AndroidHealthClinic

Haaruitval door Creatine

Bezoekers in dit topic

HorusV

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
453
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste mede BB,

Ik merk dat mijn haren sneller uitvallen wanneer ik creatine gebruik. Vooral de jeuk neemt ook toe erbij.
Hebben jullie dat ook?

Het is bekend dat creatine de dht spiegels verhoogd in het lichaam dus dit zou een valide reden kunnen zijn denk ik.

Iemand meer last van?
 
Stats: M 43j

Heeft het niet meer met de leeftijd te maken?
 
LOL ik vind u'm wel grappig :roflol:
Ik merk niks van haaruitval met Creatine...........
 
daarom is ronnie kaal!!!11
 
Wordt het ook minder als je stopt met creatine ?
 
Ik heb al jaren geen last meer van haaruitval :)
 
Valt het met bosjes uit ?
 
Beste mede BB,

Ik merk dat mijn haren sneller uitvallen wanneer ik creatine gebruik. Vooral de jeuk neemt ook toe erbij.
Hebben jullie dat ook?

Het is bekend dat creatine de dht spiegels verhoogd in het lichaam dus dit zou een valide reden kunnen zijn denk ik.

Iemand meer last van?

Creatine zou dht verhogen: mij is dat niet bekend. Klopt volgens mij niet. Ik zou niet weten waarom.
 
O shit, daaar gaat me mooie volle kop met haar.

Als het nou beneden eerst eraf rot hoef ik me niet meer steeds te scheren om geen platjes te krijgen.
 
Oooh....daarom word ik dus kaal!!! Dat verklaart een hoop :p
 
Creatine zou dht verhogen: mij is dat niet bekend. Klopt volgens mij niet. Ik zou niet weten waarom.
Er is welgeteld 1 studie die inderdaad een DHT verhoging meet, zonder verandering in testosteron niveau, in serum. Vraag is of deze verhoging die in het serum gemeten wordt een weerspiegeling is van wat er in de target tissue gebeurt (in dit geval de scalp), gezien DHT vooral in een autocriene/paracriene manier z'n effecten uitoefent. Gezien geen enkele andere studie naar mijn weten ooit haaruitval heeft geobserveerd als bijwerking schat ik van niet, alleszins is er onvoldoende basis om te zeggen van wel.

Ik heb al jaren geen last meer van haaruitval :)
:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Jullie altijd met je leeftijd, dat is pure discriminatie ik ga ff raporteren nu.

Groenten,

Ray
Zo, U bent ook al oud.
























:roflol:

Sorry ik kon het niet laten..
gelukkig ben ik ook al aardig op wegh :o
 
Ik denk dat OP gewoon verbanden legt die er niet zijn, en in elk geval onvoldoende aangetoond zijn.
 
Zo, U bent ook al oud.
























:roflol:

Sorry ik kon het niet laten..
gelukkig ben ik ook al aardig op wegh :o


Jaaaaa Ray we gaan je 40ste uitgebreid vieren hier op DBB :D

Hoeveel weekjes nog?
 
Back
Naar boven