MuscleMeat

Haaruitval

Bezoekers in dit topic

Wat ik nu gebruik:

-RU55841
-Minoxidil
-Dermapen 1x per week om groei te stimuleren
-Regenepure / Revita shampoo

Finasteride heb ik gebruikt, maar kreeg na verloop van tijd sides (lager libido, slechte erecties etc.)
Heb toen doses verlaagd maar kwam nog steeds op na een aantal maanden en haar ging achteruit.

Daarna geswitched naar RU, voor mij echt de holy grail. Maar iedereen respond anders.
Minoxidil respond ik ook goed op en geeft veel regrowth, maar bij sommige heeft dat geen effect.

Uiteindelijk moet je een middel gebruiken om DHT te onderdrukken in de hoofdhuid.
Dus of finasteride/dutasteride (wat ook DHT waardes in je lichaam omlaag haalt) of een topische anti-androgeen als RU of CB-03-01.
 
Wat ik nu gebruik:

-RU55841
-Minoxidil
-Dermapen 1x per week om groei te stimuleren
-Regenepure / Revita shampoo

Finasteride heb ik gebruikt, maar kreeg na verloop van tijd sides (lager libido, slechte erecties etc.)
Heb toen doses verlaagd maar kwam nog steeds op na een aantal maanden en haar ging achteruit.

Daarna geswitched naar RU, voor mij echt de holy grail. Maar iedereen respond anders.
Minoxidil respond ik ook goed op en geeft veel regrowth, maar bij sommige heeft dat geen effect.

Uiteindelijk moet je een middel gebruiken om DHT te onderdrukken in de hoofdhuid.
Dus of finasteride/dutasteride (wat ook DHT waardes in je lichaam omlaag haalt) of een topische anti-androgeen als RU of CB-03-01.
CB is mega duur toch? RU kan ik totaal niet handelen helaas. Fina wel. Sinds kort minox erbij weer. En revita sinds gister.

Maar dat remt het niet volledig af helaas (the big 3). Jeuk is sinds paar dagen met 90% afgenomen ong dus dat gaat de goede kant op. Rollers + dermapen heb ik, maar voor mijn gevoel deed dat geen fuck toen ik dat een tijdje probeerde.

Doe jij diep rollen/prikken, eens per week om groei te stimuleren, of rol jij dagelijks 0,5mm voor een betere opname van minox?
 
En vitamine b8 (biotine) kan helpen.
Bro science.lol


Maar dat remt het niet volledig af helaas (the big 3)
En dan wil jij aan steroids beginnen. Dat gaat helemaal goed komen. RIP

In jouw geval zou ik sowieso Dutasteride gebruiken ipv fina.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Bro science.lol



En dan wil jij aan steroids beginnen. Dat gaat helemaal goed komen. RIP

In jouw geval zou ik sowieso Dutasteride gebruiken ipv fina.
Duta is agressiever gebleken voor mijn haarlijn dan Fina. RU zou een mooie toevoeging zijn, maar kan ik niet verdragen. Dus evt een andere topical die vergelijkbaar is in zijn werking.
 
Duta is agressiever gebleken voor mijn haarlijn dan Fina. RU zou een mooie toevoeging zijn, maar kan ik niet verdragen. Dus evt een andere topical die vergelijkbaar is in zijn werking.
Wat zijn je bijwerkingen van RU?
 
Zijn er foto's van de geweldige resultaten die deze middelen zouden leveren?
 
CB is mega duur toch? RU kan ik totaal niet handelen helaas. Fina wel. Sinds kort minox erbij weer. En revita sinds gister.

Maar dat remt het niet volledig af helaas (the big 3). Jeuk is sinds paar dagen met 90% afgenomen ong dus dat gaat de goede kant op. Rollers + dermapen heb ik, maar voor mijn gevoel deed dat geen fuck toen ik dat een tijdje probeerde.

Doe jij diep rollen/prikken, eens per week om groei te stimuleren, of rol jij dagelijks 0,5mm voor een betere opname van minox?

