XXL Nutrition

haaruitval te hoog testosteron??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Build HD - Creatine
BCAA
Noxygen
CLA
Fat burner
Insane pre workout en whey

CLA sterk anti-oestrogeen (anti-aromatase), meteen mee stoppen dus. Dit gezien oestrogeen de haren beschermd tegen androgenen. Ook wordt je testosteron verhoogt door remming van oestrogeen.

BCAA heb je niet nodig als je al whey neemt.

Fat burner kunnen ook stoffen inzitten die negatief voor de haren zijn. Zelfde voor de pre workout en noxygen. Maar daar moet ik de bestandelen voor zien.

Zou even alleen whey nemen en je zal zien dat je haaruitval minderd of zelfs stopt.
 
hoog test zorgt juist voor haargroei!!!
zit me test omhoog is geschoten door goede voeding/training zit me hele lichaam onder het haar./
ik denk eerder dat je last hebt van laag test gehalte.
 
:p Ik denk dat hij geen haargroei op zijn borst, buik en mogelijk rug wil.
 
Nie zeiken man als je haren uitvallen pech dan maar.. Beter toch als ze uitvallen van zich zelf? Dan kan je lekker HARD op AAS. Zit je er echt mee dan kan je gwn haar laten implanteren (me daddy heeft het laten doen en is er blij mee.)
 
Welke supplementen neem je?

Creatine kan bv DHT mogelijk verhogen wat negatief voor je haar is. Maar er zijn nog andere supplementen die negatief kunnen zijn. Whey kan je sowieso blijven drinken gezien dit geen effect hierop heeft.

Dit heb ik ook gelezen in studies dat het niet whey is maar creatine. Verder zal ik oppassen met duta en fina en OOK minoxidil. Minoxidil is lamg niet zo veilig als sommige mensen denken de originele werking is dat het bloedvaten verwijd met als bijwerking dat het haaruitval tegenhoud of soms geringe teruggroei. Wat veel mensen dan weer niet weten is dat je die troep niet in je gezicht wilt hebben en helemaal niet onder ogen waar de huid dun is. Veel mensen klagen over wasbeerogen die minoxidil gebruiken. Kan uit eigen ervaring zeggen dat dat bij mij ook zo was. Je gaat met het spul in slapen en dan draai je een paar keer met je hoofd en zit het overal het is een veij vet goedje. Ook zijn er studies die zeggen dat het colageen afbreekt wat kan leiden tot vroeg verouderde huid en groffe structuur.

Dus ja wasbeerogen en oude kop of kans op (blijvende) impotentie of gezond zijn en maar kaal worden. Heb zelf maar voor optie 3 gekozen. Bij mij dacht ik ook dat ik op 22 al kaal zal zijn net als vaders toen ik het met 19 uit zag vallen ,maar ben nu 35 en nog maar beetje kaal.

Ps

Hoge test is geen teken van kaalheid het is de gevoeligheid van het haarwortelzakje op dht dat je kaal maakt. Fina zorgt voor minder dht in je lichaam dus minder of geen kaalheid meer.
 
hoog test zorgt juist voor haargroei!!!
zit me test omhoog is geschoten door goede voeding/training zit me hele lichaam onder het haar./
ik denk eerder dat je last hebt van laag test gehalte.

Dit dacht ik dus ook, lage testosteron en probeer eens vetten omhoog te doen. Vetten zorgen voor het kwaliteit van de beharing.
 
Slechte hoofdhaar genetics overwinnen meestal.
Finasteride helpt, maar is weer slecht voor je libido.
 
hoog test zorgt juist voor haargroei!!! zit me test omhoog is geschoten door goede voeding/training zit me hele lichaam onder het haar./ ik denk eerder dat je last hebt van laag test gehalte.
Dit dacht ik dus ook, lage testosteron en probeer eens vetten omhoog te doen. Vetten zorgen voor het kwaliteit van de beharing.
In principe moet ik zeggen JA. Maar niet in dit geval, enkel bovenkant schedel is gevoelig voor DHT. Is ook de reden waarom ze bij haartransplantaties, haarwortels nemen vanuit lager gelegen delen op de schedel, die haartjes zijn niet gevoelig, en zullen daarom ook nooit verdwijnen of uitvallen. Vroegtijdige kaalheid (op die plaats) is een teken van hoge vruchtbaarheid. Voor de rest kan je er echt niets aan doen, die paar medicijnen die er op de markt zijn, wegen echt niet op tegen de bijwerkingen, als de natuur beslist dat het zo is, gewoon laten gebeuren, wees een man, en milimeter je haar, laat eventuele baard staan, die trekt de aandacht van het hoofd een beetje weg. Hoge test is idd meer beharing, maar in OP zijn geval heeft het niets met lage test te maken, integendeel zelf...
 
wat betreft de genoemde supps geen boosdoeners lijkt mij
 
Back
Naar boven