XXL Nutrition

Hakbijlmoord (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CoD

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2005
Berichten
13.610
Waardering
446
Net op het nieuws meldde ze dat er gisteren een moord met een hakbijl heeft plaatsgevonden ergens op een station. Dader moest zonder reden op een 22 jarige jongen hebben ingehakt. Jongen is in het ziekenhuis overleden. De politie heeft geen link tussen de dader en het slachtoffer kunnen leggen. Dus waarschijnlijk een moord zonder enige reden. Hoe ik de dader op het nieuws heb gezien, van achteren, lijkt het me iemand van buitenlandse afkomst.

Toch behoorlijk schokkend dat zoiets kan gebeuren in Nederland. 22 jaar en dan zo aan je einde komen. Moet voor die ouders toch ook niet te verwerken zijn.
 
Net op het nieuws meldde ze dat er gisteren een moord met een hakbijl heeft plaatsgevonden ergens op een station. Dader moest zonder reden op een 22 jarige jongen hebben ingehakt. Jongen is in het ziekenhuis overleden. De politie heeft geen link tussen de dader en het slachtoffer kunnen leggen. Dus waarschijnlijk een moord zonder enige reden. Hoe ik de dader op het nieuws heb gezien, van achteren, lijkt het me iemand van buitenlandse afkomst.

Toch behoorlijk schokkend dat zoiets kan gebeuren in Nederland. 22 jaar en dan zo aan je einde komen. Moet voor die ouders toch ook niet te verwerken zijn.

jammer dat ons mooie landje zo naar de klote moet gaan.dat mensen elkaar zoiets aan doen.

off : en nu gaat hij nog naar de hell ook want hij is geen moslim.arme jongen
 
Dit gereedschap hadden we nog niet gehad.

What's next? :S
 
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom
 
****ing hell :mad:

je zal zo aan je einde moeten komen :sad:


pijnlijke dood voor de dader a.u.b
 
hmmm zal er uit gezien hebben denk ik...
 
Zieke mensen die dit doen... Gewoon zomaar even iemand neerhakken? :no:

Voor zulke gevallen de dader gewoon straffen door hem hetzelfde aan te doen zoals hij zijn slachtoffer aandeed! Maar nee, in het "zwaarste" geval krijgt ie TBS, wat dus ook een lachertje is hier in NL.
 
Tsja hij had beter het bijltje er bij neer kunnen leggen.
Flauw grapje mar ik heb vaker slachtoffers gezien van mensen die in aanraking kwamen met een bijl.
En idd what's next.
Zal wel weer iemand zijn met een psychose of het wordt weer op een game of film afgeschoven.
 
Iemand die zoiets doet moet direct een spuitje krijgen.

dit soort kost de staat veel te veel geld.


mijn medeleven gaat uit naar directe familie van slachtoffer.

wist nog niet dat ie overleden was.
 
Tja, soms wil je gewoon weten hoe het is om iemand met een bijl aan stukken te hakken zonder verdere reden:rolleyes:
 
Ziek. Gestoord. :mad:

Gewoon geen woorden voor, wat een gekken zijn er op de wereld.
 
Net op het nieuws meldde ze dat er gisteren een moord met een hakbijl heeft plaatsgevonden ergens op een station. Dader moest zonder reden op een 22 jarige jongen hebben ingehakt. Jongen is in het ziekenhuis overleden. De politie heeft geen link tussen de dader en het slachtoffer kunnen leggen. Dus waarschijnlijk een moord zonder enige reden. Hoe ik de dader op het nieuws heb gezien, van achteren, lijkt het me iemand van buitenlandse afkomst.

Toch behoorlijk schokkend dat zoiets kan gebeuren in Nederland. 22 jaar en dan zo aan je einde komen. Moet voor die ouders toch ook niet te verwerken zijn.

sta ik niet van te kijken
 
Behoorlijk ****ed up om zo aan je einde te komen. Voor je het beseft is het te laat en kan je jezelf niet meer verweren. Voor de dader is er maar een oplossing.
 
niet aan toe doet??? Hoe laat was je er...??
 
Lees net dat het om een dakloze gaat met amerikaans paspoort..

Zal wel een schizo zijn geweest, of zwaar onder invloed van crystal meth, acid, heroine, oid
 
Back
Naar boven