CB is duur inderdaad, heb het ook nog niet gebruikt. Hopen dat ze snel de clinical trials afronden zodat het echt verkocht kan worden (zit in het eindstadium blijkbaar).
Welke dosis RU nam je en hoe vaak? dus % oplossing en hoeveel ml je gebruikte per dag.

Ik doe alleen diep (1,5mm) wekelijks maar soms laat ik er ook 10 dagen tussen.
 
CB is duur inderdaad, heb het ook nog niet gebruikt. Hopen dat ze snel de clinical trials afronden zodat het echt verkocht kan worden (zit in het eindstadium blijkbaar).
Welke dosis RU nam je en hoe vaak? dus % oplossing en hoeveel ml je gebruikte per dag.

Ik doe alleen diep (1,5mm) wekelijks maar soms laat ik er ook 10 dagen tussen.
Ik geloof 1 ml, 5%. 1x per dag. Maar ik kan het NIET handelen vreemd genoeg.
 
Ik geloof 1 ml, 5%. 1x per dag. Maar ik kan het NIET handelen vreemd genoeg.

Ah balen, maar je bent niet de enige.
Je zou nog voor een 3% oplossing kunnen gaan en eerst om de dag proberen, kijken hoe dat gaat.
 
Zijn er ook van een verbeterde haarlijn zonder transplantatie?

Deze is een voorbeeld van erg goede progressie, maar wel uitzonderlijk.

Zonder transplant is het lastig je haarlijn echt terug te verplaatsen.
De meeste aimen meer op behouden wat ze hebben en verdikking van haar op plekken waar nog groei is.

Plekken die recent uitgevallen zijn kan je meestal wel gedeeltelijk terugkrijgen op bijvoorbeeld je inhammen of kruin.
Daar helpt microneedling en ook minox goed voor.
 
Bedankt. Ik ga sowieso met die shampoo beginnen. Kijken wat alleen de shampoo doet.
Was je daar vorig jaar nog niet mee begonnen ?

 
Deze is een voorbeeld van erg goede progressie, maar wel uitzonderlijk.

Zonder transplant is het lastig je haarlijn echt terug te verplaatsen.
De meeste aimen meer op behouden wat ze hebben en verdikking van haar op plekken waar nog groei is.

Plekken die recent uitgevallen zijn kan je meestal wel gedeeltelijk terugkrijgen op bijvoorbeeld je inhammen of kruin.
Daar helpt microneedling en ook minox goed voor.
Ja volgens mij is dat ook alleen (behoorlijke) verdikking van de haarbos maar zijn de inhammen gelijk gebleven
 
Ja volgens mij is dat ook alleen (behoorlijke) verdikking van de haarbos maar zijn de inhammen gelijk gebleven

Nee er groeit wel degelijk haar terug op plekken waar geen haar meer zat.

Heb zelf op mijn inhammen ook weer haar terug kunnen groeien. Dat moet wel recentelijk verloren haar zijn (tot een aantal jaar terug).
Je gaat niet je oude haarlijn terugtoveren als je al vergevorderd kaal bent.

Inhammen hebben is ook vrij natuurlijk op latere leeftijd. Zolang de rest van je haar een goede dichtheid heeft dan hoeft dat geeneens een probleem te zijn.
Genoeg haarstijlen voor zo'n haarlijn.
 
CB is mega duur toch? RU kan ik totaal niet handelen helaas. Fina wel. Sinds kort minox erbij weer. En revita sinds gister.

Maar dat remt het niet volledig af helaas (the big 3). Jeuk is sinds paar dagen met 90% afgenomen ong dus dat gaat de goede kant op. Rollers + dermapen heb ik, maar voor mijn gevoel deed dat geen fuck toen ik dat een tijdje probeerde.

Doe jij diep rollen/prikken, eens per week om groei te stimuleren, of rol jij dagelijks 0,5mm voor een betere opname van minox?
Rip je haar als je gaat kuren.
 
Back
Naar boven