XXL Nutrition

Haarverlies tegengaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aerospeed

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2013
Berichten
162
Waardering
41
Ik overweeg om finasteride te gebruiken omdat ik last heb van dunnere stukken in mijn haar. Zijn er nog leden die last hebben van haaruitval tijdens het kuren? Wat is jullie oplossing hiervoor, buiten kortscheren natuurlijk :p

Ik las dat finasteride tijdens cutting cycles niet aangeraden wordt omdat vet verliezen moeilijker zou zijn tijdens finasteride gebruik. Iemand daar ervaring mee?

Thanks voor de hulp.
 
Bijkomstige vraag: in hoever zal finasteride helpen om het haar opnieuw dikker te maken. Ik ben nu paar maand bezig met blast/cruise/blast en zal niet direct off gaan.
 
Ik heb tot nu toe alleen last gehad van haaruitval als ik mast gebruik. Oplossing: geen mast gebruiken :P beetje lamé antwoord maar ik zie geen heil in middelen zoals fina.
 
Ik heb tot nu toe alleen last gehad van haaruitval als ik mast gebruik. Oplossing: geen mast gebruiken :P beetje lamé antwoord maar ik zie geen heil in middelen zoals fina.

Mast is idd hard voor het haar. Binnenkort zou ik op tren willen cutten. Heb jij al ervaring met tren en haarverlies?

Winny, tren en mast zouden naar het schijnt het slechtst zijn voor het haar.
 
Laatst bewerkt:
is persoonsgebonden denk ik.. heb nergens last van persoonlijk op mast,tren of winny
 
Verder nog iemand ervaring met finasteride of iets anders tegen haarverlies?

Zorgt dit voor een vollere haardos op plaatsen waar het haar al wat dunner is?

Is finasteride in een cut aangeraden? Ik las dat dit vetverlies zou afremmen.
 
Pompoenpitolie helpt haaruitval tegen te gaan.

Mast / tren geen haaruitval gehad en laatste blast met opeens haaruitval tot nu toe einde nakuur.

Zelf hoop ik dat mijn haar nu weer dikker wordt en meer. Maar weken lang elke dag haar in de borstel is geen pretje.

Weet niet of je genitisch kaal zou worden je opa's enz? Bij mij is dit niet het geval en niemand kaal in de familie.
 
Pompoenpitolie helpt haaruitval tegen te gaan.

Mast / tren geen haaruitval gehad en laatste blast met opeens haaruitval tot nu toe einde nakuur.

Zelf hoop ik dat mijn haar nu weer dikker wordt en meer. Maar weken lang elke dag haar in de borstel is geen pretje.

Weet niet of je genitisch kaal zou worden je opa's enz? Bij mij is dit niet het geval en niemand kaal in de familie.
Bij mij is ook niemand kaal maar na meer dan een jaar blast en cruise is het toch veel dunner geworden heb fina besteld en ga kijken hoe het gaat sides zijn zwaar overrated als je het onderzoek bekijkt is het vooral mentaal of placebo
 
Bij mij is ook niemand kaal maar na meer dan een jaar blast en cruise is het toch veel dunner geworden heb fina besteld en ga kijken hoe het gaat sides zijn zwaar overrated als je het onderzoek bekijkt is het vooral mentaal of placebo

Als je blast/cruised moet je accepteren dat je haar dunner wordt. Je zal zeker niet kaal worden als geen aanleg hebt maar ken maar weinig mensen bij wie het even dik is als voor ze begonnen
 
http://www.haargroeimiddel-webshop.nl/keratene-retard/keratene-retard-180-tabletten

Fina alternatief. Zelf geen ervaring mee, maar werd door iemand anders op dit forum aangeraden. Ben ook op zoek naar iets dat mogelijk hairloss tegen kan gaan tijdens mast/tren. Wellicht een combo van KR tabletten en pomoenpitolie, fina sides heb ik teveel slechte dingen over gelezen.
Zoek maar eens op hoe weinig mensen er ECHT sides van krijgen je kan het proberen en nog steeds stoppen als jij een van de weinige bent met serieuze sides
 
Als je blast/cruised moet je accepteren dat je haar dunner wordt. Je zal zeker niet kaal worden als geen aanleg hebt maar ken maar weinig mensen bij wie het even dik is als voor ze begonnen
Ga fina proberen erger me er dood aan
 
Zoek maar eens op hoe weinig mensen er ECHT sides van krijgen

https://www.drugs.com/comments/finasteride/

Op alleen die eerste pagina pik ik er al 9 uit die zeer vervelende side effects hebben gehad. Depressie, angst en andere cognitieve gedragsstoornissen, spierverlies, geen libido/erecties en zelfs mensen die aangeven dat het hun leven heeft vernietigd. Ook zijn er mensen die zijn gestopt met het middel waarbij de bijwerkingen nooit zijn verdwenen. Dus fina? No thanks.
 
https://www.drugs.com/comments/finasteride/

Op alleen die eerste pagina pik ik er al 9 uit die zeer vervelende side effects hebben gehad. Depressie, angst en andere cognitieve gedragsstoornissen, spierverlies, geen libido/erecties en zelfs mensen die aangeven dat het hun leven heeft vernietigd. Ook zijn er mensen die zijn gestopt met het middel waarbij de bijwerkingen nooit zijn verdwenen. Dus fina? No thanks.
Wow 9 nmensen van de hoeveel?
Kijk eens naar de sides van aas voor je dom doet ook zullen die 9 personen geen aas gebruiken dus veel minder dht hebben dan een aas gebruiker
 
Wow 9 nmensen van de hoeveel?
Kijk eens naar de sides van aas voor je dom doet ook zullen die 9 personen geen aas gebruiken dus veel minder dht hebben dan een aas gebruiker

9 personen van de eerste pagina op de eerste website die verscheen op google. Dom doen is wat jij doet, maar maakt niet uit, wie niet horen wilt.....:o
 
9 personen van de eerste pagina op de eerste website die verscheen op google. Dom doen is wat jij doet, maar maakt niet uit, wie niet horen wilt.....:o
Tuurlijk kereltje fuck off met je bullshit posts overal
Beetje inlezen is moeilijk voor sommige mensen 5% van de gebruikers hadden sides zelf de personen die een placebo kregen hadden er ook 3% sides van dus is vooral mentaal zoals op aas maar aan je post te kijken en dat je op je 25ste je moeder nog voor je naar de winkel gaat zegt genoeg over jouw niveau.
 
