MuscleMeat

HAARUITVAL - Haartransplantatie ondergaan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar ook met haar ziet dat er allemaal niet uit.

Klopt, maar moet kaal er echt ook nogeens bij? Wil je dat die jongen maagd blijft voor de rest van z'n leven? Met minoxidil voor de baardgroei (lijkt grotendeels afwezig, veel bald patches) kan hij zijn kaaklijn e.d. nog frauderen en met een norwood 1 (of norwood 0, als we toch een transplant doen) kan er nog best iets uitkomen. Z'n supraorbital foramen is supergoed bijvoorbeeld.
 
Als je haartransplantatie doet schrijven je ze ook finasteride voor.
 
Als je haartransplantatie doet schrijven je ze ook finasteride voor.
Niet bij allen klinieken. Bijvoorbeeld bij hair world Istanbul zijn ze zwaar tegen fina.
 
Klopt, maar moet kaal er echt ook nogeens bij? Wil je dat die jongen maagd blijft voor de rest van z'n leven? Met minoxidil voor de baardgroei (lijkt grotendeels afwezig, veel bald patches) kan hij zijn kaaklijn e.d. nog frauderen en met een norwood 1 (of norwood 0, als we toch een transplant doen) kan er nog best iets uitkomen. Z'n supraorbital foramen is supergoed bijvoorbeeld.
Genoeg MGTOW/Looksmax videos voor jou voor vandaag.
 
Niet bij allen klinieken. Bijvoorbeeld bij hair world Istanbul zijn ze zwaar tegen fina.

En terecht, wat een shitzooi is dat. Nauwelijks werkzaam in veel gevallen, veel kans op bijwerkingen die ook nog een sflink ernstig kunnen zijn. En als je stopt met finasteride ben je zo al je haar weer kwijt.

Verder moet iedereen zelf weten hoe hij/zij zijn leven verknalt, als je te veel werkt of te dik wordt is dat net zo kut. Maar toch - bewust zo'n risico nemen.. ik ben er geen voorstander van.
 
En terecht, wat een shitzooi is dat. Nauwelijks werkzaam in veel gevallen, veel kans op bijwerkingen die ook nog een sflink ernstig kunnen zijn. En als je stopt met finasteride ben je zo al je haar weer kwijt.

Verder moet iedereen zelf weten hoe hij/zij zijn leven verknalt, als je te veel werkt of te dik wordt is dat net zo kut. Maar toch - bewust zo'n risico nemen.. ik ben er geen voorstander van.
Ik heb zelf fina zalf thuis liggen en zal dit zeker gaan smeren als mijn haren uit mijn kop knallen. Ik heb zelf een broer die al een ht etc ondergaan heeft en ik zie nou al dat ik daar geen 5k voor over heb. Vandaar dat ik ook veel van dit onderwerp weet mede door hem. Het klopt dat je haren weer uit je kop vallen als je stopt en het is zeker geen save spulleke er kunnen nare bijwerkingen aanzitten. Maar het kan ook dat je daar niks van merkt het is dus persoonsverbonden of je een geluksvogel bent of dat je pech hebt.
 
Ik heb zelf fina zalf thuis liggen en zal dit zeker gaan smeren als mijn haren uit mijn kop knallen. Ik heb zelf een broer die al een ht etc ondergaan heeft en ik zie nou al dat ik daar geen 5k voor over heb. Vandaar dat ik ook veel van dit onderwerp weet mede door hem. Het klopt dat je haren weer uit je kop vallen als je stopt en het is zeker geen save spulleke er kunnen nare bijwerkingen aanzitten. Maar het kan ook dat je daar niks van merkt het is dus persoonsverbonden of je een geluksvogel bent of dat je pech hebt.
Als je geluk hebt wel. Met wat pech ben je aardig de lul.

Maar zoals ik al zei; als je bewust dat risico neemt is dat je eigen keus. De mijne is de tondeuse.
 
Nou ja, ik heb uiteindelijk besloten om haartransplantatie te ondergaan. Want;
*medicijnen of allerlei spullen gebruiken ga ik niet meer aan beginnen
*ik wil zsm een oplossing
*ik wil het doen waar mensen met soortgelijke ervaring zijn geweest en een goed resultaat hebben.

Ik heb een lang gesprek gehad met de NLse contactpersoon van Cosmedica Dr. Acar. Ik heb een operatie geboekt voor 27.02.2020.

(zie onder foto van Liam McAleese waar ik het over had)

73470577_581301616003292_7325774064846381137_n.jpg
 
vriend van me heeft het ook laten doen in turkije voor 750 euro lijkt aardig goed gelukt te zijn paar van die schaamharen die terug groeien op zijn inhammingen.
 
Ben wel benieuwd naar het eind resultaat.

Wat moet dit geintje gaan kosten?
 
Nou ja, ik heb uiteindelijk besloten om haartransplantatie te ondergaan. Want;
*medicijnen of allerlei spullen gebruiken ga ik niet meer aan beginnen
*ik wil zsm een oplossing
*ik wil het doen waar mensen met soortgelijke ervaring zijn geweest en een goed resultaat hebben.

