AndroidHealthClinic

Haaruitval... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja dan weet ik eigenlijk toch niet wat ik moet zeggen hehe, want heb wat andere forums afgelezen met personen die ook propecia hebben geprobeerd en die zeggen dat het voor hun wel heeft gewerkt , die zouden dan toch ook niet liegen lijkt mij...

Dit is trouwens geen reactie omdat ik wanhopig etc ben haha , vind het gewoon vreemd :)

Nee lijkt mij ook niet. :)
Raar, misschien is de formule verbeterd :scratch:
 
hoelang is het dan geleden dat je vader aan die test heeft meegedaan?

Paar jaartjes en voor zover ik weet duurt het zeker 10 jaar voor een vernieuwde formule op de markt komt ivm tests enzo.
Dus het zou nu dan nog zeker een jaartje of 5,6 duren eer' er een nieuwe formule hiervan op de markt komt.
 
Paar jaartjes en voor zover ik weet duurt het zeker 10 jaar voor een vernieuwde formule op de markt komt ivm tests enzo.
Dus het zou nu dan nog zeker een jaartje of 5,6 duren eer' er een nieuwe formule hiervan op de markt komt.

bij die tijd ben ik al kaal hahaha:D :o

nee maar ik ben van plan om het gewoon een keer te proberen en dan maar verder zien. Mocht het niet lukken dan maar kaal door het leven :p
 
Luister ik zal je uit de droom helpen :)
Mijn vader heeft meegedaan aan een proef van dat middel en het werkt....NOT!!!
Mensen accepteer het nu maar dat jullie kaal worden. Het zit in de genen en daar verander je niets aan :)

En zo lelijk vinden wij dames het echt niet hoor ;)

he zit ik de hele tijd te zeggen dat het niet werkt. zegt iedereen van wel. zeg ik oke hoe duur is het, kom jij aan dat het niet werkt!:mad:
 
wtf nu heb ik het !!!

je kan zelfs kiezen welke kleur en welke coup!!! geniaal!
welke zal me goed staan?
Regal.jpg
 
+-34.10 euro voor 120 dagen (proscar delen door 4)
 
bij die tijd ben ik al kaal hahaha:D :o

nee maar ik ben van plan om het gewoon een keer te proberen en dan maar verder zien. Mocht het niet lukken dan maar kaal door het leven :p

Niet geschoten altijd mis :thumbs:

he zit ik de hele tijd te zeggen dat het niet werkt. zegt iedereen van wel. zeg ik oke hoe duur is het, kom jij aan dat het niet werkt!:mad:

Is sta dan toch alleen maar achter jou :aai:
 
:D


iig Muus is naar bed, morgen weer een lange dag voor de boeg.
Succes nog u allen :kiss: :wave:
 
Mensen, doorverwijzing heeft geen nut. Aangezien dit geen ziekte is die vergoed wordt door de ziekenfonds, stuurt de derma je door naar een privekliniek. En zeerwss naar een kliniek van dhr. Boersma. Een goeroe op dit gebied.

Een analyse kost je 150 euries. En de kans is heel groot dat je gewoon finastride voorgeschreven krijgt, waar je dus ook zelf voor moet betalen.

Mijn advies is gewoon, wil je niet kaal worden, neem finastride/propecia.

Proscar word WEL vergoed, propecia niet. Propecia en proscar bevatten beide finasteride, alleen proscar is van origine een product tegen prostaatvergroting. Een goede dermatoloog zal je niet doorverwijzen naar een kwakzalver als Boersma.

Luister ik zal je uit de droom helpen :)
Mijn vader heeft meegedaan aan een proef van dat middel en het werkt....NOT!!!
Mensen accepteer het nu maar dat jullie kaal worden. Het zit in de genen en daar verander je niets aan :)

En zo lelijk vinden wij dames het echt niet hoor ;)

Finasteride werkt echt wel, anders zou het niet gefabriceerd worden door een gigant als Merck & Co.


