AndroidHealthClinic

hahaha wat lullig

Bezoekers in dit topic

H a h aa

Moedwillig gasten hun fantasie werkelijkheid laten worden en dan lafjes oppakken waarbij de gehele natie toekijkt.

Echt superleuk, sterf.

ChrisHanson.jpg

Wat een super show is dat! moeten ze ook in Nederland doen :D

hahahaha
camouflaged officer :D

hahaha.. had het al eerder gezien jah.. maar die cop in camouflage outfit.. geweldig.. hahaha:roflol:

:D:D zo moet dat. hier in nederland krijg je weer Femke Halsema plus achterhoede achter je aan als je dit opzet.

lol vage shit hoor.. eerst helemaal op inpraten en dan arresteren. Maar wel amuserend

was deze jongen een serial killer of zo er stond een heel leger op hem te wachten.
Beetje overdreven hoor.

hahaha dat programma (of toch iets gelijkaardigs) was een tijd terug regelmatig op tv, sommige mensen hadden echt de meest idiote excuses.
ik vind dat ze het wel uitlokken allemaal, maar toch was het schokkend hoeveel mensen daarop reageerden. als ik me goed herinner hadden ze op een parking iets verderop een "arrestatiebus" staan waar ze iedereen naartoe brachten, het was daar echt een heen- en weergeloop. de een kwam binnen en ze konden de ander al gaan halen.

arrestatie in camouflagepak had ik wel nog niet gezien :roflol:

btw mogen ze dat zomaar uitzenden? lijkt me toch een schending van privacy? als jij zegt ik wil niet op tv komen of ik klaag je aan?

dikke sniper outfit

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven