om mijn lichaam eens even flink te laten herstellen van alle synthetische nabootsingen van het mannelijk hormoon Testosterone ;)

Ik hoor het wel van de mensen die er aanvankelijk meer over weten.

Groet,
Testoman

goed bezig kerel,

androgene kaalhied is erg sexy en dames kicken erop.
ik zelf ben er al jaren kaal door en neuk me lens dus........... no worry's mate!!

pipo zei:
goed bezig kerel,

ik zelf ben er al jaren kaal door en neuk me lens dus........... no worry's mate!!

:DDit is nog eens moed inpraten :D, alleen moet de eerste vrouw nog geboren worden die valt op een kale plaat :haha:

Testoman zei:
Haaruitval kan idd een van de gevolgen zijn van steroidengebruik, dat is algemeen bekend, dus is het niet nodig dat jij het nogmaals herhaalt.

Stoppen met het gebruik van steroiden zal zeer zeker het proces vertragen.

Ik vroeg enkel naar ervaringen met saw palmetto en evt andere opties om haaruitval te beperken ten tijde van een kuur en als je 18 jaar lang traint en nog steeds dezelfde spiermassa hebt zoals jij het hierboven omschrijft, dan denk ik toch dat jij jezelf eens even moet gaan afvragen of dat jij niet iets verkeerd doet ;)

Groet,

Ik bedoel dezelfde massa als een gebruiker in mijn gewichtsklasse bro ;)

Minoxidil 5% en topical spironolactone is dé oplossing. Kijk maar eens op www.minoxidil.com of www.regrowth.com

Door lokaal gebruik heb je wel de voordelen van het blokkeren van omzetting naar DHT maar niet de nadelen zoals beperkte kuurresultaten en bijwerkingen.

ik vind dat hier wel ff heel makkelijk wordt gedaan over kaalheid...

dat zijn denk ik de mensen die er met haar al niet zo best uitzagen,
want ik moet er niet aan denken dat ik kaal wordt.

pipo zei:
goed bezig kerel,

:D

tsjaaa...... wat moet ik hierop zeggen,

alleen zoals Loo zei, bij sommigen staat een kale kop echt niet (Bij jou waarschijnlijk wel PIPO :D ). Bij mij zal een kale kop ook niet mooi staan.

Een voorbeeldje: de gemiddelde n*ger met een kale kop is niks mis mee, staat zelfs vaak beter dan met haar :D maar bij veel blanken staat een kale kop gewoon niet. (dit is trouwens wel weer persoonlijk)

Laatst bewerkt:
Testoman zei:
:D

tsjaaa...... wat moet ik hierop zeggen,

alleen zoals Loo zei, bij sommigen staat een kale kop echt niet (Bij jou waarschijnlijk wel PIPO :D ). Bij mij zal een kale kop ook niet mooi staan.

Een voorbeeldje: de gemiddelde n*ger met een kale kop is niks mis mee, staat zelfs vaak beter dan met haar :D maar bij veel blanken staat een kale kop gewoon niet. (dit is trouwens wel weer persoonlijk)

gelukkig ben ik geen n*ger!!! pfff dat zou wat zijn zeg.
klopt inderdaad dat bij sommigen het wel staat en bij anderen niet, maar tis ook een kwestie van wennen.
ik was bij me geboorte al onwijs lelijk dus die kale kop kon er ook nog wel bij :p :p :p
moet wel zeggen dat die kale kop van me veel lekkere .... aantrekt dus........ bof ik gewoon of zou men op me goede karakter vallen? nee he :rolleyes:

Testoman zei:
Sinds dat ik ben begonnen met kuren, is mijn haar boven op mijn hoofd veel dunner geworden en is er aanvankelijk (veel) minder haar, dan vroeger.

Heb een lange periode lang haar gehad en eigenlijk niks gemerkt van haaruitval. Ik hield het ook niet in de gaten aangezien mijn hoofd geen kale plekken vertoonde.

Nu heb ik mijn haar laten knippen en schrok ik toch wel even :eek: . Voornamelijk bij mijn kruin is er veel minder haar dan voorheen.

Ben momenteel bezig met Test E. en Tren E. kuurtje en ben ook begonnen met het gebruik van kiezelaarde om haaruitval tegen te gaan. Ik ben na wat research tot de conclusie gekomen dat haaruitval voornamelijk wordt veroorzaakt door de omzetting van testo naar DHT.

Nou heb ik dus ook verhalen gehoord over Saw Palmetto. Het schijnt zo te zijn dat Saw Palmetto de convertering van testo naar DHT blokkeert in de prostaat en in de (hoofd)huid.

Ideaal dus voor mijn probleem zou je dus denken. Echter, er schijnen ook beweringen te zijn dat het je resultaat negatief kan beinvloeden.