Minoxidil. (heb het een maand geprobeerd) Enige nadeel ervan is wel dat je haar begint te krijgen op je oren, nek, onder je oogkas, je baardgroei flink wat sterker wordt, en het haar op je borst, buik en armen ook toeneemt + rapper teruggroeit. Nog een nadeel ervan is dat je smorgens opstaat met dikke vette schilfers in je haren, die je dan natuurlijk moet uitwassen, en er meestal zelfs na 1 wasbeurt niet helemaal uit zijn.. Haren vallen wel niet meer uit en het haar op je hoofd groeit ook terug en je haardos ziet er voller en sterker uit. Het is maar wat je liever hebt. ;) Een ander middel dat je kan nemen is Alopesan of Capiplus, maar dat kost dan weer handenvol geld..

Dat is inderdaad een bijwerking van minoxidil, extra lichaamsbeharing.

Bij een groep van 50 man heeft het geen resultaat geboekt. Lijkt me onwaarschijnlijk dat het net díe 50 man zijn waar het niet bij werkt ;)

Geloof ik niet. Heb je toevallig een link naar de studie?
 
ik heb zelf behoorlijke diepe inhammen, jammer dan

maar goed dat is natuurlijk wat anders als haaruitval.
 
Proscar word WEL vergoed, propecia niet. Propecia en proscar bevatten beide finasteride, alleen proscar is van origine een product tegen prostaatvergroting. Een goede dermatoloog zal je niet doorverwijzen naar een kwakzalver als Boersma.



Finasteride werkt echt wel, anders zou het niet gefabriceerd worden door een gigant als Merck & Co.




Dat is inderdaad een bijwerking van minoxidil, extra lichaamsbeharing.



Geloof ik niet. Heb je toevallig een link naar de studie?

Hmm ik geloof het wel. Maar vergeleken met de andere studies... Muus' vader wás 'enkele jaren geleden' al kaal dacht ik zo.

Volgens mij moet de test hier dan zijn gegaan om haar productie, haargroei. En niet alleen om het beschermen van het aanwezige haar.
 
Een echte man heeft 2 kale koppen! Wat moet je met al dat haar, man. Een functie heeft het niet en zonder is net zo mooi.:D
 
Finasteride werkt echt wel, anders zou het niet gefabriceerd worden door een gigant als Merck & Co.



Geloof ik niet. Heb je toevallig een link naar de studie?

Dat het door een gigant geproduceerd wordt wil niet altijd verwijzen naar een garantie. :)

Dat jij het niet gelooft daar kan ik verder niets aan veranderen. Het levende bewijs heb ik hier rondlopen. Een link zou ik zo snel je niet aan kunnen reiken. Ik zou hoogstens een foto van mij pa hier kunnen plaatsen :o
 
Dat het door een gigant geproduceerd wordt wil niet altijd verwijzen naar een garantie. :)

Dat jij het niet gelooft daar kan ik verder niets aan veranderen. Het levende bewijs heb ik hier rondlopen. Een link zou ik zo snel je niet aan kunnen reiken. Ik zou hoogstens een foto van mij pa hier kunnen plaatsen :o

Muus, ik verdiep me al 4 jaar in het fenomeen alopecia androgenetica. Ik weet waar ik over praat :). Hoe lang heeft het onderzoek eigenlijk geduurd?
 
Muus, ik verdiep me al 4 jaar in het fenomeen alopecia androgenetica. Ik weet waar ik over praat :). Hoe lang heeft het onderzoek eigenlijk geduurd?

Pff, al sla je me dood :o Kan het mijn vader nu ook niet even vragen want die is trainen. :)
Ik zal het je zo snel mogelijk laten weten ;)
 
Nou het werkt dus echt wel. Bij de meeste mensen tenminste. Nogmaals het is een remmer die het proces met 5 tot 10 jaar zal kunnen vertragen.

Porpecia kost ongeveer een euro per dag, als je proscar haalt en dat deelt door 4 krijg je dezelfde dosis binnen, en dat wordt wel vergoed.

Muuske. Lekkere steekproefpopulatie 50 man hahahaha. Daar kan je toch geen wetenschappelijke conclusie uit gaan trekken!!!

Er zijn zoveel studies gedaan dat het dus wel degelijk werkt. Bij mij ook. Niet bij iedereen maar dat is met elk medicijn zo. Als je al helemaal kaal bent zal het weinig tot niks doen, behalve het tevoorschijn toveren van donshaartjes. Ben je kalend, dan doet het zeker wat.
 
Back
Naar boven