Fitness Seller

Hakkkkeeuuuhhhh !!!!!!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houthakkers en helgas...wat moet ik me daar als leek bij voorstellen?
 
Test_Addicted zei:
Noem eens voorbeelden...?



Ghehehe... op de feesten van 1 van de 2 grootste hakkuh-negers van NL Bass-D.... whahahahaha.... Wat een sukkels....
mindcontroller, ghosttown. op de meeste oldschool en realy rave feesten kom je ze bijna niet tegen.
En als je naar feesten wilt waar ze de hardcore van nu draaien en je wilt zo min ogelijk last hebben van dat volk kan je het beste in de omgeving van amsterdam blijven(hemkade).
Hoe verder je van de randstad af komt hoe erger het is.
 
Eerder wel eens naar een paar feestjes geweest hier in de buurt. Geen grote feesten. Maar het is totaal mijn muziek niet. Doe mij maar een lekkere Nederlandse plaat. Het liefst eentje van een geheime zender. :cool:
 
Een jaar of 8 a 9 geleden tergenwoordig niet meer. Kan er niet meer naar luisteren.
 
geeft mij maar nl hiphop
 
Ik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ikik Ik Ik!!!:d
 
hahhaha die jezusbus.

prachtig. Een keer na ghosttown zo'n bus ingestapt met mijn wappie kop. Al het koek opgevroten daarzo en de boel op stelten gezet. Ze waren niet blij met me :D Die ene jezusfreak zat nog tegen me aan te lullen: "Gaat het wel goed met jou? Pas op mijn vriend voor het kwaad" :roflol:
 
Ik, zeker vet altijd flinke harde herrie en volgas hakkúh, soms lekker zweten in je blote bast (beursgebouw altijd). heerlijk een goed (groot) feest bezoeken met flinke kabaal :D
 
KaLe zei:
hahhaha die jezusbus.

prachtig. Een keer na ghosttown zo'n bus ingestapt met mijn wappie kop. Al het koek opgevroten daarzo en de boel op stelten gezet. Ze waren niet blij met me :D Die ene jezusfreak zat nog tegen me aan te lullen: "Gaat het wel goed met jou? Pas op mijn vriend voor het kwaad" :roflol:

Lol ik snap niet dat die jezus busjes nogsteeds komen, zijn ze nogsteeds niet overtuigt in het feit dat ze zichzelf alleen maar belachelijk maken bij het volk dat naar dat soort feesten gaan :rolleyes:
 
blijft leuk die jezusbus :)
 
Ik ging vroeger naar Park, Nightmare, Megarave, Rave The City en natuurlijk hellraiser en Digital Overdose. God wat waren die feesten toch mooi.. later werd het minder en op een gegeven moment was ik het gewoon zat.

Heb de hele groei meegemaakt, op de meest geweldige feesten gestaan. Een sfeer die niet te beschrijven was en ik nog altijd niet heb kunnen terugvinden in de feesten van tegenwoordig. hardcore feesten bezoek ik trouwens niet meer. Ik bedank ervoor, ga niet tussen de 14 jarige pillen boertjes en neo nazi's lopen, die tijd heb ik gehad. Heb sinds 96 geen HC feest meer meegemaakt.
 
sport wonder zei:
Lol ik snap niet dat die jezus busjes nogsteeds komen, zijn ze nogsteeds niet overtuigt in het feit dat ze zichzelf alleen maar belachelijk maken bij het volk dat naar dat soort feesten gaan :rolleyes:

Staat die bus er nog steeds :eek: :eek:

Die stond er al toen ik voor het eerst de energiehal bezocht, many years ago.

Kan me herinneren dat ze best lekkere thee hadden :D
 
Syn zei:
haha ja lol die rode jezusbus staat er zowat bij elk feest bij :D
Maar die hadden vroeger wel goeie lollies en sinaasappeltjes ;)
 
Ik heb ooit jankend in de jezusbus gezeten. Niet omdat ik het licht zag maar van het lachen. Ze vertelde mij dat de duivel zelf mij aantrok tot dit soort feesten. Als je al flink wat alcohol in je hebt en dit word verteld door een wollenkousentrut moet je wel janken :) ( heb ze erna wel succes gewenst, en dat ik mischien over paar jaar mezelf wel bekeer :) )
 
zeker wel! meestal wel maandelijks. ik kan niet zonder! :P
 
yeahhhh hardcore is nog steeds geweldig, maar de mannen van de oude stempel presteren vrij weinig meer vind ik. (buzz fuzz laatste nummer rock a party is niet veel soeps). geef mij maar de gehele enzyme crew, d-passion (**** the free world) etc etc. kortom darkcore!!!!!
alleen het publiek he word steeds en steeds jonger etc.....
de kleinere feestjes daarentegen zijn nog wel goed te doen, nog veel mensen van "vroeger" en niet te veel nieuw jong grut.
 
leGionellz zei:
Staat die bus er nog steeds :eek: :eek:

Die stond er al toen ik voor het eerst de energiehal bezocht, many years ago.

Kan me herinneren dat ze best lekkere thee hadden :D

Heb nooit de moeite genomen er naar binnen te gaan, ik ik moest boppen en iedereen die je smekend aankijkt van gaan we al naar huis, of ik had zulke pupillen (terwijl ik nooit meer als 1 snoepie neem in de 2 maanden) dat ik niemand meer durf aan te kijken :eek:
 
micr zei:
Ik heb ooit jankend in de jezusbus gezeten. Niet omdat ik het licht zag maar van het lachen. Ze vertelde mij dat de duivel zelf mij aantrok tot dit soort feesten. Als je al flink wat alcohol in je hebt en dit word verteld door een wollenkousentrut moet je wel janken :) ( heb ze erna wel succes gewenst, en dat ik mischien over paar jaar mezelf wel bekeer :) )

Haha ik zou er nog bijna over nadenken om een x in zo'n bus te gaan :p
 
hehehe wel rlx da er hier zo veel gabbers opt forum zitten :D
Ikke ga er morgeaaf weer tegenaan in de Matrixx, Nijmegen tijdens Darkraver the BD bash!:banana:

Wie gaat hier nog meer heen?
 
Hm binnen een maand komt Luna in m'n straatje spelen :)

Zal voor mij eindelijk nog eens een reden zijn om die k*tSotto's binnen te stappen ;)
 
Back
Naar boven