XXL Nutrition

Half dood? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ah oke, ik zal is testen dan, maar wat je zegt over die borst aanspannen klopt wel, heb er niet aan gedacht. Ik ging telkens me hartslag voelen en toen was me borst aangespannen ja.

maar het is niet levensbedreigend ofzo? Want ik ben voor zover ik me kan herinneren nog nooit ziek geweest of wat, dus daarom schrik ik er ook van denk ik. Dit is allemaal onekend voor me.

Maar ik kan dus gewoon doorgaan met de sust?
 
Ah oke, ik zal is testen dan, maar wat je zegt over die borst aanspannen klopt wel, heb er niet aan gedacht. Ik ging telkens me hartslag voelen en toen was me borst aangespannen ja.

maar het is niet levensbedreigend ofzo? Want ik ben voor zover ik me kan herinneren nog nooit ziek geweest of wat, dus daarom schrik ik er ook van denk ik. Dit is allemaal onekend voor me.

Maar ik kan dus gewoon doorgaan met de sust?

In principe kan je doorgaan met de sust, als jij je dr maar goed bij voelt, maar probeer dan te zorgen dat je extra gezond leeft, goed uitgerust bent en stress proberen te vermijden. Ook drugs en alcohol kunnen de kans op paniek behoorlijk verhogen (bij mij hebben xtc alcohol en wiet voor behoorlijk wat shit gezorgd). Als je denkt last te hebben van je hart of denkt een hartaanval te krijgen is dit slechts een illusie, hartkloppingen en druk/steken in de borst zijn normale symptomen. Het klinkt allemaal heel gek, maar heel veel mensen in westerse landen hebben hier last van, ik denk dat het door het gestressde leven komt wat we leiden. Het komt meestal bij gevoelige mensen en slimmere mensen voor. Je bent er al je hele leven gevoelig voor alleen deze lichamelijke reactie op de soep was de laatste druppel. Het kan echt geen kwaad lichamelijk geloof me, behalve dan dat je er heel moe van wordt (aanval is hetzelfde als een hele fitness sessie) en het heel vervelend is.
 
He gek ventje je heb 100 procent gelijk. Na die aanval was ik zooooo verschrikkelijk moe, was niet gezond. En ja ik blow ook, soms wel meer als 1 jointje per dag. Gewoon omdat ik dan lekker lol heb met me vrienden. Daar zal ik is mee stoppen dan, wat voor shit heeft het bij jou gezorgd dan? Ben wel benieuwd nu. maar toch Super bedankt, je hebt me echt heel erg geholpen en gerust gesteld. Ik hou jullie op de hoogte van me volgende inject.

Michien iemand tips voor me? Om me lichaam kalm te houden na de inject ofzo?
 
He gek ventje je heb 100 procent gelijk. Na die aanval was ik zooooo verschrikkelijk moe, was niet gezond. En ja ik blow ook, soms wel meer als 1 jointje per dag. Gewoon omdat ik dan lekker lol heb met me vrienden. Daar zal ik is mee stoppen dan, wat voor shit heeft het bij jou gezorgd dan? Ben wel benieuwd nu. maar toch Super bedankt, je hebt me echt heel erg geholpen en gerust gesteld. Ik hou jullie op de hoogte van me volgende inject.

Michien iemand tips voor me? Om me lichaam kalm te houden na de inject ofzo?

