XXL Nutrition

Half dood? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je inmiddels al weer aan de beterende hand TS?

nog goeie gains gepakt btw?
 
Dbol is dan ook een van de gevaarlijkste en giftigste steroiden op de markt.

mwa denk dat methyltren de kroon wel spant, even als DNP maar die laatste is geen steroide.
 
Hopelijk gaat het goed maar laat het een les zijn als het AAS gerelateerd is.

@Skinnie: Dacht dat jij naturel was, stond bij je pics en ergens ook in een topic op de vraag of je naturel was.
 
Hopelijk gaat het goed maar laat het een les zijn als het AAS gerelateerd is.

@Skinnie: Dacht dat jij naturel was, stond bij je pics en ergens ook in een topic op de vraag of je naturel was.

heb het een keer geprobeerd (2 weken ofzo) heel lang geleden.. alles wat mis kon gaan ging mis, alle bijwerkingen die er bestaan kreeg ik.
ben 99,9% naturel:)
 
mwa denk dat methyltren de kroon wel spant, even als DNP maar die laatste is geen steroide.

Daarom zeg ik een van de gevaarlijkste. Tren en dianabol staan toch aan de top.
 
mijn piemol deed het niet meer, mevrouw skinnie heel boos:mad:
 
Ja soep! zo kan ik het ook! Helemaal groentesoep, kun je heel heftig op reageren! Ik zou het eerst 2 week opbouwen met bouillon.
 
Super bedankt voor jullie reacties. iedereen zegt ook dat het mede paniek is, was ook aan het hyperventyleren, maar ik zet 2 injects in de week. Wo en za, alles gaat goed,

@mr.mike

Nee ik had de injectie zaterdag gezet, had nergens last van. Volgende dag ook niet.

@super vos.

Toch bedankt dat je je hok uitkomt dan.haha
En ja ik vond de reactie raar van de huisarts. Ik vroeg of ik doorkon gaan met de sust of gewoon stoppen, aangezien me dbol kuur nog maar 4 dagen hoefde te slikken, en dat ik vandaag gewoon me nakuur moest pakken. Die raadde hij me zelfs af haha. Hij heeft er dus blijkbaar helemaal geen kaas van gegeten.
Hij vroeg zelfs aan mij wat een nakuur doet.

Maar toch vind ik het raar. Ik denk dat ik teweinig zout op heb. Eet eigenlijk helemaal geen zout. Die soep was de enige keer, en omdat een nier mischien toch wat zout nodig heeft? Ik weet het echt niet.

Maar ik ben toch van plan om morgen me inject te zetten, ben nu 2 weken bezig ermee en vind het sonde om er mee te stoppen.

Heb alleen toch nog een raar gevoel in me linker en rechter zij, en soms mega harde steken in me blaas lijkt het wel.

Maar de doktor zij dat het een griep was. Een vrij hevige dan, maar voel me niet meer ziek. Voel me gewoon gezond, ben wel 2 kilo afgevallen van het overgeven, toch sonde maar dat zal wel vocht zijn. Zit er zo weer aan.

@bobbyV

Reageerde zowieso niet zo goed op de dbol, heb er 9 kilo mee gepakt, reageer al veel beter op de sust.

@petrof

Waarom is dat zo slecht dan? wist het echt niet, na de soep werd ik gek! goed dat ik t weet,
Zouden jullie ermee doorgegaan zijn?
 
Super bedankt voor jullie reacties. iedereen zegt ook dat het mede paniek is, was ook aan het hyperventyleren, maar ik zet 2 injects in de week. Wo en za, alles gaat goed,

@mr.mike

Nee ik had de injectie zaterdag gezet, had nergens last van. Volgende dag ook niet.

@super vos.

Toch bedankt dat je je hok uitkomt dan.haha
En ja ik vond de reactie raar van de huisarts. Ik vroeg of ik doorkon gaan met de sust of gewoon stoppen, aangezien me dbol kuur nog maar 4 dagen hoefde te slikken, en dat ik vandaag gewoon me nakuur moest pakken. Die raadde hij me zelfs af haha. Hij heeft er dus blijkbaar helemaal geen kaas van gegeten.
Hij vroeg zelfs aan mij wat een nakuur doet.

