XXL Nutrition

Haha hoe groot is de kans?

Bezoekers in dit topic

vandaag is die kans niet te onderschatten.

Gisteren kom ik dus terug van school en zoek mijn fiets op station!
na 6 min zoeken, wist ik zeker dat die gejat is.
Dus ik loop helemaal naar huis en zie opeens mijn fiets voor het huis staan:eek:

Dus ik vraag mijn vader wtf dit dat. Hij zegt hahahha???
Wat bleek mijn vader was werken in de tuin en de buurjongen (de linkerburen zijn raar, is een tienerhuis. dus komen en gaan) die komt aan fietsen en mijn vader denkt wtf dit fiets is van mijn zoon. Ziet ook dat de slot kapot is gemaakt en nog aan hangt.

Dus na 2 min gaat mijn vader aanbellen en zegt die fiets heb je gejat van mijn zoon op station blabla, gozer gaat ontkennen en me vader zegt ga nu politie bellen enzo. komen andere buren ook bij kijken en opgegeven moment gaat jongen toch bekenen en heeft een nieuwe slot plus een bos bloemen gekocht voor ons. hehe gozer had mooie verkeerde fiets te pakken;)

Kiko, leuk! zo heet m'n hondje ook:)

Jouw vader ownt dan wel.

een bos bloemen, ik zou hem een leuke som laten ophoesten...

Ongeveer 1,82%

:rolleyes: onder school versta ik middelbaar onderwijs, anders moest de TS wat duidelijker zijn.

Ja okay daar heb je wel gelijk in. Ik studeer!

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Volgende keer als je vader nog eens aan mijn deur staat schop ik hem helemaal kapot. Ik had je banden lek moeten steken. Wacht maar ik krijg jullie nog wel! :mad:

Hehe je hebt anders wel braaf een nieuwe slot en een bos bloemen gekocht:D

leuk verhaal...

Terug
Naar boven