Ik heb een lang gesprek gehad met de NLse contactpersoon van Cosmedica Dr. Acar. Ik heb een operatie geboekt voor 27.02.2020.

(zie onder foto van Liam McAleese waar ik het over had)

Bekijk bijlage 480207
Ik zou niet op zo een resultaat rekenen als op de foto's die je plaatst. Hij is model dus fotos worden ook deel gefotoshopt. Hij gebruikt zwz ook medicatie (dusta of fina) want anders kan hij wel zwaaie naar zijn carrière. Zwz is alleen een haartrans leuk voor een paar jaar ligt er maar net aan hoe snel je haren uit je kop vliegen. Binnen notime heb je ik dus een kaale plek op je kop en blijven de geïmplanteerde haren staan. Dit is alleen te voorkomen met een dht blocker.
 
Ben benieuwd naar de resultaten. Ik ga dit volgen. Wat kost dat grapje nou eigenlijk? Puur uit interesse. ik heb ondertussen wel vrede met mijn kaalheid.

edit. Heb de website al gechecked.
 
Laatst bewerkt:
Heb het geld er niet voor over, blijf wel lekker kaal en die klote Turken in Turkije gaan anders met je om als ze merken dat je een Turk uit Europa bent, dat gedrag steekt ook nog eens. Gun ze geen cent.
 
Ben benieuwd naar de resultaten. Ik ga dit volgen. Wat kost dat grapje nou eigenlijk? Puur uit interesse. ik heb ondertussen wel vrede met mijn kaalheid.

edit. Heb de website al gechecked.
Mijn broer heeft 5k Neer gelegd.
 
En terecht, wat een shitzooi is dat. Nauwelijks werkzaam in veel gevallen, veel kans op bijwerkingen die ook nog een sflink ernstig kunnen zijn. En als je stopt met finasteride ben je zo al je haar weer kwijt.

Verder moet iedereen zelf weten hoe hij/zij zijn leven verknalt, als je te veel werkt of te dik wordt is dat net zo kut. Maar toch - bewust zo'n risico nemen.. ik ben er geen voorstander van.

Nauwelijks werkzaam? Wat is jouw bron? Finasteride is juist wetenschappelijk bewezen dat het wel goed werkt.
 
Niet bij allen klinieken. Bijvoorbeeld bij hair world Istanbul zijn ze zwaar tegen fina.

Haha en waarom denk je? Zij moeten hun ‘vitamines, shampoo en PRP behandeling’ kunnen aansmeren hé. En vergeet niet, wanneer je geen finasteride slikt dat jij na paar jaar terug gaat, en dat is kassa kassa voor hun.

Ik heb veel contact met bekende HT artsen, vooral uit Spanje. Zoek maar is op FUEXPRT Clinic in Madrid, zij halen de beste resultaten. Maar eisen dat jij voor de transplantatie 6 maanden ervoor al aan de finasteride begint en dit ook na de HT blijft innemen, levenslang.
 
Nou ja, ik heb uiteindelijk besloten om haartransplantatie te ondergaan. Want;
*medicijnen of allerlei spullen gebruiken ga ik niet meer aan beginnen
*ik wil zsm een oplossing
*ik wil het doen waar mensen met soortgelijke ervaring zijn geweest en een goed resultaat hebben.

Ik heb een lang gesprek gehad met de NLse contactpersoon van Cosmedica Dr. Acar. Ik heb een operatie geboekt voor 27.02.2020.

(zie onder foto van Liam McAleese waar ik het over had)

Bekijk bijlage 480207

Focus je niet op dit soorten foto’s, het zal je alleen maar teleurstellen achteraf. De kans is groot dat Liam aan de finasteride zit, met minoxidil. En dan vergeet ik even nog over middelen als toppik om haardichtheid te creëren. Hij is ook een influencer en zal meer aandacht gekregen hebben en hoogstwaarschijnlijk extra gratis grafts.
 
Haha en waarom denk je? Zij moeten hun ‘vitamines, shampoo en PRP behandeling’ kunnen aansmeren hé. En vergeet niet, wanneer je geen finasteride slikt dat jij na paar jaar terug gaat, en dat is kassa kassa voor hun.
Ik had dat allang door hoor. Zelf zou ik niet zo ver laten komen dat ik een HT moet. Fina is dan zeker een oplossing die ik toe ga passen.
 
Ik had dat allang door hoor. Zelf zou ik niet zo ver laten komen dat ik een HT moet. Fina is dan zeker een oplossing die ik toe ga passen.

Nou pas op hoor. Finasteride werkt vooral goed voor je kruin, net als minoxidil overigens. Volgens mij blijf je wel wat haarverliezen bij je haarlijn. Sluit dus nooit een HT uit :p
 
die kerel was / is gewoon reclame aan het maken meer niet
 
Back
Naar boven