AndroidHealthClinic

HAARUITVAL - Haartransplantatie ondergaan?

Bezoekers in dit topic

BvB077

Novice
Lid geworden
3 feb 2020
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
6%
Hallo allemaal, ik ben zojuist lid geworden, omdat ik ongelofelijk bezorgd ben over mijn haar. Mijn naam is Bas(32). Ik ben 2 jaar geleden begonnen met testosteron, maar dat heeft flink effect gehad op mijn haaruitval. Ik had al haaruitval maar lijkt wel als of het is verdubbeld. Minoxidil, schuimversie, finasteride, van alles heb ik geprobeerd, maar het lijkt er op dat ik binnenkort helemaal geen haar meer heb.

Nou overweeg ik om een haartransplantatie te ondergaan. Wat vinden jullie hiervan?
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.03.12.jpeg
    WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.03.12.jpeg
    112,4 KB · Weergaven: 509
  • WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.03.24.jpeg
    WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.03.24.jpeg
    96,7 KB · Weergaven: 730
  • WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.03.57.jpeg
    WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.03.57.jpeg
    167 KB · Weergaven: 536
  • WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.04.31.jpeg
    WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.04.31.jpeg
    56,1 KB · Weergaven: 537
  • WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.04.55.jpeg
    WhatsApp Image 2018-05-20 at 17.04.55.jpeg
    70,2 KB · Weergaven: 616
ik heb het erger als jouw en ben jonger
 
Hoeveel test neem je?

Je kunt eventueel nog dutasteride, ketoconazole shampoo en microneedling proberen.

Als je de juiste middelen neemt en de juiste protocollen volgt kun je de dikte ervan nog redden.
 
Gewoon afscheren
 
Hoeveel test neem je?

Je kunt eventueel nog dutasteride, ketoconazole shampoo en microneedling proberen.

Als je de juiste middelen neemt en de juiste protocollen volgt kun je de dikte ervan nog redden.
500 pw, bedankt voor je advies!
 
500 pw, bedankt voor je advies!
Als ik jou was zou ik het verlagen naar 125 mg en je inlezen over 't gebruik van die middelen.

Jouw case is best serieus en een haartransplantatie is niet goedkoop. Overigens kan dat ook misgaan en biedt dat ook geen volledige zekerheid.
 
Jouw case is best serieus en een haartransplantatie is niet goedkoop. Overigens kan dat ook misgaan en biedt dat ook geen volledige zekerheid.

Een bekende bodybuilder waar ik vroeger bevriend mee ben geweest, Liam McAleese heeft een tijdje geleden op Instagram gepost over zijn ervaring met haartransplantatie. Nou zie ik ook werkelijk het verschil. Ik heb het kliniek gecontacteerd, ze bieden het voor 3090 EUR.

Eerlijk gezegd wil ik niet veel meer middelen gebruiken, om effecten van andere middelen te strijden.
 
Een bekende bodybuilder waar ik vroeger bevriend mee ben geweest, Liam McAleese heeft een tijdje geleden op Instagram gepost over zijn ervaring met haartransplantatie. Nou zie ik ook werkelijk het verschil. Ik heb het kliniek gecontacteerd, ze bieden het voor 3090 EUR.

Eerlijk gezegd wil ik niet veel meer middelen gebruiken, om effecten van andere middelen te strijden.
Zo'n transplantatie is ook maar tijdelijk, haren vallen gewoon weer uit of worden dunner na een paar jaar. Ken al een paar mannen die het hebben gedaan. Leuk voor het even uit te stellen een paar jaar maar that's it.
Zelfde geval met laserontharing wordt ook ''permanent'' genoemd. Als er veranderingen gebeuren in je hormoonhuishouding kan dit als nog terug groeien :).
 
Een bekende bodybuilder waar ik vroeger bevriend mee ben geweest, Liam McAleese heeft een tijdje geleden op Instagram gepost over zijn ervaring met haartransplantatie. Nou zie ik ook werkelijk het verschil. Ik heb het kliniek gecontacteerd, ze bieden het voor 3090 EUR.

Eerlijk gezegd wil ik niet veel meer middelen gebruiken, om effecten van andere middelen te strijden.
Natuurlijk zal het wel werken, maar als je gevoelig bent voor DHT dan zal je altijd wel wat middelen moeten gebruiken om haaruitval te voorkomen.
 
500 pw, bedankt voor je advies!
2 jaar geleden begonnen? Ik neem toch aan dat je het in cycles doet en niet al 2 jaar 500mg pw zet? Wat is je kuur geschiedenis in die twee jaar? Tussendoor überhaupt een nakuur gehad? Eigen testes weer op gang geweest? Pct?
 
