Ik heb vroeger hagedissen gehad, 3 anolissen waarvan 1 mannetje die dus vaak zat te showen met zijn keelflap.
--off-topic--
Vroeger heb ik verder roodwangschildpadden, kousebandslangen, ringslang, koren(maïs)slangen, koningspythons, zoetwaterkreeften en een vlaamse gaai gehad. De vlaamse gaai was het leukst omdat we die van jongs af hadden was die zo tam dat we hem af en toe in het bos loslieten en als we zijn naam riepen kwam hij weer terug. In de vijver waar de schildpadden zaten waren ook nog vissen, mosselen, kikkers en salamanders. In mijn aquarium zaten veel mooie en sommige dure vissen, appelslakken en klauwkikkers. Nu zijn er alleen nog wat vissen over. Nu hebben we verder 2 katten, 1 konijn en 5 ratten en die ratten heb ik in Delft.
Wat ik in de toekomst ga nemen.... misschien een fret. Hoewel reptielen mijn favo dieren zijn, is een aaibaar huisdier die naar je luistert enzo leuker als je op jezelf woont.

Als ik later een vriendin en groter huis heb neem ik weer een groot aquarium, vijver en reptielen... en een hond.