9 personen van de eerste pagina op de eerste website die verscheen op google. Dom doen is wat jij doet, maar maakt niet uit, wie niet horen wilt.....:o
Jouw post uit de dnp sectie goede stats ook om dnp te gebruiken normaal cutten was teveel moeite? Want dnp is 100% veiliger dan fina toch?

Nieuw
Vandaag EINDELIJK m'n laatste dag op DNP, ik heb het volgende aangehouden:

23-06-2016 Dag 1: 200 mg
24-06-2016 Dag 2: 200 mg
25-06-2016 Dag 3: 400 mg
26-06-2016 Dag 4: 0 mg; verkouden/grieperig
27-06-2016 Dag 5: 200 mg
28-06-2016 Dag 6: 200 mg
29-06-2016 Dag 7: 200 mg
30-06-2016 Dag 8: 400 mg
01-07-2016 Dag 9: 400 mg
02-07-2016 Dag 10: 0mg; één dag off - cheatday
03-07-2016: Dag 11: 400 mg
04-07-2016: Dag 12: 400 mg
05-07-2016: Dag 13: 400 mg
06-07-2016: Dag 14: 200 mg
07-07-2016: Dag 15: 200 mg
08-07-2016: Dag 16: 200 mg
09-07-2016: Dag 17: 400 mg
10-07-2016: Dag 18: 400 mg
11-07-2016: Dag 18: 200 mg; laatste capsule
12-07-2016: Dag 19: 0 mg; geen DNP
13-07-2016: Dag 20: 0 mg; geen DNP
14-07-2016: Dag 21: 0 mg; geen DNP
15-07-2016: Dag 22: 400 mg
16-07-2016: Dag 23: 200 mg
17-07-2016: Dag 24: 200 mg
18-07-2016: Dag 25: 200 mg
19-07-2016: Dag 26: 0 mg; te heet buiten
20-07-2016: Dag 27: 0 mg; te heet buiten
21-07-2016: Dag 28: 200 mg
22-07-2016: Dag 29: 400 mg
23-07-2016: Dag 30: 400 mg
24-07-2016: Dag 31: 400 mg
25-07-2016: Dag 32: 400 mg
26-07-2016: Dag 33: 400 mg
27-07-2016: Dag 34: 400 mg
28-07-2016: Dag 35: 400 mg
29-07-2016: Dag 36: 400 mg (laaste dag)

Op sommige dagen heb ik het terug gezet naar 200 mg, simpelweg omdat er een aantal hele warme dagen tussen zaten en op DNP is dat geen pretje. Op m'n cheat day ook off, wilde gewoon goed kunnen carben zonder teveel hitte. Ik kreeg het alsnog warm natuurlijk, maar minder heet als wanneer ik het wel zou nemen. Zat ook een paar dagen zonder DNP, had niet gedacht dat ik 'm zo lang zoudoortrekken, dus vandaar 3 dagen gemist. Ook op de dagen waarbij het 34+ graden buiten was heb ik helemaal geen DNP genomen.

Al die horror verhalen op het internet zijn naar mijn mening mensen die te hoog doseren omdat ze te snel willen gaan, te weinig drinken en hun voeding, vitaminen en supplementen niet op orde hebben. Voor mij was 400 mg nog net te doen, maar een vriend van mij voelde het pas écht goed op 600 mg en is zelfs naar 800 mg gegaan, dus de manier waarop het aanvoelt verschilt heel erg per persoon.

Ben begonnen op 89 kg @ 185 cm, vp 16-17%. Zit nu met vocht al rond de 82 kg, dus ben minimaal 7 kilo kwijt in 30 dagen met DNP. Ben ontzettend bloated en spieren zijn flat, morgen eindelijk weer een cheat day en dan wachten tot de DNP volledig uit m'n systeem is, benbenieuwd. Good times. :o
 
Tuurlijk kereltje fuck off met je bullshit posts overal
Beetje inlezen is moeilijk voor sommige mensen 5% van de gebruikers hadden sides zelf de personen die een placebo kregen hadden er ook 3% sides van dus is vooral mentaal zoals op aas maar aan je post te kijken en dat je op je 25ste je moeder nog voor je naar de winkel gaat zegt genoeg over jouw niveau.

Op 25ste moeder naar de winkel, DNP en finasteride side effects vergelijken? Waar heb jij het in godsnaam over? Jij refereert naar "het onderzoek" waarbij je aangeeft dat het voornamelijk placebo of mentaal is; want er is één onderzoek die alle feiten op een rijtje zet en dat is alles? Op basis van je bovenstaande posts kan ik slechts aannemen dat je mogelijk lijd aan een milde vorm van het syndroom van down, want de hoeveelheid diarree die je zojuist hier hebt neergezet is bizar.

p.s. "Team 3CC" - had 't eigenlijk wel kunnen verwachten.
 
Back
Naar boven