Jij zou er wel goed uitzien als je alles afscheert /nohomo.
Je hebt al 3 flanken op 3mm zou niet zo veel verschil maken als je die andere flank nu ook het zelfde doet.
Ik zou dustaride eerst proberen voor je de handdoek in de ring gooit.
Haar transplantatie is enkel aan te raden als je haaruitval eerst gestabiliseerd is. Anders kan je om de 2 jaar terug gaan.

Zou dat kuren wel links laten liggen als je je haar wilt behouden..
Het is het ene of het andere.
 
Zo'n transplantatie is ook maar tijdelijk, haren vallen gewoon weer uit of worden dunner na een paar jaar. Ken al een paar mannen die het hebben gedaan. Leuk voor het even uit te stellen een paar jaar maar that's it.
Zelfde geval met laserontharing wordt ook ''permanent'' genoemd. Als er veranderingen gebeuren in je hormoonhuishouding kan dit als nog terug groeien :).
De haren die getransporteerd worden die worden uit het donor gebied gehaald. Doner gebied is niet gevoelig voor dht en valt dus niet uit. Je hebt maar een beperkte gebied pluk je daar teveel haar weg ga je dat zeker zien. Als je een HT (harttransplantatie) laat doen. En je covert je voorste stuk/inhammen op maar neemt geen dht blockers zou het haar daar achter gewoon wegschroeien en krijg je een eiland. Dat haar wat geïmplanteerd is blijft gewoon zitten maar dat ziet er natuurlijk niet uit. Een HT als deze man geen dht blockers tot zich wilt nemen is dan niet van toepassing het is dus al telaat. Je kan het accepteren je kan een HT doen voor paar k Maar dat is dan ook tijdelijk.
 
Een bekende bodybuilder waar ik vroeger bevriend mee ben geweest, Liam McAleese heeft een tijdje geleden op Instagram gepost over zijn ervaring met haartransplantatie. Nou zie ik ook werkelijk het verschil. Ik heb het kliniek gecontacteerd, ze bieden het voor 3090 EUR.

Eerlijk gezegd wil ik niet veel meer middelen gebruiken, om effecten van andere middelen te strijden.
Accepteren/kaal scheren een ht gaat je maar tijdelijk iets brengen. Ook is een ht bij elk persoon anders. Het licht aan een paar factoren wat het belangrijkste is. Hoeveel grafts ze uit 1 haar bij jou kunnen halen. Mijn broer is een pech vogel en had maar een paar haren waar 2 grafts uit gehaald konden worden. Als je geluk hebt dan haal je uit elke haar 3 grafts dat betekend dus ook dat je vaker een ht zou kunnen doen. Je donor gebied raakt ook ooit op. Met fina/dusta/ru kan je nog redden met wat je nog op je kop hebt. Zou je deze middelen niet tot je nemen ? Zal de rest in de komende jaren alsnog uitvallen.
 
Volgens mij zou een geschoren kop je prima staan! Ik denk dat er niets anders opzit dan accepteren en afscheren. Ik weet dat het moeilijk is (ik heb nog iets meer haar, maar het gaat bij mij ook geen karen meer duren), maar de alternatieven (afgezien van de fina etc, maar ik weet niet of je daar nog genoeg haar voor hebt) hebben allemaal genoeg nadelen waardoor ik het zelf niet zou doen.
 
Volgens mij zou een geschoren kop je prima staan!

Gok van niet, zygoma's zijn te breed, maxilla is recessed, nasolabial folds en z'n occipital bone steekt zo ver uit dat hij bijna occipital surgery vergoed zou kunnen krijgen als hij met een goed emotioneel verhaal naar de verzekering stapt. Turkish hair transplant it is
 
Gok van niet, zygoma's zijn te breed, maxilla is recessed, nasolabial folds en z'n occipital bone steekt zo ver uit dat hij bijna occipital surgery vergoed zou kunnen krijgen als hij met een goed emotioneel verhaal naar de verzekering stapt. Turkish hair transplant it is
Maar ook met haar ziet dat er allemaal niet uit.
 
Ik zou die shitzooi om kaalheid tegen te gaan allemaal niet gebruiken. Wat een hoop mensen krijgen daar nare bij-effecten van....

Een turkse thaartransplantatie zou kunnen als je dat wilt. Ken iemand die dat heeft gedaan, hij had zich beter kaal geschoren.

Overigens heb ik ook 'mannelijke kaalheid'. De tondeuze is een prima oplossing.
 
Back
Naar boven