MuscleMeat

Hakkkkeeuuuhhhh !!!!!!!!!!!!!!

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Wie van de DBB'ers bezoekt nog weleens een hardcore feest?! :D
 
Me not

totaal m'n sT niet hoor


bestaat dat nog trouwens?????
 
Zeker, ik bezoek veel feessies.. Hardcore & terror.
 
Ik
standaard hardcore raak ik wel meer op uitgekeken omdat het saai word, liever idd terror :P
maar ook wel early rave, darkcore, industrial
:thumbs: mr.mike :)
 
Ik ben nu al 4 jaar niet meer geweest ofzo maar 't begint aardig te kriebelen...

Standaart hardcore (mainstream) ben ik inderdaad ook op uitgekeken... Ben vooral 'n liefhebber van darkcore maar ook jumpstyle...

Terror...tja...moet ik gelijk denken aan die agressieve klapkaken in de Tunnel of Terror op Hardcore Ressurection... Nee...niet mijn shit...

Doe mij maar Armageddon Project style... :D
 
Test_Addicted zei:
Ik ben nu al 4 jaar niet meer geweest ofzo maar 't begint aardig te kriebelen...

Standaart hardcore (mainstream) ben ik inderdaad ook op uitgekeken... Ben vooral 'n liefhebber van darkcore maar ook jumpstyle...

Terror...tja...moet ik gelijk denken aan die agressieve klapkaken in de Tunnel of Terror op Hardcore Ressurection... Nee...niet mijn shit...

Doe mij maar Armageddon Project style... :D

O M G!!! Karma!! :P
 
Phase II is DE track van ze...
 
damn keeskoppen, waarom pakken jullie alle hardcore in, we need hardcore in belgie :( :sad:
 
jaah :D ik probeer meestal wel 1 party per maand mee te pakken
 
nee, niet mijn sT muziek
 
nix voor mij

allee ja kvind da wel eens leuk maar de mensen daar hebben altijd problemen met mij :(
 
nee, ik chill liever op een RnB Feestje ofzo..
 
In 2004 voor het laatst op moh geweest, opzich wel zin om weer te gaan.
 
Laatste feest was 3 steps ahead for life. Daarvoor regelmatig kleine feestin in de buurt en een keer MOH geweest in Eindhoven. Maar begopn me zo te ergeren aan het hersenloze volk en de baggere sfeer op die feestjes dus nu alleen nog maar naar techno feesten, qua dance muziek dan.
 
Merauder zei:
nix voor mij

allee ja kvind da wel eens leuk maar de mensen daar hebben altijd problemen met mij :(

Hoezo dat? heb nooit problemen eigenlijk..
 
Ja ik, maar niet zoveel meer. Vroeger ging ik wel veel. Af en toe zelfs 2 dagen achter mekaar.

Als ik nog naar een groot feest ga, dan is het early rave. Kleinere feestjes wil ik nog wel eens gaan als er hardcore t/m speedcore word gedraait. Ik erger me alleen zwaar rot aan de wazi's die daar de boel bij elkaar pogoen. Ik kom nog van de 2e generatie, dus die houthakkers en helga's zie ik niet zitten.
 
FrederX zei:
nee, ik chill liever op een RnB Feestje ofzo..
Chillen? Ik dacht dat mensen altij naar RnB feesten gingen om eens lekker te vechten? :D

Vroeger was ik gabber, maar tegenwoordig vind ik hardcore geen zak meer aan. Doe mij maar drum & bass, daar komt ook nog eens een leuker publiek op af.
 
thunderdome 1994,11 jaar geleden :eek: was mijn eerste feest.
er is wel veel veranderd maar ik ga nog steeds graag

toen 64 kg en nu 90 kg en ik ben 1,87 :eek: :eek:
 
Ik pak ook graag wel feestjes. Alleen de laatste tijd niet zo veel meer.
Misschien 1 per 1 a 2 maand(en). LEKKER :D
 
toch wel een paar x per jaar.
ga alleen liever naar oldschool en early rave feesten dan de hedendaagse hardcore feesten.
 
Back
Naar boven