Fitness Seller

haaruitval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Een vriend van me heeft een keer Sustanon gebruikt en had toen nogal last van haaruitval.

Nu gaat ie Winstrol gebruiken en wou die weten of je daar ook last van haaruitval van krijgt.
Ik heb wel wat opgezocht en ook gelezen dat je er haaruitval van kunt krijgen, maar net zo erg als met Sustanon of erger?

(Hij slikt wel een middel tegen haaruitval i.i.g.)
 
welke middel slikt hij tegen haaruitval?
want proscar werkt niet bij Winstrol, je hebt een DHT blocker nodig.

Van winstrol zal je (beperkte)haaruitval krijgen als je er aanleg voor hebt, want winstrol is een DHT middel.
 
Volgens mij ligt dat gewoon in je genen dat je haar uitvalt
 
Proscar (finasteride) is toch een DHT blocker?
 
Originally posted by DJNRG83
Proscar (finasteride) is toch een DHT blocker?

Ja en nee

Het is een 5 alpha enzyme blokker.

maar als je winni (17 alpha-methyl-5alpha- androstano [3,2-c]pyrazol-17 beta-ol) neemt dat is al 5 alpha gereduceerd dus heeft proscar geen enkele zin
 
Originally posted by fer
welke middel slikt hij tegen haaruitval?
want proscar werkt niet bij Winstrol, je hebt een DHT blocker nodig.

Van winstrol zal je (beperkte)haaruitval krijgen als je er aanleg voor hebt, want winstrol is een DHT middel.

Weet het niet meer precies, iets van trixine ofzo.

Maar is de uitval net zo erg als bij Sus of niet?
 
Originally posted by M@k@vElI


Ja en nee

Het is een 5 alpha enzyme blokker.

maar als je winni (17 alpha-methyl-5alpha- androstano [3,2-c]pyrazol-17 beta-ol) neemt dat is al 5 alpha gereduceerd dus heeft proscar geen enkele zin
Daarom is saw palmetto een betere keuze,

Some research suggests that saw palmetto extract works at the site of androgen receptors on steroid sensitive cells. Research shows that saw palmetto does not have an effect on the plasma concentration of testosterone, dihydrotestosterone, or other hormones so systemic production of testosterone is maintained when taking saw palmetto. In contrast finasteride has been shown effective in reducing serum concentration of dihydrotestosterone. Saw palmetto seems to work locally at the actual site of hormone binding to receptors on cells. It apparently stops or at least reduces the receptor binding of androgens. It also locally inhibits 5 alpha reductase and 3 ketosteroid reductase and these enzymes are involved in converting testosterone to the more potent dihydrotestosterone (DHT). Saw palmetto extract may also act to reduce inflammation that is associated with benign prostatic hyperplasia by reducing immune cell production of stimulating cytokine chemicals.

Niet alleen via het stoppen van het enzym maar ook door het binden van dihydrotestosterone aan de receptor zelf te reduceren dus. (blokken)

Hoe dit precies werkt is men nog niet achter.

Dus dit kan helpen bij winny, maar reduceerd waarschijnlijk de spiergroei in de kuur.
 
Originally posted by ccnp
Volgens mij ligt dat gewoon in je genen dat je haar uitvalt
Dat is juist, maar langdurig hoge waarden DHT kunnen ook bij niet gevoelige mensen op termijn problemen geven.
Maar het is idd vooral een genetische kwestie.
 
Originally posted by maniac


Weet het niet meer precies, iets van trixine ofzo.

Maar is de uitval net zo erg als bij Sus of niet?
Ik zou zeggen erger.
Sustanon ie. testosterone kan nl. ook naar estrogeen aromatiseren, winny niet.
 
Originally posted by admin

Dat is juist, maar langdurig hoge waarden DHT kunnen ook bij niet gevoelige mensen op termijn problemen geven.
Maar het is idd vooral een genetische kwestie.

Ja idd.

als er niemand in je gehele familie kaal is zul je zelf ook niet kaal worden !


Goeie post trouwens over die saw palmetto
 
bizarre is, is dat ik tijdens kuren meer last krijg van Roos... het lijkt wel of mijn hoofdhuidporien overuren aan t draaien zijn...
 
Bedankt voor de reacties
 
Ik gebruik nu voor de 2e maal stromba. Heb het 1x in combinatie met Primo gebruikt. 2x DHT dus.
Heb geen haaruitval maar merk wel dat op mijn achterhoofd en de zijkanten het haar iets dunner is geworden.
Niet dat dit iets uitmaakt. Heb nl toch een opgeschoren koppie.
 
Back
Naar boven