MuscleMeat

Hagedissen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Heeft iemand hier een hagedis als huisdier en zo ja wat heb je dan?
 
Nee, ik heb een hond. Tis eens keer wat anders dan een hagedis.
 
Originally posted by DJNRG83
Nee, ik heb een hond. Tis eens keer wat anders dan een hagedis.
een hond..toe maar. Jij durft zeg. origineel:D

heb zelf nu niets meer, heb vroeger een hond en een parkiet gehad die t nog goed met alkaar konden vinden ook.
vervolgens aantal konijnen en andere knaagdieren gehad.
3 weken geleden is mn konijn van 11 jaar overleden. is behoorlijk oud voor een konijn. hij werd al grijs (en liep met een stok rond ;) ) en we hebben besloten om nu even geen vee meer aan te schaffen.

ben zelf een hondentype en heb niet zoveel met katten.
honden stralen meer persoonlijkhid uit, je hebt er meer plezier van. een kat ligt maar op de veranda of is de hele dag buiten en heeft gewoon minder uitstraling.

neem later een golden retriever of een rottweiler. Geweldig mooie honden
 
Ik heb een bordeauxdog en een anolis
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb zo'n hond.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Hier drie groene leguanen in huis... hebben een megagrote bak gebouwd, zodat we zelf ook in de bak erbij kunnen gaan zitten. Ik kan er zelfs in staan!
Verder nog een zwarte kat in huis, een Valkparkiet een Grote Alexanderparkiet een een Kouw. In de schuur hebben we kroppers (sierduiven) zitten en we hebben een vijver met Koi... Dat was het wel zo'n beetje :D
 
Originally posted by FraGGo
een cavia :D

heb ik ook gehad. die van mij beschikte over paranormale gaven. nog voordat ik bij mn voordeur was en dus nog gewoon buiten liep begon dat beest al te piepen en te knorren wetende dat ik eraan kwam. echt maf

op en gegeven moment werd die ook opgebeamed .:D
 
Originally posted by dandyman

een kat ligt maar op de veranda of is de hele dag buiten en heeft gewoon minder uitstraling.

OBJECTION!!!

:) ik vind dat katten zekers een strakkere uitstraling hebben als honden. Lichamelijke bouw van een kat is mooier vind ik zelf. Een ook hu koppie ziet r gestroomlijnder en mooier uit. Maar das dan mijn mening. :)

Uhhh, wij hebben zelf een kat thuis (anders zou ik dit ook niet zeggen natuurlijk :)).
 
Daarom is t mij mening. ben gewoon meer een fruite euh hondentiepje:D

moet jij overigens geen stage lopen?
 
het verschil tussen katten en honden is dat de kat zijn baasje uitzoekt en dat het baasje de hond uitzoekt
 
ik heb ook een bordeaux dog pup van dik vier maanden. Tering dat beest komt meer dan 1 kg in de week aan daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen!!!!!!!!!
 
Dan volg je toch gewoon zijn eetpatroon:D
 
Originally posted by dandyman
Daarom is t mij mening. ben gewoon meer een fruite euh hondentiepje:D

moet jij overigens geen stage lopen?

jah wel, maar heb nog steeds een eigen kantoortje. Alleen nu kan bijna iedereen makkelijk op mijn scherm kijken dus moet ik goed op mijn hoede zijn! damnit....
 
Know the feeling, know the feeling:rolleyes:
 
Muahaha, ik heb lekker nog een weekie vakantie. Daarna moet ik ook weer stage lopen :rolleyes:
 
Originally posted by DJNRG83
Muahaha, ik heb lekker nog een weekie vakantie. Daarna moet ik ook weer stage lopen :rolleyes:

Muahaha, ik moet lekker nog 5 weekies stage. Daarna moet ik ook weer vakantie lopen :rolleyes::D
 
Ik heb vroeger hagedissen gehad, 3 anolissen waarvan 1 mannetje die dus vaak zat te showen met zijn keelflap.

--off-topic--
Vroeger heb ik verder roodwangschildpadden, kousebandslangen, ringslang, koren(maïs)slangen, koningspythons, zoetwaterkreeften en een vlaamse gaai gehad. De vlaamse gaai was het leukst omdat we die van jongs af hadden was die zo tam dat we hem af en toe in het bos loslieten en als we zijn naam riepen kwam hij weer terug. In de vijver waar de schildpadden zaten waren ook nog vissen, mosselen, kikkers en salamanders. In mijn aquarium zaten veel mooie en sommige dure vissen, appelslakken en klauwkikkers. Nu zijn er alleen nog wat vissen over. Nu hebben we verder 2 katten, 1 konijn en 5 ratten en die ratten heb ik in Delft.

Wat ik in de toekomst ga nemen.... misschien een fret. Hoewel reptielen mijn favo dieren zijn, is een aaibaar huisdier die naar je luistert enzo leuker als je op jezelf woont. :D Als ik later een vriendin en groter huis heb neem ik weer een groot aquarium, vijver en reptielen... en een hond.
 
Back
Naar boven