Maar toch vind ik het raar. Ik denk dat ik teweinig zout op heb. Eet eigenlijk helemaal geen zout. Die soep was de enige keer, en omdat een nier mischien toch wat zout nodig heeft? Ik weet het echt niet.

Maar ik ben toch van plan om morgen me inject te zetten, ben nu 2 weken bezig ermee en vind het sonde om er mee te stoppen.

Heb alleen toch nog een raar gevoel in me linker en rechter zij, en soms mega harde steken in me blaas lijkt het wel.

Maar de doktor zij dat het een griep was. Een vrij hevige dan, maar voel me niet meer ziek. Voel me gewoon gezond, ben wel 2 kilo afgevallen van het overgeven, toch sonde maar dat zal wel vocht zijn. Zit er zo weer aan.

@bobbyV

Reageerde zowieso niet zo goed op de dbol, heb er 9 kilo mee gepakt, reageer al veel beter op de sust.

@petrof

Waarom is dat zo slecht dan? wist het echt niet, na de soep werd ik gek! goed dat ik t weet,
Zouden jullie ermee doorgegaan zijn?

Je denkt dat je geen zout eet. Post je voedingsschemamaar is, zal ik gelijk aantonen dat je dat wel doet. In ontelbare producten zit zout, verkijk je daar niet op.

Ik zou gewoon door gaan, hou wel je urine in de gaten, als het te donker is, zijn het je nieren die niet goed werken, maar dat lijkt me vrij stug.

wellicht je water inname verhogen? In de kuur 4 liter p/d doe ik altijd. Lekker alle afvalstoffen je lichaam uit spoelen.

Suc6 kerel en keep us posted.
 
Hyperventilatieaanval misschien??
 
Ja daar zat ik dus ook aan te denken hyperventilatie, maar heb er nog never nooit last van gehad, kan dat zo in een keer komen dan?
En ik drink ongeveer 4 liter water per dag, mischien wel meer.
In de ochtend is me urine donker as hell, maar daarna rond de middag is het gewoon water kleur, dus moet goed zitten.

Ik hou jullie wel op de hoogte, bedankt voor al jullie reacties!
 
Ja daar zat ik dus ook aan te denken hyperventilatie, maar heb er nog never nooit last van gehad, kan dat zo in een keer komen dan?
En ik drink ongeveer 4 liter water per dag, mischien wel meer.
In de ochtend is me urine donker as hell, maar daarna rond de middag is het gewoon water kleur, dus moet goed zitten.

Ik hou jullie wel op de hoogte, bedankt voor al jullie reacties!

ok dan drink je wel genoeg. Ochtend urine is altijd donker(der) dat is logisch.

Hyperventilatie kan in een keer komen ja, wordt uiteraard wel ergens door getriggert.
 
Hyperventilatieaanval misschien??
Hier zat ik ook aan te denken, zelf heb ik chronische hyperventilatie en je aanval lijkt erg op een aanval die ik ooit heb gehad dacht echt dat ik dood ging, alleen werd ik niet knal rood.
 
Ja ik denk t dan ook, maar vond het raar omdat ik echt nog nooit griep heb gehad, (dat ik me kan herinneren dan) dus was redelijk bang eigenlijk, wist echt niet wat me overkwam. En dat ik gloeiend rood was kom omdat ik het gewoon zo enorm heet had. Zweet rolde over me rug. Zelf toen ik buiten op de grond lag. Haha

Maar als het nu nog een keer gebeurd dan hou ik mezelf rustig, weet wat ik kan verwachten nu. Mischien dat ik dan in een zakje moet ademen ofzo. Of hooft tussen knieen,
Dacht ik toen niet aan door de schrik
 
ALS het hyperventilatie is hoef je niet in een zakje te gaan ademen dat pas als je heel snel ademt! het beste is door je buik ademen en via je mond inademen en neus uitademen en het helpt ook om op je buik te gaan liggen! Maar als het hyperventilatie is de aller eerste aanval is meestal het ergst omdat je het gewoon niet verwacht en schrikt.
 
