XXL Nutrition

Hakbar probeert zich op te blazen in Ridderkerk

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
RIDDERKERK - Een man heeft donderdagochtend zijn arm en een deel van zijn been verloren bij een explosie in de St. Jorisstraat in Ridderkerk. Het slachtoffer ligt in een ziekenhuis, aldus een woordvoerster van de politie Rotterdam-Rijnmond. De exacte omstandigheden van het incident zijn nog onduidelijk.
De politie weet alleen dat de voetganger rond 02.00 uur iets wilde oppakken van straat en dat er toen een ontploffing plaatsvond. De man had het explosief vermoedelijk zelf bij zich. Wat het precies was, wilde de politie niet toelichten.

http://www.nu.nl/news/662849/12/Man_zwaargewond_door_explosie_Ridderkerk.html

De politie wilt weer niks zeggen hoor.....ons land, ons leven, ons probleem, maar de sterke arm van de wet houdt zijn kaakjes stijf op mekaar alsof men in een bak speed is gevallen.

Wraakgevalletje voor de eisen van die kneusstadgroep?
 
Ja ik zag het net op het nieuws! Dan word je toch gek als je zoiets ziet gebeuren?
 
ik las ff Hakkuhbar??? , maar het is dus een mocro?
 
echt bizar!
 
Zal niet de bedoeling geweest zijn zich zelf opteblazen dink ik . Maar om iets te gaan opblazen , kan er volledig naast zitten uiteraard . Ik heb gewoon het gevoel dat het een ongeluk was !
 
Als het die gast zijn eigen bom was, eigen schuld dikke bult !

'zie je wel god straft onmiddelijk :D '
 
Marc zei:
Als het die gast zijn eigen bom was, eigen schuld dikke bult !

'zie je wel god straft onmiddelijk :D '
Idd. Hopelijk heeft hij voor de rest van z'n leven pijn.
 
Tot nu kunnen we alleen maar speculeren over het 'hoe' en 'waarom'. Meer niet. :)
 
Meneer zelf was 20, was met 21 jarige vriend en deze is aangehouden door de politie. Dus ipv te rouwen om het ongeluk van je vriend wordt je aangehouden. Kan maar 1 ding betekenen ;)
 
Yeps. Ze hadden een zelfgemaakte vuurwerkbom die ze op een uitgestorven bedrijventerrein wilde afsteken.

Sneu allemaal. :(
 
dat is niet sneu

dat is gewoon ontzettend dom.

het is eerder sneu voor ons wij zullen hem nu de rest van zijn leven moeten gaan onderhouden.
 
Heeft de campagne van SIRE ook geen ruk geholpen zeg. Maar als het alleen ging om een puberale actie en ze verder geen intentie hadden om anderen er schade mee toe te brengen vind ik de straf van 'een been kwijt raken' toch wel iets TE.

Als het iets crimineels of terroristisch was, **** em ..geen medelijden mee.
 
ik hoor net dat die vent een geldautomaat wou opblazen met een handgranaat.

dat ging dus mis.
 
Geen hakbar dus. Alleen een stomme randmongool (pleonasme).

Niets aan het handje dus. :)
 
Duidelijk wel wat aan zijn handje :D
 
Juist niet meer. :thumbup:

[stompje.jpg]
 
Kenjie zei:
Zal niet de bedoeling geweest zijn zich zelf opteblazen dink ik . Maar om iets te gaan opblazen , kan er volledig naast zitten uiteraard . Ik heb gewoon het gevoel dat het een ongeluk was !

het is de wil van Allah:rolleyes:
 
Dan is die gast wel echt dom als het waar is dat die de geldautomaat wou opblazen met een granaat.
 
Rot voor hem, maar je bent ook wel een randdebiel als je een pinautomaat wil opblazen. Als dat tenminste waar is.
 
Back
Naar boven