Mijn vraag: Zijn er mensen met hetzelfde probleem en wat zijn jullie bevindingen m.b.t. het gebruik van Saw Palmetto tegen haaruitval.

Verder ben ik ook benieuwd of dat ik mijn verloren haren terug zou kunnen krijgen door evt gebruik van Saw Palmetto en kiezelaarde. (Herstel van haarzakjes etc)

Het is de bedoeling dat ik na mijn kuur even een flinke rustpauze ga inlassen om mijn lichaam eens even flink te laten herstellen van alle synthetische nabootsingen van het mannelijk hormoon Testosterone ;)

Ik hoor het wel van de mensen die er aanvankelijk meer over weten.

Groet,
Testoman
hey ik heb ook haaruitval gehad, maar wel met verschillende kale plekjes, heb jij dat ook of word je echt kaal zoals een man dat word die ouder word. in het eerste geval met die kale plekjes dan kun je gewoon naar de dokter gaan, heb van mijn dokter biotine gekregen en ben daarna ook nog naar de dermatoloog geweest die heeft me een lotion gegeven topicorte sinds ik dat 2 weken heb gebruikt groeit er bij mij al weer haar op die kale plekjes, laat maar is weten of je kale plekjes hebt of dat je gewoon kaal begint te worden.

Misschien kan gerard je helpen?

Nee even zonder dollen gewoon doorkuren toch je kan altijd wat bij laten planten.

hilo zei:
hey ik heb ook haaruitval gehad, maar wel met verschillende kale plekjes, heb jij dat ook of word je echt kaal zoals een man dat word die ouder word. in het eerste geval met die kale plekjes dan kun je gewoon naar de dokter gaan, heb van mijn dokter biotine gekregen en ben daarna ook nog naar de dermatoloog geweest die heeft me een lotion gegeven topicorte sinds ik dat 2 weken heb gebruikt groeit er bij mij al weer haar op die kale plekjes, laat maar is weten of je kale plekjes hebt of dat je gewoon kaal begint te worden.

Ja inderdaad wat je zegt: kale plekjes.
Voornamelijk bij mijn kruin heb ik gewoon een kaal plekje gekregen en dat moet ik nu camoufleren met haar.... Voor de rest heb ik nog een goede haarlijn (geen inhammen etc)

Het is dus niet zoals het proces bij een oude man.

Ik hoor het heel graag van je.

groet,
Testoman

hey kerel als je dat zo hebt gewoon naar de dokter gaan ik denk echt dat je hetzelfde hebt dan ik heb gehad.Het beste denk ik dat je dan kan vragen naar biotine en een doorverwijzing naar dermatoloog daar kreeg ik dus de lotion topicorte dat is een soort steroide(niet om te groeien) die de hoofdhuid irriteerd wat je overigens niet voelt en daardoor nieuw haar aan gaat maken, bij mij heeft het echt goed geholpen dus ik zou zeggen probeer dat eens ben benieuwd of het bij jou ook gaat helpen, ik denk het wel laat maar is horen ok. succes ermee.

hilo zei:
hey kerel als je dat zo hebt gewoon naar de dokter gaan ik denk echt dat je hetzelfde hebt dan ik heb gehad.Het beste denk ik dat je dan kan vragen naar biotine en een doorverwijzing naar dermatoloog daar kreeg ik dus de lotion topicorte dat is een soort steroide(niet om te groeien) die de hoofdhuid irriteerd wat je overigens niet voelt en daardoor nieuw haar aan gaat maken, bij mij heeft het echt goed geholpen dus ik zou zeggen probeer dat eens ben benieuwd of het bij jou ook gaat helpen, ik denk het wel laat maar is horen ok. succes ermee.

Oke jongen thanks voor de info..... Ik ga er zeker wat mee doen.

heb ook last van haar uitval....terwijl ik geen eens gekuurd heb enz.

vooral boven op is het behoorlijk dun terwijl ik alleen maar suppelementen heb gebruikt

no way!

finasteride blokt dat 5-ar enzyme, dus er kan geen DHT gevormd worden.

en DHT heb je wel degelijk nodig om goeie gains te maken....
daar komt nog eens bij dat DHT juist zorgt voor een toename van vrije testosteron.

maar DHT zorgt ook voor haaruitval, dus het is kiezen of delen

dht kan amper binden aan de ar receptor in de spieren voor zover ik weet...
wel is het zo dat als je fina of dutasteride neemt je best ook arimidex neemt, hogere vrije test = meer test die kan omzetten naar oestrogeen en daar moet je tegen ingrijpen, ik heb in mijn omgeving nog niemand horen klagen van mindere gains door fina...die 0.5% dat je kuur mogelijk minder effectief kan worden moet je dan maar compenseren door harder trainen en strikter eten.

lekkere bump

Nu deze thread toch gebumd is...

Fina en kuren, been there, done that. Niets van gemerkt.

Terug
Naar boven