MuscleMeat

Hagedissen

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 25
  • Weergaven 1K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Originally posted by CrocoDillon
De vlaamse gaai was het leukst omdat we die van jongs af hadden was die zo tam dat we hem af en toe in het bos loslieten en als we zijn naam riepen kwam hij weer terug.

mooi, hoor je niet vaak bij vogels. nooit eigenlijk

Originally posted by CrocoDillon
Wat ik in de toekomst ga nemen.... misschien een fret. Hoewel reptielen mijn favo dieren zijn, is een aaibaar huisdier die naar je luistert enzo leuker als je op jezelf woont. :D Als ik later een vriendin en groter huis heb neem ik weer een groot aquarium, vijver en reptielen... en een hond.

fretten zijn in t algemeen niet zo aaibar als ze eruitzien. Zijn heel moeilijk tam te krijgen en van nature behoorlijk agressief.

ikneem later als ik op me eige ga wonen ook een hond en een vriendin:D
 
De anolis is overleden, ik heb gister een baaragaam gekocht [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Bodyman
De anolis is overleden, ik heb gister een baaragaam gekocht

kewle beestjes body! Die ene zwaaid naar ons :)
 
Originally posted by Bodyman
De anolis is overleden, ik heb gister een baaragaam gekocht
Zeker coole beestjes, die stond vroeger op mijn verlanglijstje... maar mijn ouders vonden dat ik al teveel dieren had. Denk dat ik beter kan verhuizen... naar Australië ofzo :D

Originally posted by dandyman


mooi, hoor je niet vaak bij vogels. nooit eigenlijk



fretten zijn in t algemeen niet zo aaibar als ze eruitzien. Zijn heel moeilijk tam te krijgen en van nature behoorlijk agressief.

ikneem later als ik op me eige ga wonen ook een hond en een vriendin:D
Fretten zijn best wel tamme huisdieren hoor, zoek maar eens wat info op Fretten pagina.
 
Originally posted by Rob G


kewle beestjes body! Die ene zwaaid naar ons :)

dat zijn niet de mijne ik heb er een maar ik heb die foto even gebruikt als een voorbeeld van hoe ze eruit zien. Wat vooral lachen is is zijn jacht op krekels :D, die beesten hebben echt een killer instinct
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nu ik het me bedenk... heb ook ooit eens een gekko gehad, die had mijn vader toen ik 10 was ofzo meegesmokkeld in het vliegtuig uit portugal :D
 
Back
Naar boven