AndroidHealthClinic

Haha no fokking way

Bezoekers in dit topic

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
40.354
Waardering
53.664
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Haha made the news bitches :roflol:

Zaterdag 11 februari om 19:26
Ben 2 uur geleden samen met 2 anderen staande gehouden door politie, omdat we sneeuwballen aan het gooien waren vanaf het dak van een parkeergarage. :roflol:


‘Volwassen’ sneeuwbalgooiers in kraag gevat dankzij 14-jarige
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Foto: AMSTELVEENZ Newz | 13 februari 2017
AMSTELVEEN – ‘We mopperen wel eens over de jeugd, maar in dit geval was de jeugd een stuk verstandiger dan de volwassenen,’ zo meldt de Amstelveens politie op Facebook, nadat een 14-jarige jongen afgelopen weekend de politie waarschuwde voor gevaarlijk wintergedrag van een groepje volwassenen.

Het groepje mannen & vrouwen stond namelijk op gevaarlijke wijze vanaf de bovenste etage van een parkeergarage in Amstelveen sneeuw en ijsballen naar beneden te gooien, waarbij mensen werden geraakt.

De 14-jarige jongen vond dat dermate gevaarlijk, dat hij de meldkamer had gebeld. De politie moest een einde maken aan de ‘volwassen’ sneeuwpret. ‘Toen we ter plaatse kwamen bleken de volwassen heren en dames speciaal met hun auto de garage binnen gereden te zijn om sneeuwballen naar beneden te gooien,’ aldus de politie op Facebook.

'Volwassen' sneeuwbalgooiers in kraag gevat dankzij 14-jarige - Amstelveenz

Haha no fucking way. Haha:roflol::roflol::roflol:
 
Wil je nou karma hebben ofzo?
Alleen als het jouw karma is :p

Nee maar serieus, ik ga echt helemaal stuk hier. Deze stad is blijkbaar zo saai, dat dit gewoon voorpagina nieuws is hier :roflol:
 
En maar klagen over Marokkanen.
 
Ik weet niet hoe hoog die garage is maar als iemand sneeuw-/ijsballen richting mij aan t gooien was van een bepaalde hoogte af zou ik daar ook niet heel vrolijk van worden denk ik
 
Ik weet niet hoe hoog die garage is maar als iemand sneeuw-/ijsballen richting mij aan t gooien was van een bepaalde hoogte af zou ik daar ook niet heel vrolijk van worden denk ik
2 hoog en ze waren niet compact. Het kon gewoon geen schade aanrichten. Je gaat toch niet ijsballen van 2 hoog op mensen hun hoofd strepen. Ik zie daar geen lol van in. Mensen pijn doen haal ik geen plezier uit.
Het kon echter wel veel mensen afzeiken, zo blijkt :roflol:
 
Naam en rugnummer 14 jarig ventje!
 
Laatst bewerkt:
Triest, die 14 jarige is een held!
 
En twee uur later staan ze weer op straat, wat een land.
 
Back
Naar boven