Fitness Seller

Half dood?

Bezoekers in dit topic

dannyoorschot

Cool Novice
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
36
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik heb een vraag, ik zit nu al 5 weken aan de dboll en net gestacked met sust 10 weken.

Ik heb last van me nieren denk ik, want als ik op de achterkant van me rug tik doet het zeer. en zou morgen naar de huisarts gaan, ik hou me aan een voedingsschemamet weinig zout, maar nu heb ik vandaag een kop soep gepakt met veel zout erin gegooid, ik drink die bak soep binnen 5 sec op en ik ga even op bed liggen want ik was in een keer zo moe, en 10 min later voelde ik me eigen heel benauwd en werd steeds erger, Binnen 1 min kreeg ik geen lucht meer, ik spring uit bed en de heletijd rondjes rennen hopen dat ik kon ademen.
Ik heb me kop buiten gehangen hielp niks, ik keek in de spiegel, me ogen borst en hoofd was vuuur rood, was niet normaal, ik zweette als een gek. had t gloeiend warm. leek net of ik wel 50 graden koorts had.
Ik heb nog de koude straal van de douche op me hoofd gezet en dat hielp iets maar niet veel. kon gelukkig weer wat ademen, me hart sloeg als een gek tekeer, was niet gezond. ik naar buiten gerend omdat ik nog steeds half stikte en toen ben ik in me ondergoed op de koude tegels gaan liggen. ik viel half flauw, voelde me ogen licht worden en draaien en ik dacht echt dat ik me laatste adem had uitgeblazen. gelukkig trok het na 15min weg.maar het was niet normaal wat ik meemaakte.
Maar ik dacht dus dat me nieren het niet bij kon houden. omdat ik met het voedingsschema weinig zout eet, en als me nieren zijn onstoken zoals nu en dan een aanval zout erop is niet goed, had er ook echt niet over nagedacht. dus ik hoop dat dat het is zodat ik me sust kuur kan afmaken.
Me Dboll heb ik weggegooid, was toch nog maar 4 dagen.

Iemand die dit mischien ook heeft meegemaakt? want ik ben echt zwaar geschrokken.

Mvg.
 
Miss is dboll te zwaar?
Kan je niet naar de dokter?
 
Behoorlijk heftige situatie, lijkt me dat een bezoek aan de dokter beter is in dit geval
 
had je toevallig ook net je sust gezet?
 
Heftig man. Zo snel mogelijk naar je huisarts gaan
 
Anabolen. Gezond spul.
 
Hee, ik ga vandaag naar de huisarts,
En nee ik had me sust zaterdag gezet dus daar kan t niet aan liggen.
Had ook goed geaspireert.
Maar ik heb me dbol ook weggegooid. Die laatste dagen hoef ik toch niet op veel gains te wachten.

Maar dit heeft niemand ooit meegemaakt of wel? Heb t nog nog gelezen, mischien omdat me nierbekken onstoken zijn ofzo. Daarna zon shot zout en dat ze het niet aankonden.
 
Laatst bewerkt:
Edit:

Ben vandaag bij de huisarts geweest en die raadde me natuurlijk mijn sust kuur af. Maar verders ben ik kern gezond. Me urine is in orde, me hart is in orde.me bloedruk is goed en me longen zijn ook goed. Mijn bloeddruk is Iets aan de hoge kant maar dat kan door de AAS komen,

Dus zal ik maar gewoon me sust kuur doorzetten, aangezien ik toch gezond ben? Doktor dacht aan opkomend griepje. Daardoor kan ik ook k.o. In de tuin hebben gelegen omdat me hormonen door de war zijn door de AAS.
 
vraag even aan een mod of ze deze topic in de aas sectie zetten.
 
Waarom? Dit heeft toch met gezondheid te maken?
 
ja, maar de gasten die er echt verstand van hebben komen het anabolenhok niet uit, zeg maar..
net zoals de strongman, die komen het krachthok niet uit
een enkeling misschien.
 
Fuark, klinkt niet goed.

Had je van die pepers door je soep heen gedaan?
 
Hoe werkt dat dan? even een mod prive bericht sturen?
Nee had geen pepers erdoor gedaan, alleen echt zout. maar er zit gewoon soepgroenten in en soepballetjes, gewoon normale groentensoep zoals ik die altijd eet?

gr
 
Laatst bewerkt:
ja, even een mod EricR ofzo een PM sturen
 
ja, maar de gasten die er echt verstand van hebben komen het anabolenhok niet uit, zeg maar..
net zoals de strongman, die komen het krachthok niet uit
een enkeling misschien.

vind het wel eng hier zo uit mijn hok maar vooruit maar :D

Als je in een ader had geprikt had je gewoon de hoestbui van je leven gehad geduurende een minuut of 10 meer niet.

Ik kan me verder ook niet voorstellen dat een dergelijke aanval AAS gerelateerd zou zijn. Verder denk ik dat de helft van je symptomen voortkomen dan wel verergerd zijn door je paniek status waar je in zat. Niet vreemd hoor ik zou ook panisch worden maar dat draagt op dat moment natuurlijk niet bij.

Blijft een vreemd verhaal, maar zal imo niet AAS gerelateerd zijn voeding gerelateerd zou wel kunnen. Maar goed let wel ik ben geen dokter.

Overigens is de uitspraak van je dokter een beetje kansloos, hormonen in de war door AAS. Je waardes test vrije-test zullen tig keer zo hoog zijn, wil niet zeggen dat je geen stabiel bloedbeeld kan hebben.

Zet je sust 1 of 2 keer per week overigens?
 
Laatst bewerkt:
Geaspireerd? Toevallig net injectie gezet? Klinkt als een soort van paniekaanval
 
Dbol is dan ook een van de gevaarlijkste en giftigste steroiden op de markt.
 
Dbol is dan ook een van de gevaarlijkste en giftigste steroiden op de markt.

ja, koning van de anabolen...
ook een keer geprobeerd, complete nachtmerrie...
 
Back
Naar boven