Ja ik weet nu zeker dat het hyperventilatie is,
Heb net mijn inject gezet, goed geaspireert, alles ging goed maar toen ik spuit eruit haalde deed t best zeer. Daar maakte ik mezelf druk om, denk ik dan in mijn onewuste, en ik dacht dat ik weer gek werd.
Heb mezelf proberen rustig te houden en het ging wel goed, heb paar keer moeten kokhalzen maar het was verders niks.
Daarna ging het wat beter maar daarna heb ik mezelf toch te druk gemaalt denk ik en toen ben ik op me buik gaan liggen, toen werd ik weer wat kouder en ben ik binnen op de bang gaan liggen met een vochtig washandje op me hoofd. Nu gaat het weer goed, ademhaling onder controle, maar heb een zeurend gevoel aan de rechter kant tussen me borst. Beetje raar.

Maar mischien dat ik in een keer allergisch ben voor de sust ofzo? Eerste 3 injects ging echt zonder moeite.

Iemand tips voor mij? Of niemand die hetzelfde heeft meegemaakt als mij?

Mischien kan deze topic ook in de AAS sectie
 
Symptomen lijken heel erg op een paniekaanval. Je kan dit krijgen als je heel vermoeid bent, gestressd niet lekker in je vel zit enz. en je schrikt ineens van een lichamelijke reactie, zoals dat jij niet helemaal goed werd van die soep. Ik weet nog dat ik me eerste paniek aanval ook helemaal gek werd en dacht dat ik dood ging, ik ging idd ook onder de koude douche staan maar ik voelde er niets van. Als het een paniekaanval was heb je relatief geluk, want dat kan verder vrij weinig kwaad lichamelijk, maar het is wel een teken dat je even rustig aan moet doen en je balans vinden.
Voor de duidelijkheid ik heb een angsstoornis, wat simpelgezegd inhoud dat ik sneller zo'n aanval krijg als mensen die dit niet hebben. Ik weet er best veel van dus als je vragen hebt hoor ik het ;).
 
Ja dat kan mischien ook wel zijn, maar zou ik verder gaan met me sust kuur? 500ml per week.
Ik voel me nu weer goed, zou het toch aan me eigen liggen? Gewoon te druk maken. Ik weet het echt niet. Mischien overtrained? Dat het daardoor komt?
 
Ja ik weet nu zeker dat het hyperventilatie is,
Heb net mijn inject gezet, goed geaspireert, alles ging goed maar toen ik spuit eruit haalde deed t best zeer. Daar maakte ik mezelf druk om, denk ik dan in mijn onewuste, en ik dacht dat ik weer gek werd.
Heb mezelf proberen rustig te houden en het ging wel goed, heb paar keer moeten kokhalzen maar het was verders niks.
Daarna ging het wat beter maar daarna heb ik mezelf toch te druk gemaalt denk ik en toen ben ik op me buik gaan liggen, toen werd ik weer wat kouder en ben ik binnen op de bang gaan liggen met een vochtig washandje op me hoofd. Nu gaat het weer goed, ademhaling onder controle, maar heb een zeurend gevoel aan de rechter kant tussen me borst. Beetje raar.

Maar mischien dat ik in een keer allergisch ben voor de sust ofzo? Eerste 3 injects ging echt zonder moeite.

Iemand tips voor mij? Of niemand die hetzelfde heeft meegemaakt als mij?

Mischien kan deze topic ook in de AAS sectie
Super bekend allemaal, koud/warm paniekerig, ademhaling, pijn in de borst. Het zeurende gevoel in je borst komt doordat je je borstspier onbewust erg aanspant als je paniekerig bent, ook zit het voor een deel tussen je oren. Probeer rustig te blijven ookal is het makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer anders Valeriaan te nemen (is puur natuur spul van de tuinen) wordt je wat relaxter van of als je echt weer zo'n k*t aanval hebt kan je Oxazepam nemen.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 22:53 ----------

Ja dat kan mischien ook wel zijn, maar zou ik verder gaan met me sust kuur? 500ml per week.
Ik voel me nu weer goed, zou het toch aan me eigen liggen? Gewoon te druk maken. Ik weet het echt niet. Mischien overtrained? Dat het daardoor komt?

Van AAS heb ik geen verstand, maar ik heb een groot vermoeden dat de AAS je mind fokt. Je lichaam veranderd en je mind raakt een beetje in de war en sommigen hebben stemmingswisselingen of aggresieviteit en anderen krijgen weer last van paniek. Het komt inderdaad door te druk maken, maar hoe zwakker je bent hoe gevoeliger je voor paniek bent, dus alles wat slecht voor je is zal invloed hebben.
 
Back
Naar boven