- Waardering
- 0
Testoman zei:Sinds dat ik ben begonnen met kuren, is mijn haar boven op mijn hoofd veel dunner geworden en is er aanvankelijk (veel) minder haar, dan vroeger.
Heb een lange periode lang haar gehad en eigenlijk niks gemerkt van haaruitval. Ik hield het ook niet in de gaten aangezien mijn hoofd geen kale plekken vertoonde.
Nu heb ik mijn haar laten knippen en schrok ik toch wel even. Voornamelijk bij mijn kruin is er veel minder haar dan voorheen.
Ben momenteel bezig met Test E. en Tren E. kuurtje en ben ook begonnen met het gebruik van kiezelaarde om haaruitval tegen te gaan. Ik ben na wat research tot de conclusie gekomen dat haaruitval voornamelijk wordt veroorzaakt door de omzetting van testo naar DHT.
Nou heb ik dus ook verhalen gehoord over Saw Palmetto. Het schijnt zo te zijn dat Saw Palmetto de convertering van testo naar DHT blokkeert in de prostaat en in de (hoofd)huid.
Ideaal dus voor mijn probleem zou je dus denken. Echter, er schijnen ook beweringen te zijn dat het je resultaat negatief kan beinvloeden.
Mijn vraag: Zijn er mensen met hetzelfde probleem en wat zijn jullie bevindingen m.b.t. het gebruik van Saw Palmetto tegen haaruitval.
Verder ben ik ook benieuwd of dat ik mijn verloren haren terug zou kunnen krijgen door evt gebruik van Saw Palmetto en kiezelaarde. (Herstel van haarzakjes etc)
Het is de bedoeling dat ik na mijn kuur even een flinke rustpauze ga inlassen om mijn lichaam eens even flink te laten herstellen van alle synthetische nabootsingen van het mannelijk hormoon Testosterone![]()
Ik hoor het wel van de mensen die er aanvankelijk meer over weten.
Groet,
Testoman
goed bezig kerel,
androgene kaalhied is erg sexy en dames kicken erop.
ik zelf ben er al jaren kaal door en neuk me lens dus........... no worry's mate!!