Blowen kan ook een grote rol spelen ja, kijk in principe moet je je zelf niks gaan verbieden, want dan heeft de paniek in feite van je gewonnen, dan kan je straks geen leuke dingen meer gaan doen. Het begon bij mij toen ik xtc had gebruikt, ik kreeg een soort van bad trip waar ik me ipv heel blij juist heel verrot en bang voelde. Ik dacht okee tis nu voorbij niks aan de hand, 2 weken later rook ik een blowtje zoals ik wel vaker deed en ik ga in bed liggen en ik word ineens helemaal para zoals jij ook werd. Uiteindelijk kalmeringsmiddel gehad en in slaap gevallen. Vervolgens was ik dagelijks gespannen, nerveus, niet op me gemak. Ik heb zelfs bij de psycholoog gelopen een tijdje, uiteindelijk heb ik er wel mee leren leven, ik heb het een beetje geerft van me moeder alleen de xtc heeft het getriggerd. Ik ben van mezelf een persoon die veel gevoelens opkropt en ze niet uit, je lichaam heeft die negatieve energie en kan die moeilijk kwijt. Zodra je een trigger hebt die je laat schrikken of je k*t voelt krijg je er last van. Een blowtje op z'n tijd kan echt wel, maar zorg gewoon goed voor jezelf en het komt allemaal goed ;).
 
Oke bedankt. Ik ben benieuwd naar me volgende inject. Ik voel me ook echt zwaar klote, en een beetje down. Heel raar. Maar het zal allemaal wel goed komen.

Hou jullie wel op de hoogte van mijn volgende inject
 
He ik heb t vandaag weer heel licht gehad, zodra ik eraan denk dan gaat t verkeerd. Moest vanochtend echt even gaan zitten. Is toch raar. Als ik er 5 min over na ga denken krijg ik het benauwd en warm en word ik duizelig. Toch raar.
 
wat denk je van stoppen met die tyfuszooi?
 
He ik heb t vandaag weer heel licht gehad, zodra ik eraan denk dan gaat t verkeerd. Moest vanochtend echt even gaan zitten. Is toch raar. Als ik er 5 min over na ga denken krijg ik het benauwd en warm en word ik duizelig. Toch raar.

Ik ken het rare gevoel. Je ziet alles wat somber in alles lijkt een soort droom. Je moet er niet aan denken, je zegt zelf als je eraan denk voel je je weer klote. Probeer het te vergeten. Mss heb skinny ook gelijk, stop met die zooi. Je lichaam vind het duidelijk niet prettig.
 
Nee me lichaam vind t niet fijn nee, maar mischien moet t wennen? En ik krijg t van stress en schrik, schrok me vandaag kapot in de auto ik had bijna een ongeluk, daarna begon t weer mee op te spelen.
 
Hormonen is niet echt een kwestie van wennen, wordt alleen maar erger lijkt me. Ik slik nu dagelijks valeriaan en het helpt me echt.
 
Ik twijfel er aan of het hyperventilatie was, want hyperventilatie laat je meer het gevoel geven dat je gaat flauw vallen dan dat het daadwerkelijk gebeurd.

Overigens zou ik toch eventjes onder controle staan bij je huisarts om het in de gaten te houden. Daarnaast als je zulke dingen meemaakt zou je dan nog wel anabolen willen gebruiken?
 
ik denk dat je last hebt gehad van een paniek aanval icm hyperventilatie. hyperventilatie komt niet altijd icm met gevoel van flauwvallen. Maar hart gerelateerde symptomen komen vaak voor bij zowel paniek- als hyperventilatieaanvallen. Ook zweten en ademnood passen typisch bij HV. Je moet minder piekeren over je nieren en gezondheid jongen :).
 
Hij heeft idd gewoon een paniek aanval gehad, waarvan hyperventilatie een symptoom is. Minder piekeren over je gezondheid is makkelijker gezegd dan gedaan als je steeds gevoelens in je lichaam ervaart door de paniek-weeen zoals ik ze altijd maar noem.
 
Ik weet precies hoe dat is. Ik ben burnout geweest en heb daar chronische hyperventilatie en hyperchondrie aan overgehouden. Ik ken die vicieuze cirkel maar al te goed. Er is toch echt maar 1 oplossing, zorgen dat je die paniek niet triggered. Bovendien, als je eenmaal een aanval hebt, dan helpen geruststellende woordjes niet. Enige manier om er vanaf te komen is jezelf met de feiten te confronteren.
 
Back
Naar boven