AndroidHealthClinic

Haaruitval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guillermo

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.561
Waardering
0
Wat kun je doen tegen haaruitval? Zijn er middelen die haaruitval tegengaan?
 
Ja die zijn er zeker bro. Er zijn verschillende shampoo's, pillen etc op de markt, maar of het ook zo gezond is? Dat weet ik niet.


Oorzaak.









karma? :D
 
Zou ik ook wel ns willen weten, is er ergens een volledige lijst/post/tekst te vinden die zowel AS als ouderdomshaaruitval uitlegt + mogelijke middelen?

Ben namelijk voortbestemd om binnen 8 jaar al serieus kalend te zijn, f*ck mijn vader's genen!
 
je kunt alles gaan kopen maar als je genen zeggen dat je kaal word dan word je t ook k heb vanalles geprobeerd maar nix helpte nu boeit t me ook niet zoveel meer t is ook n stuk minder weer . k gebruik nu shampoo van loreal anti haaruitval ... werkt wel goed geloof ik
 
Originally posted by Big Byron


Ben namelijk voortbestemd om binnen 8 jaar al serieus kalend te zijn, f*ck mijn vader's genen!

Heb je dat ergens laten onderzoeken?
 
Originally posted by DJNRG83


Heb je dat ergens laten onderzoeken?
Ik zou niet weten waar, maar vermits mijn vader, al zijn broers, mn beide grootvaders én de broers van mn moeder (op 1 na) allemaal tegen hun 25-28 jaar al serieus kalend waren vrees ik dat het bij mij niet anders zal zijn... ik heb trouwens al een 'terugwijkende haarlijn', weliswaar alleen zichtbaar voor kappers.

@Bigtank: Kan je eens percies opschrijven welke shampoo van 'l Oreal? Ik heb nu Regnum-X en die zou voor voller haar zijn, maar zoveel merk ik er niet van.
 
DHT is de boosdoener, dus je meot een dht blocker hebben.

dht blokker voor je hele lichaam is niet verstandig, dus zoek een dht blocker die je op je hoofd meot aanbrengen.
 
ja hoor... Het is een erfelijke aangelegenheid. Het gaat om een bepaalde stof (naam kan ik zo 123 niet opkomen) die je wel of niet aanmaakt in je lichaam, en die bepaald alles. Wat je kan doen is of die stof supplementeren. Verder is het niet te beinvloeden dan enkel te versnellen of vertragen.
Ik meen dat in breda een arst zit die deze stuff kan voorschrijven. Kost echter best wel wat...maar werkt echt. Als je wilt kan ik het adres wel eens vragen. Mn trainingsmaat is er ook geweest namelijk.
 
Originally posted by fer
DHT is de boosdoener, dus je meot een dht blocker hebben.

dht blokker voor je hele lichaam is niet verstandig, dus zoek een dht blocker die je op je hoofd meot aanbrengen.

:rolleyes:

??? Het moet in de bloedsomloop terecht komen...en of dat dan oraal of transdermaal via de hoofd gaat maakt geen ruk uit natuurlijk.
 
heb je waarschijnlijk toch een hoog testosteron gehalte als je haar begint uit te vallen :D
 
Je kan er weinig of niets aan doen. DHT? inderdaad. Aanleg? Waarschijnlijk de groote boosdoender.
Naar het schijnt zijn er wel wat middelen die het kunnen vertragen. Maar vroeg of laat .......
 
Ja, ik ben idd benieuwd als ik een kuur deca, diana en primo zou nemen of ik daarvan haaruitval zou krijgen. Ik zie bij mij zelf niet dat ik aanleg heb ofzo. En in de familie hmm ook niet echt.
 
Vraag me af ofdat ik er aanleg voor heb...
Ben nu 25 en echt nergens alst van, mijn pa is wel echt kaal maar dat begon bij hem al toen hij begin 20 was.
Ze zeggen toch dat het een geslacht overslaat??
Mijn vader zijn vader ( mijn opa dus :)) heeft nog al zijn haar.
Maar zal wel fabeltje zijn.
 
haaruitval is vaak genetische aanleg op de top van je hoofd zijn er een aantal haren die genetisch... zeg maar .. allergisch zijn voor dht. Dihydrotestosterone laat langzaam maar zeker je haarje afsterven.

Als je proscar(finasteride) of dusteride (Een nog sterkere 5 alpha enzyme blokker) neemt zal je ook last krijgen van bijwerkingen maar je haaruitval zal in de meste gevallen minder worden.

Je kan ook

spironolactone 5%
nizoral 2%
xandrox 12,5%

Dit zijn allemaal middelen die je niet oraal neemt. hier zijn goeie resultaten mee behaalt maar echter zijn ze erg duur
en erfelijke kaalheid kun je remmen maar naar mijn mening niet stoppen
 
Beschrijving van de volgende middelen

spironolactone 5%

[Link niet meer beschikbaar]

nizoral 2%:

[Link niet meer beschikbaar]


xandrox 12,5%

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hey m@k@veli hoe weet je dat allemaal?
Heb je er zelf ervaring mee?
 
Heb jaren lang gezocht op internet naar de oorzaak van kaalheid en de bestrijding daarvan (ik heb zelf ook genetische aanleg)

Heb veel artikels doorgelezen etc.

maar het meeste heb ik geleerd van 'dio'

Ga naar forum.bodybuilding.com bij de suppl. en praat met hem hij kan het je nog beter uitleggen


Ik heb zelf ervaring met de producten heb ze gebruikt in me kuur had toen geen last van haaruitval maar goed dit is geen garantie voor andere want iedereen reageert anders op a.s. en deze middelen
 
Back
Naar boven